De orangerie is alleen maar leuk omdat de locatie speciaal is.quote:
quote:
En doordat er veel bekenden zijn..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De orangerie is alleen maar leuk omdat de locatie speciaal is.
Alleen als het Glenmorangie is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok... niemand hier behalve Twof en Doffy die Whisky drinkt? :s
quote:Allround presentator Kevin Brouwer behoort tot een vernieuwende generatie presentatoren. Kevin bespeelt elk publiek op een ontwapenende manier. Betrokkenheid en interactie staan daarbij hoog in het vaandel. Hij is inzetbaar bij uw serieuze bijeenkomst, bedrijfsaangelegenheid, sponsoractie, evenement, jeugdspektakel enz.
Kevin begon als enthousiast ‘jochie’ bij een lokale omroep en werkte zichzelf in korte tijd op, tot een veelgevraagd spreker van volwassen niveau.
Met een schat aan ervaring, in zowel kinder-, als volwassenenentertain- ment en een onuitputtelijke positiviteit, haalt u met Kevin iets bijzonders in huis!
Kevin gaat het liefst goed voorbereid het podium op, dus er is altijd vooraf contact met de opdrachtgever. Is dat om wat voor reden dan ook niet mogelijk, dan is zijn improvisatietalent uw redding.
Het is op. Alle flessen zijn leeg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
Ok... niemand hier behalve Twof en Doffy die Whisky drinkt? :s
Da's in ieder geval een maltquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als het Glenmorangie is.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:31 schreef LuQas het volgende:
Dit zegt zijn website over hem hahahahahahaha:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
... hello attention whore here!
Ik beken, ik heb vroeger ook JW gedronken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's in ieder geval een maltAls ik iemand hoor "Ja, ik drink ook graag whisky, Jack Daniels, Vat 69..." dan krommen mijn tenen zich
En nou kom ik elitair over, bah.
Ander onderwerpIk heb een H1K t-shirt gekocht gister
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:31 schreef LuQas het volgende:
Dit zegt zijn website over hem hahahahahahaha:
[..]
En dat voor een homoquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef xman het volgende:
Ewww. Wiskey...moet er nog in groeien denk ik. Ik weet nog de tijd dat ik wijn vies vond
Huiswijn is over het algemeen ook vies.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef xman het volgende:
Ewww. Wiskey...moet er nog in groeien denk ik. Ik weet nog de tijd dat ik wijn vies vond
Haha.. heel goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:45 schreef xman het volgende:
[..]
Ja drink ik het zoals het hoort..met pink omhoog!![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:47 schreef Vlarp het volgende:
Opzich wel een knulletje met een lieve stem
Gaat er eindelijk een belletje bij je rinkelen?quote:
nee....quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaat er eindelijk een belletje bij je rinkelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |