Bekijk de laatste 50 wedstrijden van Seedorf bij Milan maar eens. Dan weet je waarom.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Omdat ie één mooie beweging had?![]()
Dat doet ie maar lekker bij Milaan maar niet bij oranje.
Wel eerlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heeft denk iets te maken met een wedstrijd Milan - Ajax van een paar jaar geleden, want toen hadden een paar PSV-ers ontzettend veel lol. NU hebben wij lol
Al gun ik het mesen zoals Rubber en Pascal van harte
True.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf, te slecht bevonden voor Oranje. Zowaar Neerlands beste middenvelder van de laatste 10 jaar. Knap gezien Van Basten!
Milan is duidelijk de betere. Alex, Park, Gomes, Beasley, Lee en Ooijer krijgen een voldoende van mij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik niet iigMaar op die 1-0 valt weinig af te dingen.
Bekijk jij de laatste 50 interlands van Seedorf maar... o ik dacht al.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bekijk de laatste 50 wedstrijden van Seedorf bij Milan maar eens. Dan weet je waarom.
Dat hij in staat is om zulke mooie bewegingen te maken, bevestigt alleen zijn status als grootheid.
Ach wij krijgen toch altijd te horen dat wij tegen Ajax zijn, andersom is het dan niet zo (trouwens niet iedereen hier)quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wel eerlijk.
Maar niet minder sneu."Zij deden dat ook."
Ben ik de enige dan die het niet erg vind als PSV eruit vliegt? Jammer danquote:
Nee maar wacht maarquote:
* TimmyAsd eensch isquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Milan is duidelijk de betere. Alex, Park, Gomes, Beasley, Lee en Ooijer krijgen een voldoende van mij.
Milan speelt in dezelfde stijl als PSV. Ik dacht dat Ajacieden daar een hekel aan hadden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan die het niet erg vind als PSV eruit vliegt? Jammer dan.
Milan speelt mooi voetbal, heeft een aantal schitterende spelers. Mocht PSV het halen is dat heel kan, maar daarvoor hoeft ik er nog niet voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |