Als je het zo stelt wel...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Okee, maar als verliefheid voor jou een vereiste is voor seks (voor mij ook hoor) dan impliceert vriendschap + seks toch automatisch verliefheid en dus is een relatie voor jou daarmee ook vriendschap + seks?
wat is er mis met de gemiddelde belgische vrouwquote:Op woensdag 27 april 2005 13:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Goedele Liekens, tof mens. En nog steeds behoorlijk neukbaar. Helaas geen afspiegeling van de gemiddelde Belgische vrouw.
Hier heb je op zich wel een interessant punt te pakken... vroeger was het heel normaal dat mensen gingen daten, verliefd werden, en daarna pas seks hadden. Alleen tegenwoordig gaat het ook vaak anders. Nu kan het ook gebeuren dat je een date hebt, meteen seks hebt, en daarna verliefd wordt. Of daarna elkaar nooit meer ziet. Of daarna een leuke vriendschap opbouwt.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:58 schreef melismay het volgende:
Dus ik denk dat verliefdheid het belangrijkste is, vriendschap en seks komen pas als verdere stappen. Wat een gedoe
Ik weet zeker dat het daar inderdaad mee te maken heeft. Een niet-wederzijdse verliefdheid kan jaren duren, omdat je het object van je liefde op een voetstuk gaat plaatsen, ze vertegenwoordigt voor je een soort perfectie waarbij je nooit echt bij in de buurt kunt komen. Bij een wederzijdse verliefdheid volgt na een tijdje altijd een soort ontnuchtering. Je komt er dan achter dat ze ook wel eens stomvervelend kan zijn, niet altijd even aantrekkelijk is en dat ze zelfs wel eens poept.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat verliefdheid behoorlijk lang kan duren. Ten minste mijn langste verliefdheid heeft meer dan een jaar geduurd. Maar misschien kwam dat wel doordat er niets uitgekomen is en zou ik in een relatie na een paar maanden al genoeg van haar gekregen hebben.
Je hebt zeker gelijk, tegenwoordig gaat t toch allemaal anders, daarom onstaat er misschien ook wel vaak een generatiekloof tussen ouders en kinderen. Ouders snappen niet hoe het nu gaat en Kinderen snappen niet dat ouders zo moelijk doen....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Hier heb je op zich wel een interessant punt te pakken... vroeger was het heel normaal dat mensen gingen daten, verliefd werden, en daarna pas seks hadden. Alleen tegenwoordig gaat het ook vaak anders. Nu kan het ook gebeuren dat je een date hebt, meteen seks hebt, en daarna verliefd wordt. Of daarna elkaar nooit meer ziet. Of daarna een leuke vriendschap opbouwt.
Het lijkt wel of de manier waarop zoiets gaat steeds minder duidelijk wordt... of ik maak het mezelf gewoon moeilijk, dat kan ook
Nee, je hebt gelijk. Alle vertrouwde wetten zijn weggevallen en mensen dienen nu geheel naar eigen inzicht een weg te vinden in de liefde. In de jaren '50 was alles veel vanzelfsprekender, wat dan misschien weer als keerzijde had dat mensen die eigenlijk niet gelukkig met elkaar waren ineens een leven lang aan elkaar vastzaten.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de manier waarop zoiets gaat steeds minder duidelijk wordt... of ik maak het mezelf gewoon moeilijk, dat kan ook
Precies, ik merk het nu ook. Je hebt meteen sex en daar komt soms verliefdheid uit, maar vaak niet voor lang en dan wordt het vriendschap (bij mij dan)quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Hier heb je op zich wel een interessant punt te pakken... vroeger was het heel normaal dat mensen gingen daten, verliefd werden, en daarna pas seks hadden. Alleen tegenwoordig gaat het ook vaak anders. Nu kan het ook gebeuren dat je een date hebt, meteen seks hebt, en daarna verliefd wordt. Of daarna elkaar nooit meer ziet. Of daarna een leuke vriendschap opbouwt.
Ja, misschien is dat wel zo. Ofschoon dat er ook vanaf gaat, want ik zag haar laatst toevallig weer en vond haar helemaal niet leuk meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef nozem het volgende:
Ik weet zeker dat het daar inderdaad mee te maken heeft. Een niet-wederzijdse verliefdheid kan jaren duren, omdat je het object van je liefde op een voetstuk gaat plaatsen, ze vertegenwoordigt voor je een soort perfectie waarbij je nooit echt bij in de buurt kunt komen.
Ik denk niet dat ik een vriendin zou willen hebben die een aantal vrienden hheeft met wie ze seks gehad heeft. Exen ok, maar ik hoef niet op iedere verjaardag drie jongens te ontmoeten van wie ik weet dat ze het met haar gedaan hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef miss_c het volgende:
Precies, ik merk het nu ook. Je hebt meteen sex en daar komt soms verliefdheid uit, maar vaak niet voor lang en dan wordt het vriendschap (bij mij dan)
Ik heb daar op zich geen problemen mee, als je diegene vertrouwt... Je kan nog goed vrienden blijven zonder ook maar iets nog te voelen voor die ander of dus er nogmaals mee het bed in te duiken...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een vriendin zou willen hebben die een aantal vrienden hheeft met wie ze seks gehad heeft. Exen ok, maar ik hoef niet op iedere verjaardag drie jongens te ontmoeten van wie ik weet dat ze het met haar gedaan hebben.
Dat speelt zeker een rol, maar dat is niet het belangrijkste. Ik zou dat gewoon een raar idee vinden en zou me daar niet prettig bij voelen. Bovendien wil ik toch nog wel enige mate van exclusiviteit.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:23 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ik heb daar op zich geen problemen mee, als je diegene vertrouwt... Je kan nog goed vrienden blijven zonder ook maar iets nog te voelen voor die ander of dus er nogmaals mee het bed in te duiken...
Maar wat jij bedoelt is jaloezie..
Jij omschrijft het goed, want dat is inderdaad jaloezie. Een hele irritante emotie, die toch wel in zekere mate nodig is in een relatie in mijn ogen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:23 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ik heb daar op zich geen problemen mee, als je diegene vertrouwt... Je kan nog goed vrienden blijven zonder ook maar iets nog te voelen voor die ander of dus er nogmaals mee het bed in te duiken...
Maar wat jij bedoelt is jaloezie..
Uit The Boondock Saints:quote:Op woensdag 27 april 2005 14:33 schreef miss_c het volgende:
exclusiviteit? Dat is onzin.
Dus ze mag met meerdere naar bed zijn geweest als jij ze maar niet hoef te ontmoeten?
Liefst zo min mogelijk ja. Dat ze een ex-rviend heeft met wie ze nog contact heeft zou ik overigens niet eens als een groot probleem zien, maar het wordt anders als bij wijze van spreken haar halve mannelijke vriendenkring seks met haar heeft gehad. Daar zou ik me niet prettig bij voelen. Ik wil gewoon niet dat veel mensen uit haar omgeving zulke intieme dingen met haar gedaan hebben en van haar weten. Bovendien zou ik geen vriendin willen hebben die al te veel one night stands gehad heeft en al helemaal niet met mensen uit haar directe omgeving.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:33 schreef miss_c het volgende:
exclusiviteit? Dat is onzin.
Dus ze mag met meerdere naar bed zijn geweest als jij ze maar niet hoef te ontmoeten?
Roccoquote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Uit The Boondock Saints:
"Shut your fat ass, Rayvie! I can't even go to the store to get a pack of smokes without runnin' into nine guys you've fucked."
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet fijn zou vinden, call me oldfashion.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Liefst zo min mogelijk ja. Dat ze een ex-rviend heeft met wie ze nog contact heeft zou ik overigens niet eens als een groot probleem zien, maar het wordt anders als bij wijze van spreken haar halve mannelijke vriendenkring seks met haar heeft gehad. Daar zou ik me niet prettig bij voelen. Ik wil gewoon niet dat veel mensen uit haar omgeving zulke intieme dingen met haar gedaan hebben en van haar weten. Bovendien zou ik geen vriendin willen hebben die al te veel one night stands gehad heeft en al helemaal niet met mensen uit haar directe omgeving.
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een vriendin zou willen hebben die een aantal vrienden hheeft met wie ze seks gehad heeft. Exen ok, maar ik hoef niet op iedere verjaardag drie jongens te ontmoeten van wie ik weet dat ze het met haar gedaan hebben.
Hoe staat het trouwens met je relatie? Ik hoor je er zo weinig over, dat je net single lijkt?quote:
nog steeds goed hoor, alleen doe ik wel rustig aan. Wil niet weer gelijk mijn hele leven omgooien voor een relatie (elkaar elke dag zien, bijna altijd bij elkaar slapen enz.)quote:Op woensdag 27 april 2005 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met je relatie? Ik hoor je er zo weinig over, dat je net single lijkt?
Dat je teveel met Fok bezig bent.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en nog over die fotoboeklinks in sigs: Wat betekent het als je op je ene account wel een link en op je andere account géén link hebt?
Volgens mij begint dat laatste het geval te wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Het is vrij rustig hier geworden. Zijn jullie uitgepraat of hebben er een aantal van jullie iemand gevonden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |