quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:04 schreef Bananenman het volgende:
Bier.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
magere OP
belgs commentaar altijd schitterendquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens de belgen sidderen de italianen als Park aan de bal is
Hoe zie jij dat dan? Via BVN of Singapore 2?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef Libris het volgende:
valt me tot nu toe niet tegen.. vooral laatste 10 mins niet
-Achtergrond informatiequote:
Best goed als je beseft dat het Milan is, tweemaal Farfan en eenmaal Park die voor gevaar zorgenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:06 schreef Xante het volgende:
PSV lijkt wat feller te zijn, al de tweede keer dat op deze manier PSV tot een kans(je) kwam.
Slechte pass op hem, die gozert had hem naar rechts moeten passen, niet naar Vogelquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef cultheld het volgende:
Kut-vogel.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
-Achtergrond informatie
- opstellingen
- Samenvatting tot nu toe.
- statestieken van de wedstrijd.
![]()
Singapore 5quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan? Via BVN of Singapore 2?
Halve Ajacieden dus?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
PSV komt er wel beter in maar toch ben ik er niet gerust op. Het blijven halve Duitsers die Italianen...
Wel cool dat je het kan zien.quote:
En dan was ie 'per ongeluk' doormidden geschopt. Dan nog, de bal zeker ff klemvast oppakken. Geel voor Gomesquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef tommy4487 het volgende:
die had voor gomes moeten zijn!
Wees maar blij dat er geen verlenging kan komenquote:
halve finale CE zenden ze idd wel uit.. In het Engelse trouwens...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel cool dat je het kan zien.
Dan zit je morgen maar een beetje brak op je werk.
Dat heet integratie, met spleetoogjes op je werk zitten!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel cool dat je het kan zien.
Dan zit je morgen maar een beetje brak op je werk.
ja, domquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Geel voor Gomes??? WTF wat een gladiool
Maar Griekenland is Europees kampioen, dus die scheids weet het beste hoe het spelletje gespeeld moet wordenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Hiervoor geel geven bijdeze stand is inderdaad een vreemde beslissing
Dat lijkt me eerder de kracht van Squote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Lee en Vogel spelen erg zwak. Farfan mist kracht. Bouma, wederom Vogel en Ooijer (drie internationals gvd) laten zich geregeld zomaar voorbijlopen door Shevchenko alsof ze er helemaal niet staan.
Wachten op z'n droomtransferquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat doet Bommel steeds liggend op de grond?!?
Wilfred Bouma, also known as Shrekquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:15 schreef ShaoliN het volgende:
Hiddink, je bent een prima coach, maar a.u.b. vervang die Bouma. Dan kan je nog beter de cornervlag opstellen.![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat heet integratie, met spleetoogjes op je werk zitten!![]()
Hahaha, nu je het zegt ja!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wilfred Bouma, also known as Shrek![]()
Standaard.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat doet Bommel steeds liggend op de grond?!?
Hij krijgt wel ineens een waffel na 3 keer mazzelquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Maar Griekenland is Europees kampioen, dus die scheids weet het beste hoe het spelletje gespeeld moet worden
Milan wil hem met de minuut liggen grager hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
maar dan mag hij nu wel iets beter spelen
Ach, als Seedorf dan achter de bal staat, is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef gr8w8 het volgende:
Nou, hopelijk gaat die scheids niet de eindstand bepalen met een onverdiende penalty voor AC of zo....
Het eigen cluppie kan het niet doen en ze kunnen het niet hebben dat PSV het wel kanquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef gr8w8 het volgende:
Makkelijk scoren voor die 110% Anti-PSV-ers hier.
Klopt, maar ja voor Milan juichen is ook weer zoiets.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef gr8w8 het volgende:
Dat een aantal spelers falen ligt aan hen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef gr8w8 het volgende:
Omdat er 80.000 tifosi zitten, echte supporters en niet van dat carnevalspubliek zit dat enkel 'Boeruh' roeptquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom maken de 7000 PSV'ers geen geluid?
Denk dat die weetikveel hoeveel duizend milanezen meer geluid makenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Misschien doen ze dat wel, maar hoor je dat niet door 70000 andere mensen,quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat is hun werk hè.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Chadi het volgende:
Die verslag gever lult maar een end weg
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef woediewokkie het volgende:
die klote PARK met zijn vallende ziekte.........koreaanse naaier
hij wilde weer gaan duikenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef woediewokkie het volgende:
die klote PARK met zijn vallende ziekte.........koreaanse naaier
park is goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:24 schreef ShaoliN het volgende:
Sjefsjenko gaat vrij makkelijk langs de verdedigers zeg.
maar zolang het 0-0 is maakt dat niet veel uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:25 schreef okee6 het volgende:
Elke Milanese speler legt de bal met een beweging goed en vrijwel iedere PSV-er moet controleren, nog eens verwerken en dan pas passen. Milan is zoveel sterker.
Klopt, maar ook zei moeten scoren om te winnnen. En tot nu toe lukt ze dat nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:25 schreef okee6 het volgende:
Elke Milanese speler legt de bal met een beweging goed en vrijwel iedere PSV-er moet controleren, nog eens verwerken en dan pas passen. Milan is zoveel sterker.
Wat zei je ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
maar zolang het 0-0 is maakt dat niet veel uit
Jij hebt net zoveel verstand van voetbal als dat je clubliefde hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Beasley speelt als een slappe strontzak
of misschien toch wel.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Klopt, maar ook zei moeten scoren om te winnnen. En tot nu toe lukt ze dat niet
Tjaquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef Gallorini het volgende:
Lieve Jaap, doe eens wat aardiger tegen je ouwe cluppie en laat eens een balletje glippen
Shevchenko is een soort van Haperende Ferrari, niet ongeloofljik snel maar je houdt hem niet bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef tommy4487 het volgende:
wat de neuk hij laat zich gewoon voorbij rennen
Ben je blindquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef _The-Master_ het volgende:
* heeft helemaal nog geen TV gekeken...
Was de stand, en hoe voetbalt PSV?
Geen gaten laten vallen in de defensei, korter dekken op de beste man.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
Beste voetballer van de wereld.
Wat doe je er tegen ?
Zwaar onloyale supporter trouwensquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Zwaar terechte 1-0 voorsprong trouwens.
Wat ben je soms ook heerlijk wereldvreemdquote:
noteer de datum....ben het met je eensquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Bouma is echt veel te log en te traag om tegen een sprintende Shevshenko iets uit te kunnen richten.
Shevchenko kopenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
Beste voetballer van de wereld.
Wat doe je er tegen ?
Nee inderdaad, laten we Lucius daarvoor in de plaats zettenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Bouma is echt veel te log en te traag om tegen een sprintende Shevshenko iets uit te kunnen richten.
als ze een corner creeren nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef BB-King het volgende:
Alex scoort zo uit een corner de 1-1 dus niks aan de hand.
quote:
quote:
O okee dan is het goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef BB-King het volgende:
Alex scoort zo uit een corner de 1-1 dus niks aan de hand.
Ze houden van Inzaghi.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Valt wel op dat bijna iedereen die voor milan juicht ajacied is ja
Onzin, PSV hoeft van mij niet te verliezen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
Heeft denk iets te maken met een wedstrijd Milan - Ajax van een paar jaar geleden, want toen hadden een paar PSV-ers ontzettend veel lol. NU hebben wij lolquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef -Mk- het volgende:
Jammer.
Welke sneue mensjes zijn nu blij trouwens in dit topic.
Ik ben Ajax supporter maar zou het leuk vinden als er een Nederlandse club naar de finale van de CL gaat.
Boeit mij wat dat het PSV is, daardoor ben ik nog niet VOOR milan.
Hup PSV
Omdat ie één mooie beweging had?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf, te slecht bevonden voor Oranje. Zowaar Neerlands beste middenvelder van de laatste 10 jaar. Knap gezien Van Basten!
Dankjewelquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef -Mk- het volgende:
Jammer.
Ik ben Ajax supporter maar zou het leuk vinden als er een Nederlandse club naar de finale van de CL gaat.
Hup PSV
Nee hoor, kijk eens naar degenen die juichen en daarna naar hun clubvoorkeur.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Onzin, PSV hoeft van mij niet te verliezen hoor.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef -Mk- het volgende:
Jammer.
Hup PSV
Hij heeft anders alleen nog maar flaters geslagen deze wedstrijd, maar dan gaat iedereen gelijk weer FAPPEN op z'n pirouetjequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf, te slecht bevonden voor Oranje. Zowaar Neerlands beste middenvelder van de laatste 10 jaar. Knap gezien Van Basten!
Ik niet iigquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Bekijk de laatste 50 wedstrijden van Seedorf bij Milan maar eens. Dan weet je waarom.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Omdat ie één mooie beweging had?![]()
Dat doet ie maar lekker bij Milaan maar niet bij oranje.
Wel eerlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heeft denk iets te maken met een wedstrijd Milan - Ajax van een paar jaar geleden, want toen hadden een paar PSV-ers ontzettend veel lol. NU hebben wij lol
Al gun ik het mesen zoals Rubber en Pascal van harte
True.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Milan is duidelijk de betere. Alex, Park, Gomes, Beasley, Lee en Ooijer krijgen een voldoende van mij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik niet iigMaar op die 1-0 valt weinig af te dingen.
Bekijk jij de laatste 50 interlands van Seedorf maar... o ik dacht al.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bekijk de laatste 50 wedstrijden van Seedorf bij Milan maar eens. Dan weet je waarom.
Dat hij in staat is om zulke mooie bewegingen te maken, bevestigt alleen zijn status als grootheid.
Ach wij krijgen toch altijd te horen dat wij tegen Ajax zijn, andersom is het dan niet zo (trouwens niet iedereen hier)quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wel eerlijk.
Maar niet minder sneu."Zij deden dat ook."
Ben ik de enige dan die het niet erg vind als PSV eruit vliegt? Jammer danquote:
Nee maar wacht maarquote:
* TimmyAsd eensch isquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Milan is duidelijk de betere. Alex, Park, Gomes, Beasley, Lee en Ooijer krijgen een voldoende van mij.
Milan speelt in dezelfde stijl als PSV. Ik dacht dat Ajacieden daar een hekel aan hadden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan die het niet erg vind als PSV eruit vliegt? Jammer dan.
Milan speelt mooi voetbal, heeft een aantal schitterende spelers. Mocht PSV het halen is dat heel kan, maar daarvoor hoeft ik er nog niet voor te zijn.
Ja, debiele reclame. Lekker yuppengezinnetje, wat met vrouwen en al voetbal zit te kijken.quote:
Man wat zeik je nog "Zij deden dat ook"quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wel eerlijk.
Maar niet minder sneu."Zij deden dat ook."
Dan is hij vaak ook wel aardig, of iig niet een van de slechtste, maar omdat het Seedorf is kan hij het nooit goed doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bekijk jij de laatste 50 interlands van Seedorf maar... o ik dacht al.![]()
Jup, PSV mag hopen dat het bij 1-0 blijft of dat ze zelf nog kunnen scoren..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
Er valt echt niets aan de voorsprong van Milan af te dingen. Ze zijn gewoon sterker dan PSV.
Mooi clichéquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:33 schreef BB-King het volgende:
Milaan is wel beter trouwens maar dat telt niet in voetbal.
Chauvinisme enzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Milan speelt mooi voetbal, heeft een aantal schitterende spelers. Mocht PSV het halen is dat heel kan, maar daarvoor hoeft ik er nog niet voor te zijn.
*oneensquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Milan speelt in dezelfde stijl als PSV.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man wat zeik je nog "Zij deden dat ook"
quote:...
Het zit met alleen dwars dat er nu mensen aan het zeiken zijn op Ajacieden terwijl de mensen van andere clubs o zo'n lol hadden bij het verlies van Ajax in de laaste minuut.
't wordt 1 - 1 ... theo lucius gaat hem scorenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Jup, PSV mag hopen dat het bij 1-0 blijft of dat ze zelf nog kunnen scoren..
Ik hoop dat je weer gelijk gaat krijgen.quote:
Met een vlammend schot natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't wordt 1 - 1 ... theo lucius gaat hem scoren
Met zo'n motoriek?quote:
Jij snapt hem niet he... Dat pesten gebeurd al zo lang, al voor die wedstrijd. Dan kan je altijd zeggen van "Zij deden het ook" net of PSV ooit is begonnen met humor naar andere clubsquote:
ik ben lichtelijk voor psv maar lig er niet wakker van als milan wint.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk dat 1-1 ook wel goed isquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:37 schreef okee6 het volgende:
Tja, bij Milan voorin de beste spitsen van de wereld, die altijd kunnen scoren. PSV daar tegenover zonder echte spitsen. Farfan, Park of Beasley scoren wel eens. Derhalve zou een 2-1 een fijne einduitslag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |