Wat ben je soms ook heerlijk wereldvreemdquote:
noteer de datum....ben het met je eensquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Bouma is echt veel te log en te traag om tegen een sprintende Shevshenko iets uit te kunnen richten.
Shevchenko kopenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
Beste voetballer van de wereld.
Wat doe je er tegen ?
Nee inderdaad, laten we Lucius daarvoor in de plaats zettenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Bouma is echt veel te log en te traag om tegen een sprintende Shevshenko iets uit te kunnen richten.
als ze een corner creeren nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef BB-King het volgende:
Alex scoort zo uit een corner de 1-1 dus niks aan de hand.
quote:
quote:
O okee dan is het goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef BB-King het volgende:
Alex scoort zo uit een corner de 1-1 dus niks aan de hand.
Ze houden van Inzaghi.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Valt wel op dat bijna iedereen die voor milan juicht ajacied is ja
Onzin, PSV hoeft van mij niet te verliezen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
Heeft denk iets te maken met een wedstrijd Milan - Ajax van een paar jaar geleden, want toen hadden een paar PSV-ers ontzettend veel lol. NU hebben wij lolquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef -Mk- het volgende:
Jammer.
Welke sneue mensjes zijn nu blij trouwens in dit topic.
Ik ben Ajax supporter maar zou het leuk vinden als er een Nederlandse club naar de finale van de CL gaat.
Boeit mij wat dat het PSV is, daardoor ben ik nog niet VOOR milan.
Hup PSV
Omdat ie één mooie beweging had?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf, te slecht bevonden voor Oranje. Zowaar Neerlands beste middenvelder van de laatste 10 jaar. Knap gezien Van Basten!
Dankjewelquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef -Mk- het volgende:
Jammer.
Ik ben Ajax supporter maar zou het leuk vinden als er een Nederlandse club naar de finale van de CL gaat.
Hup PSV
Nee hoor, kijk eens naar degenen die juichen en daarna naar hun clubvoorkeur.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Onzin, PSV hoeft van mij niet te verliezen hoor.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef -Mk- het volgende:
Jammer.
Hup PSV
Hij heeft anders alleen nog maar flaters geslagen deze wedstrijd, maar dan gaat iedereen gelijk weer FAPPEN op z'n pirouetjequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf, te slecht bevonden voor Oranje. Zowaar Neerlands beste middenvelder van de laatste 10 jaar. Knap gezien Van Basten!
Ik niet iigquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Noca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |