Anticiperen op iemand die opeens stil staat op een rijksweg?quote:Op donderdag 28 april 2005 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je had gewoon moeten anticiperen, vrouwmens!
Volgens mij moet jij mijn zus tegengekomen zijn. Zij is in haar autootje een gevaar voor de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:59 schreef skiczukie het volgende:
En dan heb ik het alleen over die pokkewijven die niet kunnen autorijden, dus voel je niet gelijk aangesproken.
Ik word zó vaak bijna aangereden bij de plaatselijke supermarkt, op het parkeerterrein. Gaan die dwaze vrouwen keren terwijl ze een rondje om moeten rijden. Loop je daar achter zo'n auto langs, gaat ineens zo'n auto in de achteruit. En ze hebben het nog niet eens door ook.
Goede tip! Ga ik zeker gebruiken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:59 schreef skiczukie het volgende:
Tip, tik dan hard met je knokkels op het raam van de auto, dan heeft zo'n tut het door. Steek vervolgens je middelvinger op.
Idd, mannen rijden gemiddeld roekelozer, vrouwen rijden gemiddeld klunziger.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef L-X het volgende:
Mannen kunnen beter rijden maar doen dat vaak niet.
Wtf? Die muts doet 8 minuten over het parkeren van haar auto!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:59 schreef kastanova het volgende:
Ik zal eens ff met een goed voorbeeld komen....
Opslaan als..
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:59 schreef kastanova het volgende:
Ik zal eens ff met een goed voorbeeld komen....
Opslaan als..
Als je dat allemaal zo goed kan, waarom rijd je dan tijdens het achteruit wegrijden van een parkeerplek tegen een boom aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Leintje het volgende:
Ik las laatst in de krant dat de rijvaardigheid van vrouwen een hormoonkwestie is. En echt, ik werd er bang van! Uit onderzoek blijkt dat vrouwen niet goed kunnen inparkeren omdat ze in de baarmoeder geen testosteron krijgen. Baarmoeders verstrekken dit kostbare goedje alleen aan jongentjes.
Wat mij eigenlijk bang maakt, dat ik wél goed kan inparkeren. Achteruit, fileparkeren noem maar op! Het kost me geen centje pijn. Sterker nog, ik vind het leuk! Ik kan het niet anders concluderen dat ik een foutje ben van de natuur. De baarmoeder waar ik in groeide en bloeide heeft mij per ongeluk een drupje testoseron toebedeeld.
Het kost me wel wat moeite deze afwijking te accepteren. Maar gelukkig sta ik niet alleen. Een aantal vriendinnen en wat zussen kampen met dezelfde afwijking. Ook zij parkeren hun auto's moeiteloos in. Dus nu hebben we een praatgroep opgericht en ik moet zeggen het helpt. Er zullen ongetwijfeld nog meer vrouwen zijn die zich hierin herkennen. Zij zijn dan ook van harte uitgenodigd deel te nemen.
Marjolein
Sjors....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Als je dat allemaal zo goed kan, waarom rijdt je bij he wegrijden tegen een boom aan
quote:
Met andere woorden: je kunt wel inparkeren maar verder niet rijden?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef Leintje het volgende:
[..]
en toch kan ik goed parkeren enzo. In reed alleen achteruit en ramde toen een boom. Had niets met parkeren te maken
Vrouwen weten heel goed waar dat spiegeltje in het midden van de voorruit voor dient, anders nemen niet hun hele opmaaktas mee in de autoquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:26 schreef Suzziieee het volgende:
Het is gewoon een feit...De meeste vrouwen kunnen inderdaad niet rijden...ZE blijven ook zovaak links hangen..want ooh ooh..ze rijden al 110en een achteruitkijkspiegel weten ze ook niet precies waar die voor dient.
Maar gelukkig zijn er wel eens uitzonderingen![]()
![]()
Groetjes Suzanne(toevallig een vrouwpersoontje die wel kan rijden)
Nee, nu het kloppen op het raam sturen ze verschrikt de stoep op zodat je zelf oook t een rot vaart ook de stoep op moet knallen om niet onder de auto te komen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:59 schreef skiczukie het volgende:
Tip, tik dan hard met je knokkels op het raam van de auto, dan heeft zo'n tut het door. Steek vervolgens je middelvinger op.
Die twee keren dat ik dat gedaan had, ging het goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, nu het kloppen op het raam sturen ze verschrikt de stoep op zodat je zelf oook t een rot vaart ook de stoep op moet knallen om niet onder de auto te komen.
Dat is tenminste mijn ervaring
Maar natuurlijk denk ik dat elke man perfect kan autorijden, en elke vrouw is een zware prutser, ik bedoeluh, wat denk je wel niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:23 schreef To-the-Max het volgende:
voordat je zo'n bericht neerzet topicstarter kijk eerst even in de spiegel.
Ik als beroepschauffeur ziet op de weg veel meer dan jullie zullen doen.
Het zijn niet alleen de vrouwen maar ook de mannen, ik vlak ook sommige chauffeurs niet uit maar als je ziet hoe het rijgedrag is van sommige mannen dan schrik je, neem vooral de stoere mannen die net hun rijbewijs hebben ze schaffen en snelle auto aan en denken dat ze allen heersers op de weg zijn. ook vertegenwoordigers die hebben er een handje van. De meeste aso's op de weg zijn beginners, de bestelwagens die alleen maar de linkerbaan weten te vinden, de mensen met de dikke vette auto's.
dus ga mij nou niet vertellen dat het alleen maar vrouwen zijn.
tuurlijk zullen er wel van die rare vrouwen tussen zitten die niet kunnen rijden.
en ik vlak zeker sommige beroepschauffeurs niet uit.
weet je wat je eigenlijk eens zou moeten doen en dat raad ik iedereen aan, heb je in je vriendenkring of familie een chauffeur zitten vraag eens of je een weekje mee kan rijden dan zie je vanzelf wie de niet rijders op de weg zijn.
Mvg een mannelijke chauffeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |