Ik dacht dat dat enkel een sterfscene was van drie minuten.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht altijd dat op een CD met de best of Queen maar hooguit 4 nummers zouden staan???
cd -singletjequote:Op woensdag 27 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht altijd dat op een CD met de best of Queen maar hooguit 4 nummers zouden staan???
Hee! Ik heb 'm hier wel in de kast staan hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat enkel een sterfscene was van drie minuten.
Ik ken Queen enkel maar van al die vreselijke kutnummers waarmee ze de radio volstorten na het overlijden van F-M. En daar wil ik het graag bij laten.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hee! Ik heb 'm hier wel in de kast staan hoorMijn muziekcollectie, wat doe je!!
(btw punttoekenning staat op vorige pagina mocht je het gemist hebben)
quote:Dreunen van reggae, klinken door de muren heen
Ze houden een feestje hier zo naast, en ik zit hier maar heel alleen
Twee minaars in de slaapkamer, en een andere schreeuwt uit
En ik kan slechts staren, maar veel maakt dat niet uit hier, nee!
Hun bestemming: onbekend
De robijnen-rode kraakpanden
Hij zingt er, en zij staat hem daar bij
Hij weet dat hij 't zal maken, 'maar dat lukt nooit' denkt zij
En dan vertrekt hij weer, en in haar oog blinkt een traan
Nog één knuffel en een warm gebaar, 't is tijd, tijd om door te gaan
Rudi's hart, dat klopt niet, ze weet het gevoel 's weggegaan
Ze is niet de enige die zag dat, het is misgegaan
Haar geliefde 's nu ver van haar, en zachtjes wist ze een traan
Rudi die vervaagt, ze verdwijnt, 't is tijd, tijd om door te gaan
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ruby SoHo van Rancid ?
Punt en vraag voor Captain Redbeard!quote:Echoes of reggae comin' through my bedroom wall
havin' a party up next door but i'm sittin here all alone
two lovers in the bedroom and the other starts to shout
all i got is this blank stare and that don't carry no clout at all
Destination unknown
Ruby ruby ruby ruby soho
He's singin and she's there to lend a hand
he's seen his name on the marquee but she will never understand
once again he's leavin' and she's there with a tear in her eye
embraces with a warm gesture it's time, time to say goodbye
Destination unknown
Ruby ruby ruby ruby soho
Ruby's heart ain't beatin cause she knows the feelin' is gone
she's not the only one who knew there's somethin' wrong
her lover's in the distance as she wipes a tear from her eye
ruby's fading out, she disappears, it's time, time to say goodbye
Destination unknown
Ruby ruby ruby ruby soho
quote:
Welk nummer?quote:Ik heb alles geregeld, ik verlaat je morgen
Ik vind een nieuwe liefde, ergens zonder zorgen
Dat doe ik elke keer, maar nooit zet ik echt door
Nee, toch wel een bekend nummer.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef DaisyDuke het volgende:
I'm moving along?
quote:Ik heb alles geregeld, ik verlaat je morgen
Ik vind een nieuwe liefde, ergens zonder zorgen
Dat doe ik elke keer, maar nooit zet ik echt door
Breken kan ik niet, ondanks kommer en kwel
Breken kan ik niet, ik zeg nooit vaarwel
Nee, ik zal nooit en te nimmer breken van jou
Ik heb mijzelf beloofd, het is echt voorbij
Nee, mijn besluit staat vast, geen 'sorry' meer voor mij
Dat zeg ik elke keer, maar nooit zet ik echt door
Ik weet dat je heel vaak rot doet
We op gespannen toon spreken
Maar je heb me in je macht
En die kan ik niet breken ~ nee, nee!
Je foto aan de muur, gooi ik maar weg
Je liefje is er niet meer, om te doen wat je zegt
Dat zeg ik elke keer, maar nooit zet ik echt door
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:36 schreef ranja het volgende:
Breakaway van Jackie de Shannon
ook nog gecovered door een zekere Tracey Ullman
Plaatsgenoten van je ranja. Star** Star zijn de Rotterdamse Black Crowes meet The Faces, en debuteerden vorig jaar met een bij elkaar gejat maar sterk album, dat ze presenteerden in Nighttown. Hun naam wordt verschillend geschreven, maar zelf willen ze het met die twee sterretjes na de eerste Star. Zie hun site: http://www.starstar.nlquote:Op woensdag 27 april 2005 19:43 schreef ranja het volgende:
ik kan trouwens niks over star**star vinden Glo
Bijna. De officiële spelling is zonder 'the', dus: Cuby + Blizzards. Legendarisch is de graffiti uit de jaren zestig op bruggen + transformatorhuisjes, waar geen normale burger iets van snapte: C+Bquote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef ranja het volgende:
van Cuby lijkt dit inderdaad de officiele spelling te zijn.
OK, maar ik had een reserve (that dog.) gepost vóór de kapitein...quote:En ik vind dus de ö als geheel een letter, geen leesteken... vooral ook omdat ze vaak refereren naar een andere taal (bv duits) waar het wel als normale letter gebruikt wordt...
Hm op de site zie ik het meestal als starstar** geschreven....quote:Op woensdag 27 april 2005 22:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Plaatsgenoten van je ranja. Star** Star zijn de Rotterdamse Black Crowes meet The Faces, en debuteerden vorig jaar met een bij elkaar gejat maar sterk album, dat ze presenteerden in Nighttown. Hun naam wordt verschillend geschreven, maar zelf willen ze het met die twee sterretjes na de eerste Star. Zie hun site: http://www.starstar.nl
bovendien vind google niks met "star**star" wat ik dus eerst probeerde, maar met "starstar**" wel...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm op de site zie ik het meestal als starstar** geschreven....
Ja, maar dat is gewone tekst. Je weet nooit wie zoiets ingevoerd heeft. Ongetwijfeld ook de bron van alle verwarring rond hun naam. Waar ik op doel is de officiële schrijfwijze op de openingspagina, hun posters en hun platen (zie ook onder Promo op hun site).quote:Op woensdag 27 april 2005 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm op de site zie ik het meestal als starstar** geschreven....
Eh... ja!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Eh....Nirvana?
Tja, je geeft zelf deze site als bronquote:Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewone tekst. Je weet nooit wie zoiets ingevoerd heeft. Ongetwijfeld ook de bron van alle verwarring rond hun naam. Waar ik op doel is de officiële schrijfwijze op de openingspagina, hun posters en hun platen (zie ook onder Promo op hun site).
en natuurlijk de Voodoo Child nogquote:Op woensdag 27 april 2005 23:23 schreef thaleia het volgende:
The man with the child in his eyes - Kate Bush
Child in time - Deep Purple
Real wild child - Iggy Pop
Manchild - Neneh Cherry
Sweet child of mine - Guns 'n roses
Ik geef juist deze site als bron, omdat je hier het officiële logo ziet, zoals gezegd op de openingspagina en onder de knop Promo (posters, hoesje). En die bestaat idd uit twee keer het woord Star onder elkaar, maar met toch overduidelijk de sterretjes achter de eerste Star.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, je geeft zelf deze site als bronEn op de platen staat star star onder elkaar geschreven dus weet je nooit waar de ** achter hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |