Hehequote:Hij wil de beide dames en hun partners in ieder geval uitnodigen voor een etentje, als dank voor de gratis publiciteit. In Friesland zijn alle exemplaren van het aprilnummer uitverkocht.
Ik ben zo klaarquote:Op woensdag 27 april 2005 13:09 schreef pascalheister het volgende:
moet ik ook nog werken zo, wat heb ik er een zin in
toch is rondkijken naar die foto'squote:Op woensdag 27 april 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:
Sexy juf wilde publicaties foto's voorkomen
Die friezen
[..]
Hehe
hehequote:Op woensdag 27 april 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch is rondkijken naar die foto's![]()
quote:Duel gestaakt vanwege bevroren speler
In Nieuw-Zeeland wordt onder wel heel barre omstandigheden gevoetbald. Pas toen één van de spelers bijna bevroor, besloot de scheidsrechter het duel te staken.
Na rust besloot de arbiter de wedstrijd tussen Wairarapa United en Featherston af te blazen, nadat de technische staf van Wairarapa merkte dat sommige spelers wel heel erg bevangen waren door de kou, die door de sterke wind een gevoelstemperatuur van minder dan nul graden Fahrenheit (min achttien graden Celsius) bereikte.
Azim Sheikh was er het slechtst aan toe. De negentienjarige speler kampte met ernstige onderkoeling. Hij werd naar het ziekenhuis vervoerd, waar hij zelfs stopte met ademen. Maar eenmaal in het hospitaal knapte hij snel op.
Sheikh, die twee jaar geleden immigreerde van de warme Fiji Eilanden, herinnerde zich dat hij na rust wel heel erg veel last kreeg van de kou. 'Het volgende wat ik wist, was dat ik helemaal niet meer kon bewegen. Ik kon niet lopen en raakte buiten bewustzijn.'
'Mijn ploeggenoten vertelden me dat het waarschijnlijk heeft te maken met dat ik uit een warm land afkomstig ben.' Komend weekeinde hoopt Sheikh weer te kunnen voetballen.
Dat ziet er erg mooi uit!! lekker ruimquote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Lionheaad het volgende:
keuken:
[afbeelding]
woonkamer
[afbeelding]
Ja hoor, het allemaal weer wat afgezwakt.. afgekoeld en welquote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zijn de katers bij de PSV-ertjes al een beetje gezakt?
daar kun je een mooi home-cinema systeem kwijtquote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Lionheaad het volgende:
keuken:
[afbeelding]
woonkamer
[afbeelding]
En je dvd'squote:Op woensdag 27 april 2005 13:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar kun je een mooi home-cinema systeem kwijt
nog niet echt, maarja straks weer wat afleiding op het werk dat scheeltquote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef golfer het volgende:
Middag!
jouw leven gaat ook echt niet veel verder dan PSV, Fok!, Grolsch en DVD hèquote:Op woensdag 27 april 2005 13:34 schreef pascalheister het volgende:
daar kun je een mooi home-cinema systeem kwijt
* just me is niet voor de poesquote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef golfer het volgende:
Middag!
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Lionheaad het volgende:
keuken:
[afbeelding]
woonkamer
[afbeelding]
jawel, meetings in utrechtquote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jouw leven gaat ook echt niet veel verder dan PSV, Fok!, Grolsch en DVD hè
heb al hoogtevreesquote:Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jadaar zat ik de vorige keer ongeveer
je zou er bijna hoogtevrees van krijgen
Ik was echt bang dat ik tijdens het juichen naar beneden zou vallenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb al hoogtevrees
net trouwens een herlijke salade voor mezelf gemaakt, kip, ham, kaas en een berg groenvoer
was jij er ook danquote:
mis de feta en de pijnboompitten en een cherrytomaatje verders klinkt het prima !quote:Op woensdag 27 april 2005 13:39 schreef rubbereend het volgende:
net trouwens een heerlijke salade voor mezelf gemaakt, kip, ham, kaas en een berg groenvoer
Shoarmaquote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja, breng golfer eens op ideeën voor vanavond
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mis de feta en de pijnboompitten en een cherrytomaatje verders klinkt het prima !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |