Ik word toch niet aangenomen.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Copycat het volgende:
Je hebt nog een hele dag om te solliciteren....
Als je belooft voortaan ik word zonder t te schrijven zal ik op je stemmen!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wordt toch niet aangenomen.
Ik voldoe niet helemaal aan de gestelde eisen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je belooft voortaan ik word zonder t te schrijven zal ik op je stemmen!![]()
Ik ben me al even aan het "gast-inmengen", Gelmans.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:36 schreef gelly het volgende:
Ik las de topic titel en dacht meteen "dat gaat Xebrozius verpesten met z'n gezeik".
Zie hier
Vader die sterft aan kanker.
Wanneer word ik gevraagd? Het is uberhaupt schandalig dat één van de grootste posters van R&P nooit gevraagd is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef Beach het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod, he is tenslotte 3 mei![]()
Dit is geen leuk bericht en daar gaan we niet op inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wanneer word ik gevraagd? Het is uberhaupt schandalig dat één van de grootste posters van R&P nooit gevraagd is.![]()
Waar moet ik me inlikken om gevraagd te worden?![]()
Goede kandidaten solliciteren niet, die worden gevraagd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
De nieuwe mod wordt bekend als hij/zij bekend wordt...![]()
De inschrijftermijn is dan wel verstreken, maar de eindselectie is nog in volle gang.
Waarom heb je trouwens niet gesolliciteerd als je zo graag wilt, Tranceptor?
Ik ga solliciteren met anderen? Geloof je het zelf? Jullie zouden me moeten vragen zonder sollicitatieprocedures.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
De nieuwe mod wordt bekend als hij/zij bekend wordt...![]()
De inschrijftermijn is dan wel verstreken, maar de eindselectie is nog in volle gang.
Waarom heb je trouwens niet gesolliciteerd als je zo graag wilt, Tranceptor?
TRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren met anderen? Geloof je het zelf? Jullie zouden me moeten vragen zonder sollicitatieprocedures.![]()
Godver zeg doe ik nog zo mijn best om iedereen aars uit te likken hier en aardig gevonden te worden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:48 schreef Copycat het volgende:
Tja... dan zul je toch één en één bij elkaar moeten optellen en zelf je conclusies trekken...
Feit dat je veel post, impliceert niet dat je tot de grootsten behoort.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
één van de grootste posters van R&P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |