quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
GC >> FTR
2 modjes die tegelijk een topic verhuizenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef HeatWave het volgende:
--->FTR
IK WIL DIE!quote:
of gewoon nieuwe afleveringen!quote:Dat zouden ze gewoon eens moeten herhalen.
Doen Passe Partout en Horloge ook nog steeds mee? Tenminste, ik dacht dat die lilliputters zo heetten...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:29 schreef Chielus het volgende:
In Frankrijk bestaat dta programma nog steeds, vorig jaar was daar allerlei promotie rondomheen toen ik daar was.
Geweldig programma waarin in allerlei cellen verschillende opdrachten gedaan moesten worden met als finale goudstukken verdienen tussen de tijgers
Al sla je me dood, maar het stond daar allemaal op de Snickers, Coca Cola etc. (ik noem maar wat random namen)quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Doen Passe Partout en Horloge ook nog steeds mee? Tenminste, ik dacht dat die lilliputters zo heetten...
Ze moesten steeds verschillende kamers in en dan moesten ze daar laserstralen ontwijken ofzo, en ik geloof ook tijgersquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:34 schreef GSMboy het volgende:
Wat voor opdrachten zat er o.a bij enzo?
Franse taalquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
psst: http://www.fortboyard.net/
alle info
Ik weet nog dat er dan 2 op zo'n turnbalk ofzo moesten gaan staan en dan met stokken het moeilijk maken voor elkaar. Je mocht er niet af vallen enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:34 schreef GSMboy het volgende:
Wat voor opdrachten zat er o.a bij enzo?
Ah, voor niks in mn geheugen zitten gravenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
psst: http://www.fortboyard.net/
alle info
O ja! Geweldig!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
Luister maar...[/url]
Dat snap ik. Maar op een .net domein meteen franse taalquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het is dan ook van oorsprong een Frans programma
Vet! Thnxquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen de eerdere serie was leuk, met Bas Westerweel.
Later hebben ze het nog eens geprobeerd met 2 presentatoren, niks aan.
Er zijn 2 computerspellen van, 1 oude, die is super, 1x Fort Boyard Millennium, erg mislukt.
Dit is echt wel het meest meesterlijke tv programma ooit
Oude herinneringen! Luister maar...
leonie _ 82 at hetemailquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
IK WIL DIE!
[..]
of gewoon nieuwe afleveringen!
Die bas in dat liedje...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:43 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Muziekje is super ja, ook erg van toepassing bij het programma
Goed idee!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:51 schreef Chielus het volgende:
Kunnen we geen actie houden: Fort Boyard op Tien.....(ofzo)
Horlogequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Karina het volgende:
Lijkt me geweldig als dat weer op tv kwam. Het was eigenlijk een beetje Fear Factor achtig. Ik weet nog 1 naam van die twee lilliputers: Passepartout, hoe die andere heette weet ik niet meer.
Meldt zich, echt een briljant programma vond ik dit altijd. over jeugdsentiment gesprongen. Ik sloeg hier op een gegeven moment zelfs mijn voetbaltraining voor overquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:51 schreef Chielus het volgende:
Kunnen we geen actie houden: Fort Boyard op Tien.....(ofzo)
en hier nog wat over de Vlaamse versie + screenshots: http://www.rani.be/fort.htmquote:Om de rede van Aix te beschermen, waar de schepen uit het Grand Arsenal werden uitgerust, en na de verovering van het eiland Aix door de Engelsen in 1757, liet Napoleon Bonaparte in 1804 het Fort Boyard bouwen. Dit fort werd met veel moeite op een zandbank gebouwd en werd in 1857 voltooid, precies op het ogenblik dat de betere boordartillerie hem overbodig maakte. Het is eigendom van de Conseil Général en wordt vandaag gebruikt voor de opname van televisiespelletjes. U kunt er in de zomer dichtbij komen, tot op 500 meter van de rand.
FORT-BOYARD
17123 ILE D'AIX
Office de tourisme
Tel: 05 46 84 60 69
Ik zeg; dvdrelease!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:50 schreef Sanne het volgende:
Oww, dat vond ik spannend!
Wat jammer dat dat nooit herhaald is... Eigenlijk ook wel begrijpelijk.
Maar van mij mag het terugkomen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |