abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2005 @ 13:58:41 #176
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26544136
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef thabit het volgende:

[..]

Okee, maar als verliefheid voor jou een vereiste is voor seks (voor mij ook hoor) dan impliceert vriendschap + seks toch automatisch verliefheid en dus is een relatie voor jou daarmee ook vriendschap + seks?
Als je het zo stelt wel...

Maar ik vraag me af of dat vriendschap zo'n belangrijk iets is. Ik geloof dat al eerder ter sprake gekomen is, dat het moeilijk is de stap te maken van vriendschap naar verliefdheid en dat het zelden werkt... (bij mij tenminste) ... Ik heb geleerd dat je niet verliefd moet worden op je vrienden. Dus ik denk dat verliefdheid het belangrijkste is, vriendschap en seks komen pas als verdere stappen. Wat een gedoe
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 27 april 2005 @ 14:00:23 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26544184
het lijkt wel wiskundeles
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26544227
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef nozem het volgende:

[..]

Goedele Liekens, tof mens. En nog steeds behoorlijk neukbaar. Helaas geen afspiegeling van de gemiddelde Belgische vrouw.
wat is er mis met de gemiddelde belgische vrouw

misschien moet er wel een duidelijk verschil worden gemaakt tussen verliefdheid en liefde, al is de grens misschien klein ...

en nee, bij mij is het ook niet onmiddellijk voorbij ... mijn gevoel voor iemand kan nog maanden/jaren naslepen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 27 april 2005 @ 14:02:40 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26544232
Ik denk dat verliefdheid behoorlijk lang kan duren. Ten minste mijn langste verliefdheid heeft meer dan een jaar geduurd. Maar misschien kwam dat wel doordat er niets uitgekomen is en zou ik in een relatie na een paar maanden al genoeg van haar gekregen hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:03:38 #180
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26544264
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:58 schreef melismay het volgende:
Dus ik denk dat verliefdheid het belangrijkste is, vriendschap en seks komen pas als verdere stappen. Wat een gedoe
Hier heb je op zich wel een interessant punt te pakken... vroeger was het heel normaal dat mensen gingen daten, verliefd werden, en daarna pas seks hadden. Alleen tegenwoordig gaat het ook vaak anders. Nu kan het ook gebeuren dat je een date hebt, meteen seks hebt, en daarna verliefd wordt. Of daarna elkaar nooit meer ziet. Of daarna een leuke vriendschap opbouwt.

Het lijkt wel of de manier waarop zoiets gaat steeds minder duidelijk wordt... of ik maak het mezelf gewoon moeilijk, dat kan ook
pi_26544390
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat verliefdheid behoorlijk lang kan duren. Ten minste mijn langste verliefdheid heeft meer dan een jaar geduurd. Maar misschien kwam dat wel doordat er niets uitgekomen is en zou ik in een relatie na een paar maanden al genoeg van haar gekregen hebben.
Ik weet zeker dat het daar inderdaad mee te maken heeft. Een niet-wederzijdse verliefdheid kan jaren duren, omdat je het object van je liefde op een voetstuk gaat plaatsen, ze vertegenwoordigt voor je een soort perfectie waarbij je nooit echt bij in de buurt kunt komen. Bij een wederzijdse verliefdheid volgt na een tijdje altijd een soort ontnuchtering. Je komt er dan achter dat ze ook wel eens stomvervelend kan zijn, niet altijd even aantrekkelijk is en dat ze zelfs wel eens poept.

Allemaal desillusies dus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 27 april 2005 @ 14:08:25 #182
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26544395
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Hier heb je op zich wel een interessant punt te pakken... vroeger was het heel normaal dat mensen gingen daten, verliefd werden, en daarna pas seks hadden. Alleen tegenwoordig gaat het ook vaak anders. Nu kan het ook gebeuren dat je een date hebt, meteen seks hebt, en daarna verliefd wordt. Of daarna elkaar nooit meer ziet. Of daarna een leuke vriendschap opbouwt.

Het lijkt wel of de manier waarop zoiets gaat steeds minder duidelijk wordt... of ik maak het mezelf gewoon moeilijk, dat kan ook
Je hebt zeker gelijk, tegenwoordig gaat t toch allemaal anders, daarom onstaat er misschien ook wel vaak een generatiekloof tussen ouders en kinderen. Ouders snappen niet hoe het nu gaat en Kinderen snappen niet dat ouders zo moelijk doen....

En over dat moeilijk doen... Valt toch wel iets mee? Je snapt het zelf toch nog steeds?
-
pi_26544525
quote:

[..]

Nee, je hebt gelijk. Alle vertrouwde wetten zijn weggevallen en mensen dienen nu geheel naar eigen inzicht een weg te vinden in de liefde. In de jaren '50 was alles veel vanzelfsprekender, wat dan misschien weer als keerzijde had dat mensen die eigenlijk niet gelukkig met elkaar waren ineens een leven lang aan elkaar vastzaten.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 27 april 2005 @ 14:15:39 #184
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26544611
quote:

[..]

Precies, ik merk het nu ook. Je hebt meteen sex en daar komt soms verliefdheid uit, maar vaak niet voor lang en dan wordt het vriendschap (bij mij dan)
Soms denk ik wel eens dat ik wat langer moet wachten om sex te hebben, waardoor het echt speciaal is tussenbeide... Maar sex is gewoon te lekker om mee te wachten...
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  woensdag 27 april 2005 @ 14:17:15 #185
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26544654
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef nozem het volgende:

Ik weet zeker dat het daar inderdaad mee te maken heeft. Een niet-wederzijdse verliefdheid kan jaren duren, omdat je het object van je liefde op een voetstuk gaat plaatsen, ze vertegenwoordigt voor je een soort perfectie waarbij je nooit echt bij in de buurt kunt komen.
Ja, misschien is dat wel zo. Ofschoon dat er ook vanaf gaat, want ik zag haar laatst toevallig weer en vond haar helemaal niet leuk meer.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:19:24 #186
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26544718
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef miss_c het volgende:

Precies, ik merk het nu ook. Je hebt meteen sex en daar komt soms verliefdheid uit, maar vaak niet voor lang en dan wordt het vriendschap (bij mij dan)
Ik denk niet dat ik een vriendin zou willen hebben die een aantal vrienden hheeft met wie ze seks gehad heeft. Exen ok, maar ik hoef niet op iedere verjaardag drie jongens te ontmoeten van wie ik weet dat ze het met haar gedaan hebben.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:23:49 #187
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26544824
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik een vriendin zou willen hebben die een aantal vrienden hheeft met wie ze seks gehad heeft. Exen ok, maar ik hoef niet op iedere verjaardag drie jongens te ontmoeten van wie ik weet dat ze het met haar gedaan hebben.
Ik heb daar op zich geen problemen mee, als je diegene vertrouwt... Je kan nog goed vrienden blijven zonder ook maar iets nog te voelen voor die ander of dus er nogmaals mee het bed in te duiken...

Maar wat jij bedoelt is jaloezie..
  woensdag 27 april 2005 @ 14:26:01 #188
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26544886
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:23 schreef miss_c het volgende:

[..]

Ik heb daar op zich geen problemen mee, als je diegene vertrouwt... Je kan nog goed vrienden blijven zonder ook maar iets nog te voelen voor die ander of dus er nogmaals mee het bed in te duiken...

Dat speelt zeker een rol, maar dat is niet het belangrijkste. Ik zou dat gewoon een raar idee vinden en zou me daar niet prettig bij voelen. Bovendien wil ik toch nog wel enige mate van exclusiviteit.
pi_26545039
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:23 schreef miss_c het volgende:

[..]

Jij omschrijft het goed, want dat is inderdaad jaloezie. Een hele irritante emotie, die toch wel in zekere mate nodig is in een relatie in mijn ogen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:33:50 #190
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26545092
exclusiviteit? Dat is onzin.
Dus ze mag met meerdere naar bed zijn geweest als jij ze maar niet hoef te ontmoeten?
  woensdag 27 april 2005 @ 14:39:40 #191
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26545257
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:33 schreef miss_c het volgende:
Dus ze mag met meerdere naar bed zijn geweest als jij ze maar niet hoef te ontmoeten?
Uit The Boondock Saints:
"Shut your fat ass, Rayvie! I can't even go to the store to get a pack of smokes without runnin' into nine guys you've fucked."

Dit willen we dus niet
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 27 april 2005 @ 14:40:16 #192
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26545277
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:33 schreef miss_c het volgende:
Liefst zo min mogelijk ja. Dat ze een ex-rviend heeft met wie ze nog contact heeft zou ik overigens niet eens als een groot probleem zien, maar het wordt anders als bij wijze van spreken haar halve mannelijke vriendenkring seks met haar heeft gehad. Daar zou ik me niet prettig bij voelen. Ik wil gewoon niet dat veel mensen uit haar omgeving zulke intieme dingen met haar gedaan hebben en van haar weten. Bovendien zou ik geen vriendin willen hebben die al te veel one night stands gehad heeft en al helemaal niet met mensen uit haar directe omgeving.
pi_26545296
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Uit The Boondock Saints:
"Shut your fat ass, Rayvie! I can't even go to the store to get a pack of smokes without runnin' into nine guys you've fucked."
Rocco
  woensdag 27 april 2005 @ 14:45:23 #194
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26545412
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Liefst zo min mogelijk ja. Dat ze een ex-rviend heeft met wie ze nog contact heeft zou ik overigens niet eens als een groot probleem zien, maar het wordt anders als bij wijze van spreken haar halve mannelijke vriendenkring seks met haar heeft gehad. Daar zou ik me niet prettig bij voelen. Ik wil gewoon niet dat veel mensen uit haar omgeving zulke intieme dingen met haar gedaan hebben en van haar weten. Bovendien zou ik geen vriendin willen hebben die al te veel one night stands gehad heeft en al helemaal niet met mensen uit haar directe omgeving.
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet fijn zou vinden, call me oldfashion.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 27 april 2005 @ 14:45:42 #195
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26545423
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26545720
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens
Hoe staat het trouwens met je relatie? Ik hoor je er zo weinig over, dat je net single lijkt?
  woensdag 27 april 2005 @ 16:42:26 #197
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26547467
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Hoe staat het trouwens met je relatie? Ik hoor je er zo weinig over, dat je net single lijkt?
nog steeds goed hoor, alleen doe ik wel rustig aan. Wil niet weer gelijk mijn hele leven omgooien voor een relatie (elkaar elke dag zien, bijna altijd bij elkaar slapen enz.)
Heb nog een nare bijsmaak van mijn vorige relatie daarvan...
pi_26548567
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh en nog over die fotoboeklinks in sigs: Wat betekent het als je op je ene account wel een link en op je andere account géén link hebt?
Dat je teveel met Fok bezig bent.

En ik heb geen foto in het FB staan. Het FB is dan ook niks meer dan een verkapte datingsite, met een slowchatfunctie.

En nee, ik ben niet onzeker, vind mezelf ook niet lelijk, en wat al niet meer.
  woensdag 27 april 2005 @ 18:34:04 #199
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26549744
Het is vrij rustig hier geworden. Zijn jullie uitgepraat of hebben er een aantal van jullie iemand gevonden?
  woensdag 27 april 2005 @ 18:49:12 #200
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26550034
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Het is vrij rustig hier geworden. Zijn jullie uitgepraat of hebben er een aantal van jullie iemand gevonden?
Volgens mij begint dat laatste het geval te worden

Ik niet trouwens
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')