Precies. Nerveus, onder de indruk van alles?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:35 schreef kingmob het volgende:
Het lijkt alsof ze een beetje teveel respect hebben op het moment vind ik.
Asskicker, je krijgt 10 euro als dit uitkomtquote:Mijn voorspelling:
Milan - PSV 2 - 3
Shevchenko
Kaka
3x Lucius (wordt ingebracht in 80ste minuut)
Lucius in de 80ste minuut heeft ie alvast verkeerd voorspeldquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Asskicker, je krijgt 10 euro als dit uitkomt
John weet wel wanneer hij ons moet overspoelen met die reclame's..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wordt gek van die kut Versatel reclame's
Dat zal ik door de vingers zienquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lucius in de 80ste minuut heeft ie alvast verkeerd voorspeld.
Hoezo? Hou jij ook van vuurwerk en hoertjes?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
LUCIUS, de enige speler van PSV die ik kan pruimen, wordt erin gebracht
He, daar hebben we Arnol.quote:
Ik word ook gek.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wordt gek van die kut Versatel reclame's
Denkte gij!:Dquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
He, daar hebben we Arnol.
Zou die op dit moment nog voor de V&D staan/zitten
zal het hem morgen eens vragenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef bonelunk het volgende:
[..]
Denkte gij!:D
Die zit ook nagels te bijten.
hij heeft ook skate-beschermingquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef Chadi het volgende:
die park valt zo graag die kan je beter een paar handschoenen geven en in het doel zetten
Inderdaad zeg.. zulke kansen moet je toch afmaken tegen Milan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
godgloeiende .....
Park kan het wel, getuige zijn goal afgelopen zaterdag. Maarja, das tegen Vitessequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom moet PSV altijd met die baby schotjes komen?
Kan Hiddink gewoon niet een paar trainingen lang puur op het afronden oefenen en dan ook op het goed, HARD en gericht schieten op het doel.
Milan gooit zo het slot erop en dan is het over en uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:57 schreef golfer het volgende:
Tja...als je zulke kansen niet benut, verdien je het ook niet om verder te komen.
Ze creeeren eindelijk kansen, laten we daar blij mee zijn. Nu het afmaken nog. Dit nu al gaan roepen is wel erg vroegquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:57 schreef golfer het volgende:
Tja...als je zulke kansen niet benut, verdien je het ook niet om verder te komen.
Hij kan het als hij er een half minuut lang de tijd voor krijgt zoals tegen Vitessequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Park kan het wel, getuige zijn goal afgelopen zaterdag. Maarja, das tegen Vitesse
kansjes??..........iets meer dacht ik....HOOFDLETTERquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kansjes komen voor PSVWe blijven hoop houden
Ik zeg net al, het lijkt Ajax - Willem II wel van laatstquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:57 schreef golfer het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Gomes, netjes hoor.
Maar wat een overdrijverij weer van de commentator zeg
Ja, en dan stiekem razendsnel editten he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
G! O! M! E! S!
1-0quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:00 schreef Koenz0r het volgende:
Wat is de score nou? Ik kijk namelijk de wedstrijd niet..
Als ik het topic zo lees staat het 2-0 voor AC Milan?
61quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:02 schreef Koenz0r het volgende:
Oe, dus ze hebben nog kansHoeveelste minuut zitten we al?
Hoe kun je het nu nog opbrengen om posts te tikken joh! Ga gvd voor die tv hangen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
Nu zal er nog meer veldoverwicht komen hoop ik. VOH moet afleggen op en kaatsen met Farfán en Park.
Ik kijk via de pc-kaart man!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe kun je het nu nog opbrengen om posts te tikken joh! Ga gvd voor die tv hangen!
dat doen ze dan wel met erg veel risico!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt het spel van Milan zeg. Leunen op de 1-0 en dan proberen te counteren
Tomassonquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Chadi het volgende:
pipo straks voor crespo
Ja precies, Milan is alleen maar op eigen helft te vinden deze wedstrijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt het spel van Milan zeg. Leunen op de 1-0 en dan proberen te counteren
Zou juist blij zijn met Tomasson, Crespo schat ik toch 2 klassen hoger in. Misschien niet zo actief, maar als 'ie op scherp staat....quote:
Ja inderdaad, laag in de hoek of kruising.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef TC03 het volgende:
PSV heeft één ding nodig: een speler die een keihard schot in de kruising kan afleveren. Dan is het binnen no-time 1-1.
De enige 2 die ik daarvoor geschikt acht is Van Bommel en Alex.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef TC03 het volgende:
PSV heeft één ding nodig: een speler die een keihard schot in de kruising kan afleveren. Dan is het binnen no-time 1-1.
wat een bullshit heb je gezien hoe groot de kansen zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zit helemaal geen gevaar in die plaagstootjes van PSV. Het valt mee dat ze nog maar met 1-0 achter staan. Als AC echt gas gaat geven staat het zo 3-0 of 4-0.
Dat valt dus echt reuze mee he. Denk je nou echt dat AC gas terug neemt nu? Lijkt me niet he.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zit helemaal geen gevaar in die plaagstootjes van PSV. Het valt mee dat ze nog maar met 1-0 achter staan. Als AC echt gas gaat geven staat het zo 3-0 of 4-0.
Allemaal van die slappe rollertjes richting Dida of ballen die nog hoger het stadion uitvliegen dan 'n converse bij American Football.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:08 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat een bullshit heb je gezien hoe groot de kansen zijn?
daar kun je niet op spelen als milan zijnde das veel te veel risico
Ze drukken niet echt door, doen Italiaanse ploegen wel vaker niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat valt dus echt reuze mee he. Denk je nou echt dat AC gas terug neemt nu? Lijkt me niet he.
Ach, dat werd 2 jaar terug ook gesuggereerd, dus dat zal nu dan ook wel zo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat valt dus echt reuze mee he. Denk je nou echt dat AC gas terug neemt nu? Lijkt me niet he.
Tuurlijk joh, en dan geven ze zulke kansen weg. Right..quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze drukken niet echt door, doen Italiaanse ploegen wel vaker niet.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Allemaal van die slappe rollertjes richting Dida of ballen die nog hoger het stadion uitvliegen dan 'n converse bij American Football.
Tot die counter voor de 2-0 zorgtquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
PSV laat in ieder geval zien dat je Milan wel degelijk onder druk kunt zetten, maar ja..als je gewoon die kansen er niet in schiet..
PSV krijgt even wat hoop, zet misschien iets meer in op de aanval en Milan kan lekker achterover leunen en via een messcherpe counter de 2-0 aantekenenquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, en dan geven ze zulke kansen weg. Right..
met het laatste ben ik het eens!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo gevaarlijk zijn die aanvallen van PSV niet. Allemaal slappe rollertjes.... Wil PSV de finale bereiken dan zullen ze toch eens wat beter moeten omgaan met de kansjes die er zijn.
de vraag is alleen aan welke kantquote:
daar ben ik ook bang voor iddquote:
Als ik jou zie posten is dit altijd negatiefquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat speelt die Park waardeloos vandaag zeg, Van Bommel ook trouwens. Hij speelt zich niet echt in de kijker.
Ook echt te vergelijken...quote:
Allebeiquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:15 schreef tommy4487 het volgende:
ligt dit aan mij of let ik gewoon niet zo goed op?
ik ben al onderweg naar milaan...quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:16 schreef Chadi het volgende:
* Chadi zet dat geluid uit wat een verslaggever zeg
Ik ook .. Door Jantjequote:Op dinsdag 26 april 2005 22:16 schreef bonelunk het volgende:
Ik voel een 1-1 aankomen
Nee hoor, maar lees de woorden van HeatWave eens terug, daar ben ik het volkomen mee eens. Ik ben niet negatief. Park en van Bommel spelen gewoon waardeloos en ik zie eerder de 2-0 vallen dan de 1-1 eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:15 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten is dit altijd negatief
ligt dit aan mij of let ik gewoon niet zo goed op?
Hij heeft toch echt wel gelijk dat PSV de gelijkmaker verdient.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:16 schreef Chadi het volgende:
* Chadi zet dat geluid uit wat een verslaggever zeg
Precies, tegen Italianen ben je altijd de betere ploeg, maar het is lastig om van ze te winnen....quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Hoevaak heeft Ajax niet 80 min beter gespeeld tegen italianen en ook niet gewonnen? Ze zijn meester in het "tot hier en niet verder" spel. maar ik moet toegeven dat psv wel een paar kansen heeft gehad.
maar goed, het is nog steeds 1-0...
Niet overdrijven. Kennelijk moet seedorf minstens 3x scoren wil hij een zesje krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Seedorf speelde waardeloos. Slechtste man van het veld.
Hé, nog een seedorf hater...quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Seedorf speelde waardeloos. Slechtste man van het veld.
Onzin. Als Seedorf goed speelt dan geven mensen dat ook toe. Vandaag was het gewoon waardeloos, zoals we hem kennen van Oranje eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Kennelijk moet seedorf minstens 3x scoren wil hij een zesje krijgen
Kom op zeg, je wilt toch niet beweren dat hij goed was? Echt slecht was het niet, maar zeker matig.quote:
Onzin, als Seedorf goed speelt geeft niemand dat toe...quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin. Als Seedorf goed speelt dan geven mensen dat ook toe. Vandaag was het gewoon waardeloos, zoals we hem kennen van Oranje eigenlijk.
Ik ben anti-ajakkes, maar voor mij mogen ze een keer, dan scoren ze lucky vlak voor tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft last van het Ajax-syndroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |