*jaloers*quote:Op zondag 20 juli 2008 19:19 schreef sieske het volgende:
ik heb toevallig net op. Ik heb het heel simpel gemaakt, maar het was echt wel lekker, had ik eigenlijk niet verwacht.
Gehakt rul gebakken, 2 al wat oudere paprika's kleingesneden, ui kleingesneden. Alles samen gebakken, 2 potten pastasaus erdoor (piccante en een restje van de Spar), laagje in de schaal, lasagnebladen erover, weer laagje gehaktmengsel, lasagnebladen, nog 'n beetje gehakt en flink mozzarella en parmezaanse kaas. Half uurtje in de oven, glaasje wijn erbij, salade erbij (eventueel) en smakelijk!!
Salutéquote:Op zondag 20 juli 2008 19:27 schreef Stali het volgende:
[..]
*jaloers*
Zo ga ik het voortaan ook doen he.
Ik heb natuurlijk wel een glaasje wijn, dat wel..
Proost.quote:
Ik heb 26 bladen van Grand'Italia... 13 per doosje om precies te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
Lasagna met pasta die je zelf moet voorkoken (bv. DeCecco) smaakt anders/beter dan met de standaard GrandeItalia 40-45 min. Ben je; met enige planning ook stuk sneller klaar.
Ik vind je geweldig, ik zit met een grote glimlach je posts hierover te lezenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb 26 bladen van Grand'Italia... 13 per doosje om precies te zijn..
Staat niks op van kooktijden... wel makkelijke snelle recepten van binnen 40 minuten klaar.
Wat een ellende dit. Volgens mij eten we hier niet meer voor 23:00 uur..
Beloof dat je nooit zo'n bespottelijk recept zult maken he?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind je geweldig, ik zit met een grote glimlach je posts hierover te lezen
Geeft niets dat je laat eet, hopelijk was het het waard!
Zal ik iets bekennen? Ik maak die van Knorr al jaren en ik vind het nog steeds lekker.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:54 schreef Double-U het volgende:
[ afbeelding ]
met een beetje veel extra kaas erop![]()
En hoe snel is die klaar?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zal ik iets bekennen? Ik maak die van Knorr al jaren en ik vind het nog steeds lekker.
Je moet dat ook gewoon een keer op een zaterdag- of zondagmiddag maken en de saus dan gewoon met pasta eten en de rest invriezen. En dan later een keer lasagne eten met een bakje uit de vriezer.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:08 schreef Stali het volgende:
[..]
En hoe snel is die klaar?
Vijf uur onderweg... dit wil toch helemaal niemand voor zo'n pokkelasagne he..
Die staat van start tot finish wel binnen een uur op tafel. Maar die van jou is vast lekkerder.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:08 schreef Stali het volgende:
[..]
En hoe snel is die klaar?
Vijf uur onderweg... dit wil toch helemaal niemand voor zo'n pokkelasagne he..
Ik heb er tabak van...quote:Op zondag 20 juli 2008 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Kan je als noodgreep niet een beetje maizena of aardappelmeel erin mikken?![]()
Dat is het sneller dik. Ik neem tenminste aan dat jullie deze zondag nog willen eten niet niet maandagmorgen pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |