Dat nieuwe nummer van 'mquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
met dat laatste moet je mischien maar blij zijn?
In?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Cybart het volgende:
mocht er trouwens nog iemand voor geintreseerd zijn: 9
Nee, het schijnt dat er soms mensen moeten komen opdraven op beurzen/congressen enzo.quote:
*lokalisatiebericht wegflikkert*quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
*lokalisatiebericht plaats*
Heb ik klompen aan of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Cybart het volgende:
en zitten jullie ook al klaar voor de halve finale zometeen
retorische vraag he
Ik vind de ARC eigenlijk ook wel leuk op zijn tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De arc met z'n Remy Martin publiek.
Ik bedoelde eerder de Regenboog met z'n 2 euro voor een smakeloos pilsje...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De arc met z'n Remy Martin publiek.
Ik was daar laatst en vond het vooral ERG smal, onhandige ruimte!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder de Regenboog met z'n 2 euro voor een smakeloos pilsje...
Ik was daar laatst en vond het vooral ERG smal, onhandige ruimte! En Oranjeboombier!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op zaterdagavond is het in ieder geval TE druk en TE warm..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind de ARC eigenlijk ook wel leuk op zijn tijd.
Ik ben een homo universalis in de meest brede zin van het woord blijkt maar weer eens
Ik was daar laatst en vond het vooral ERG smal, onhandige ruimte! En Oranjeboombier!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Likeur?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand een glas fiero? fles is nog lang niet leeg
Ik hoor het alweer, jij bent nooit in de lolliepop geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon niet teveel homo uitgaan. Ik ga nu weer veel met m'n heterovrienden uit en dat bevalt best.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind de ARC eigenlijk ook wel leuk op zijn tijd.
Ik ben een homo universalis in de meest brede zin van het woord blijkt maar weer eens
De Meander?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik was daar laatst en vond het vooral ERG smal, onhandige ruimte! En Oranjeboombier!![]()
Ik vond de Meander en Strano eigenlijk een stuk leuker.
In Tilburg?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, jij bent nooit in de lolliepop geweest.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:15 schreef Cybart het volgende:
wat heeft Grolsch met Tom & Linda gimme gimme gimme te maken?
Ah, zie mijn wijziging in mijn post. Ik bedoelde ook de Kameleon, was in de war met een hele vieze studentenkroeg hier in Amsterdam. Maar ik begreep wel dat de Kameleon binnenkort dicht gaat, klopt dat?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Meander?Waar is dat en wat is het?
Strano is voor saai, pakken publiek
Anders moet je eens naar de Kameleon gaan, zit ook in de zelfde straat...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:22 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, zie mijn wijziging in mijn post. Ik bedoelde ook de Kameleon, was in de war met een hele vieze studentenkroeg hier in Amsterdam. Maar ik begreep wel dat de Kameleon binnenkort dicht gaat, klopt dat?
\quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik was daar laatst en vond het vooral ERG smal, onhandige ruimte! En Oranjeboombier!![]()
Ik vond de Meander en Strano eigenlijk een stuk leuker.
Regenboog wordt ook steeds minder leuk. Stomme mensen achter de bar, en de eigenaar gaat een beetje rare dingen doen laatste tijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed...
plus het feit dat ik de regenboog associeer met kevin, die toen lekker brallerig door die tent aan eht neuken was.
Ok... niemand hier behalve Twof en Doffy die Whisky drinkt? :squote:Op dinsdag 26 april 2005 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Martini met het sap van rode sinaasappelen (??)
Het is lekker
Tot de volgende orangerie dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Cybart het volgende:
homo uitgaan is gewoon sneu !!!!
en that's it...
goed ik ga psv kijken...
laterz
O die gekke Kevin toch altijd!!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
\
indeed...
plus het feit dat ik de regenboog associeer met kevin, die toen lekker brallerig door die tent aan eht neuken was.
klompen dus...quote:
Zet het bier maar alvast koud, ik ben er over 90 minuten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Cybart het volgende:
homo uitgaan is gewoon sneu !!!!
en that's it...
goed ik ga psv kijken...
laterz
Kijk 's middags eens naar Via5 op TV, DVD Toppers "presenteert" hijquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
O die gekke Kevin toch altijd!!!
Wie is Kevin?![]()
* meld *quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok... niemand hier behalve Twof en Doffy die Whisky drinkt? :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |