Dat nieuwe nummer van 'mquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
met dat laatste moet je mischien maar blij zijn?
In?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Cybart het volgende:
mocht er trouwens nog iemand voor geintreseerd zijn: 9
Nee, het schijnt dat er soms mensen moeten komen opdraven op beurzen/congressen enzo.quote:
*lokalisatiebericht wegflikkert*quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
*lokalisatiebericht plaats*
Heb ik klompen aan of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Cybart het volgende:
en zitten jullie ook al klaar voor de halve finale zometeen
retorische vraag he
Ik vind de ARC eigenlijk ook wel leuk op zijn tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De arc met z'n Remy Martin publiek.
Ik bedoelde eerder de Regenboog met z'n 2 euro voor een smakeloos pilsje...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De arc met z'n Remy Martin publiek.
Ik was daar laatst en vond het vooral ERG smal, onhandige ruimte!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder de Regenboog met z'n 2 euro voor een smakeloos pilsje...
Ik was daar laatst en vond het vooral ERG smal, onhandige ruimte! En Oranjeboombier!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder de Regenboog met z'n 2 euro voor een smakeloos pilsje...
Op zaterdagavond is het in ieder geval TE druk en TE warm..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind de ARC eigenlijk ook wel leuk op zijn tijd.
Ik ben een homo universalis in de meest brede zin van het woord blijkt maar weer eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |