In het begin deed ze dat, totdat ik zei dat ik dat niet cool vond.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...![]()
heeft ze in je zak liggen wroeten,quote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Nou wel andersom. Ze heeft al een aantal maal in mijn telefoon zitten wroeten. En me broekzakken etc...![]()
Jah dat heb ik haar de eerste keer ook gezegt, maar de volgende keer vond ze sms-jes die niet echt voor haar waren. En dat is blijkbaar een vrijbrief om het te blijven doen.....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In het begin deed ze dat, totdat ik zei dat ik dat niet cool vond.
Nope nooit gedaan. Nooit de behoefte gehad. Nu zijn er ook niet veel dingen die ik zou kunnen checken.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef Ruis het volgende:
TS begint.
Jah het ligt er maar net aan, welke draai je eraan geeft.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op FokMeer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk
En ja, schending van privacy is slecht en zo, ik weet het
Het is nou ook weer niet zo dat ik stalk.
Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
Mailbox en MSN-gesprekken die hij open had laten staan, postgeschiedenis op FokMeer niet eigenlijk. Ook niet omdat ik hem niet vertrouw of zo, maar ik ga uit interesse soms wel eens kijken waar hij liever niet heeft dat ik kijk
En ja, schending van privacy is slecht en zo, ik weet het
Het is nou ook weer niet zo dat ik stalk.
Voor de broekzakken is: 'even kijken of er niets in zit voor ik het in de was gooi' nog wel een goed excuusquote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Phenomenom het volgende:
Mjaaah dat verschilt neem ik aan, maar ook al heb je geen geheimen, dan heeft ze toch niet het recht om door al je spullen te gaan?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
Voor je partner heb je toch geen geheimen?
ook al checkt ze mijn onderbroek op remsporen... moet zij weten
Lijkt mij ook dat je voor je partner geen geheimen hebt. Ik ben zelf erg voor openheid enzo ook. Maar soms kan iemand behoefte hebben aan wat privacy. Wanneer iemand hem iets in vertrouwen vertelt en hem vraagt dat voor zich te houden. Daar heb ik geen problemen mee, mits het informatie is die niks met mij te maken heeft. En dan bedoel ik niet een persoonlijke mening, maar informatie die mogelijk negatieve gevolgen kan hebben en voorkomen kan worden als iemand bijtijds geïnformeerd wordt.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
Ik was niet op zoek. Ik heb ook geen moment verwacht iets aan te zullen treffen wat me zou schokken.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja de engelsen zeggen wel eens: If I could be a fly on the wall... om aan te geven dat het best vaak voorkomt. Wees ergens blij dat je niks spannends vond. Nu keur ik het niet goed nee.
En de gedachte dat ze je controleert en dus blijkbaar niet vertrouwd zou je geen moeite mee hebben?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef pooier het volgende:
daar zou ik echt niet mee kunnen lachen. Dat vind ik de grootste rotstreek die mijn partner zou kunnen doen, in mijn mailbox zitten en mails van exen lezen ( wie doet dat nuquote:Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef innovative het volgende:
Tja, hij was ook mailtjes van exen en dergelijken tegengekomen, en dat was niet wat hij had willen lezen. Ik moest er vooral om lachen. Ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |