De orangerie is alleen maar leuk omdat de locatie speciaal is.quote:
quote:
En doordat er veel bekenden zijn..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De orangerie is alleen maar leuk omdat de locatie speciaal is.
Alleen als het Glenmorangie is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok... niemand hier behalve Twof en Doffy die Whisky drinkt? :s
quote:Allround presentator Kevin Brouwer behoort tot een vernieuwende generatie presentatoren. Kevin bespeelt elk publiek op een ontwapenende manier. Betrokkenheid en interactie staan daarbij hoog in het vaandel. Hij is inzetbaar bij uw serieuze bijeenkomst, bedrijfsaangelegenheid, sponsoractie, evenement, jeugdspektakel enz.
Kevin begon als enthousiast ‘jochie’ bij een lokale omroep en werkte zichzelf in korte tijd op, tot een veelgevraagd spreker van volwassen niveau.
Met een schat aan ervaring, in zowel kinder-, als volwassenenentertain- ment en een onuitputtelijke positiviteit, haalt u met Kevin iets bijzonders in huis!
Kevin gaat het liefst goed voorbereid het podium op, dus er is altijd vooraf contact met de opdrachtgever. Is dat om wat voor reden dan ook niet mogelijk, dan is zijn improvisatietalent uw redding.
Het is op. Alle flessen zijn leeg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
Ok... niemand hier behalve Twof en Doffy die Whisky drinkt? :s
Da's in ieder geval een maltquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen als het Glenmorangie is.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:31 schreef LuQas het volgende:
Dit zegt zijn website over hem hahahahahahaha:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
... hello attention whore here!
Ik beken, ik heb vroeger ook JW gedronken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's in ieder geval een maltAls ik iemand hoor "Ja, ik drink ook graag whisky, Jack Daniels, Vat 69..." dan krommen mijn tenen zich
En nou kom ik elitair over, bah.
Ander onderwerpIk heb een H1K t-shirt gekocht gister
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:31 schreef LuQas het volgende:
Dit zegt zijn website over hem hahahahahahaha:
[..]
En dat voor een homoquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef xman het volgende:
Ewww. Wiskey...moet er nog in groeien denk ik. Ik weet nog de tijd dat ik wijn vies vond
Huiswijn is over het algemeen ook vies.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef xman het volgende:
Ewww. Wiskey...moet er nog in groeien denk ik. Ik weet nog de tijd dat ik wijn vies vond
Haha.. heel goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:45 schreef xman het volgende:
[..]
Ja drink ik het zoals het hoort..met pink omhoog!![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:47 schreef Vlarp het volgende:
Opzich wel een knulletje met een lieve stem
Gaat er eindelijk een belletje bij je rinkelen?quote:
nee....quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaat er eindelijk een belletje bij je rinkelen?
Je gaat een natuurfilm bekijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij daarbij denkt.. maar euhm..
nee
Extreme Engineeringquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat een natuurfilm bekijken.
OMG Vlarp is een HETERO!!!
Vlarp, ik heb je nu meerder keren mogen aanschouwen en het valt allemaal best wel mee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Extreme Engineering
Oh Yeah! Haaai.... wijfie! Ik ben hetero hoor! *wapper*
Godzijdank nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent een vrouw geworden?
Je weet het niet zeker?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:53 schreef Parleur het volgende:
Ik denk dat ik me verveel!
Snooker op eurosport, veel leukerquote:
Mark Williams schreef al geschiedenis met zjjn 147quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geschiedenis is interessant en leerzaam ja!.
En weg is je credibility als enigszins ontwikkeld mens die je zojuist had opgebouwd door je whisky verhaal.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mark Williams schreef al geschiedenis met zjjn 147
En ik hou niet van oorlog.
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
En weg is je credibility als enigszins ontwikkeld mens die je zojuist had opgebouwd door je whisky verhaal.![]()
Nou.. ik had me toch bergistquote:
quote:Wat willen we, of de politici, eigenlijk met Europa? Willen we een bondsstaat, geregeerd vanuit het machtscentrum Brussel? Willen we een Unie van soevereine staten die supranationaal regelen wat mogelijk is en verder autonomie houden over de nationale issues?
Waarom een Europese minister van BZ? Waar gaan we heen? Wat is de visie? Wat willen we over 20 jaar? Wat willen we met Turkije? Met de Oekraine? Waarom een totaal verarmd en corrupt Roemenie lid laten worden? Waarom miljarden uitgeven aan anti-rookcampagnes en ondertussen miljarden landbouwsteun voor tabaksboeren. Waarom laten we de afgelopen tien jaar 1 miljoen nieuwe Nederlanders toe maar mogen we nu geen nieuwe huizen meer bouwen in Leidsche Rijn, en Ypenburg en in Amsterdam. Waarom bouwen wij voor miljoenen faunapassages over een snelweg, terwijl in Polen, de Oekraine, Slowakije en Roemenie duizenden vierkante kilometer oerbos illegaal gekapt wordt. Waarom mogen we hier geen kievitsei symbolisch aan een commissaris der koningin aanbieden, terwijl in Frankrijk binnenkort anderhalf miljoen jagers op de kievit mogen schieten en in Belgie duizenden vinken hier geboren op de lijmstokken belanden? Waarom mogen wij geen Tweede Maasvlakte aanleggen omdat "mogelijk" de vislarventrek verstoord wordt, terwijl Spaanse, Italiaanse en Griekse vissers de Middellandse Zee en de kustwateren van Afrika leegvissen. Terwijl over in Zuid-Europa het riool en industriele afvalwater ongezuiverd de Mediterranee ingepompt wordt, leggen wij voor tientallen miljoenen zalmtrappen aan bij de sluizen, terwijl onze Belgische buren de riolen van Luik bij hevige regenval gewoon lekker op de Maas uit laten komen?
Waarom moet ik voor deze constitutie stemmen? Hoe gaan die banen dan gecreeerd worden die zonder dit document niet zouden ontstaan? Waarom riskeren wij chaos en oorlog als we nee zeggen? Brak er oorlog uit toen Denemarken en de UK nee zeiden tegen de euro en de EMU? Bevinden Noorwegen en Zwitserland zich in een permanente staat van verval?
Waarom moet ik voor stemmen? Wie helpt me, ik weet het niet.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar dit zijn nou vragen die ik ook heb. Het is absoluut niet in het belang van Nederland of de Nederlanders om voor te stemmen. En het allergevaarlijkste uit de nieuwe Grondwet is dat we geen veto meer hebben. Dus als Italië, Spanje, Duitsland en Frankrijk de bijdrage aan de EU willen opvoeren, dan is Nederland nog meer de , het, een lul dan het nu al is, als relatief grootste netto betaler aan het zooitje. Niemand heeft volgens mij enig benul wat het ons kost. En vooral: wat we er voor terugkrijgen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
Ik quote even van een ander forum:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |