61quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:02 schreef Koenz0r het volgende:
Oe, dus ze hebben nog kansHoeveelste minuut zitten we al?
Hoe kun je het nu nog opbrengen om posts te tikken joh! Ga gvd voor die tv hangen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:02 schreef cultheld het volgende:
Nu zal er nog meer veldoverwicht komen hoop ik. VOH moet afleggen op en kaatsen met Farfán en Park.
Ik kijk via de pc-kaart man!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe kun je het nu nog opbrengen om posts te tikken joh! Ga gvd voor die tv hangen!
dat doen ze dan wel met erg veel risico!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt het spel van Milan zeg. Leunen op de 1-0 en dan proberen te counteren
Tomassonquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Chadi het volgende:
pipo straks voor crespo
Ja precies, Milan is alleen maar op eigen helft te vinden deze wedstrijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Ludacriss het volgende:
Dit is echt het spel van Milan zeg. Leunen op de 1-0 en dan proberen te counteren
Zou juist blij zijn met Tomasson, Crespo schat ik toch 2 klassen hoger in. Misschien niet zo actief, maar als 'ie op scherp staat....quote:
Ja inderdaad, laag in de hoek of kruising.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef TC03 het volgende:
PSV heeft één ding nodig: een speler die een keihard schot in de kruising kan afleveren. Dan is het binnen no-time 1-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |