De enige 2 die ik daarvoor geschikt acht is Van Bommel en Alex.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef TC03 het volgende:
PSV heeft één ding nodig: een speler die een keihard schot in de kruising kan afleveren. Dan is het binnen no-time 1-1.
wat een bullshit heb je gezien hoe groot de kansen zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zit helemaal geen gevaar in die plaagstootjes van PSV. Het valt mee dat ze nog maar met 1-0 achter staan. Als AC echt gas gaat geven staat het zo 3-0 of 4-0.
Dat valt dus echt reuze mee he. Denk je nou echt dat AC gas terug neemt nu? Lijkt me niet he.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zit helemaal geen gevaar in die plaagstootjes van PSV. Het valt mee dat ze nog maar met 1-0 achter staan. Als AC echt gas gaat geven staat het zo 3-0 of 4-0.
Allemaal van die slappe rollertjes richting Dida of ballen die nog hoger het stadion uitvliegen dan 'n converse bij American Football.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:08 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat een bullshit heb je gezien hoe groot de kansen zijn?
daar kun je niet op spelen als milan zijnde das veel te veel risico
Ze drukken niet echt door, doen Italiaanse ploegen wel vaker niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat valt dus echt reuze mee he. Denk je nou echt dat AC gas terug neemt nu? Lijkt me niet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |