quote:Op woensdag 27 april 2005 21:36 schreef ranja het volgende:
Breakaway van Jackie de Shannon
ook nog gecovered door een zekere Tracey Ullman
Plaatsgenoten van je ranja. Star** Star zijn de Rotterdamse Black Crowes meet The Faces, en debuteerden vorig jaar met een bij elkaar gejat maar sterk album, dat ze presenteerden in Nighttown. Hun naam wordt verschillend geschreven, maar zelf willen ze het met die twee sterretjes na de eerste Star. Zie hun site: http://www.starstar.nlquote:Op woensdag 27 april 2005 19:43 schreef ranja het volgende:
ik kan trouwens niks over star**star vinden Glo
Bijna. De officiële spelling is zonder 'the', dus: Cuby + Blizzards. Legendarisch is de graffiti uit de jaren zestig op bruggen + transformatorhuisjes, waar geen normale burger iets van snapte: C+Bquote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef ranja het volgende:
van Cuby lijkt dit inderdaad de officiele spelling te zijn.
OK, maar ik had een reserve (that dog.) gepost vóór de kapitein...quote:En ik vind dus de ö als geheel een letter, geen leesteken... vooral ook omdat ze vaak refereren naar een andere taal (bv duits) waar het wel als normale letter gebruikt wordt...
Hm op de site zie ik het meestal als starstar** geschreven....quote:Op woensdag 27 april 2005 22:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Plaatsgenoten van je ranja. Star** Star zijn de Rotterdamse Black Crowes meet The Faces, en debuteerden vorig jaar met een bij elkaar gejat maar sterk album, dat ze presenteerden in Nighttown. Hun naam wordt verschillend geschreven, maar zelf willen ze het met die twee sterretjes na de eerste Star. Zie hun site: http://www.starstar.nl
bovendien vind google niks met "star**star" wat ik dus eerst probeerde, maar met "starstar**" wel...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm op de site zie ik het meestal als starstar** geschreven....
Ja, maar dat is gewone tekst. Je weet nooit wie zoiets ingevoerd heeft. Ongetwijfeld ook de bron van alle verwarring rond hun naam. Waar ik op doel is de officiële schrijfwijze op de openingspagina, hun posters en hun platen (zie ook onder Promo op hun site).quote:Op woensdag 27 april 2005 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm op de site zie ik het meestal als starstar** geschreven....
Eh... ja!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Eh....Nirvana?
Tja, je geeft zelf deze site als bronquote:Op woensdag 27 april 2005 22:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewone tekst. Je weet nooit wie zoiets ingevoerd heeft. Ongetwijfeld ook de bron van alle verwarring rond hun naam. Waar ik op doel is de officiële schrijfwijze op de openingspagina, hun posters en hun platen (zie ook onder Promo op hun site).
en natuurlijk de Voodoo Child nogquote:Op woensdag 27 april 2005 23:23 schreef thaleia het volgende:
The man with the child in his eyes - Kate Bush
Child in time - Deep Purple
Real wild child - Iggy Pop
Manchild - Neneh Cherry
Sweet child of mine - Guns 'n roses
Ik geef juist deze site als bron, omdat je hier het officiële logo ziet, zoals gezegd op de openingspagina en onder de knop Promo (posters, hoesje). En die bestaat idd uit twee keer het woord Star onder elkaar, maar met toch overduidelijk de sterretjes achter de eerste Star.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, je geeft zelf deze site als bronEn op de platen staat star star onder elkaar geschreven dus weet je nooit waar de ** achter hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |