ja oke geef maarquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:06 schreef skiczukie het volgende:
Geen probleem. Als jullie meer tips nodig hebben, moet jet maar zeggen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Steek naar elke vrouwelijke mobilist je middelvinger op. Preventief.
Jah, die fucking bejaarden zijn ook te erg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:10 schreef BrauN het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik draaide vandaag nog bijna een rondje in de wielkast van de Alto van een 65+ wicht.
Mannen doen minstens zo krom hoor.. Om het peil weer even realistisch te houden..quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:59 schreef skiczukie het volgende:
En dan heb ik het alleen over die pokkewijven die niet kunnen autorijden, dus voel je niet gelijk aangesproken.
Ik word zó vaak bijna aangereden bij de plaatselijke supermarkt, op het parkeerterrein. Gaan die dwaze vrouwen keren terwijl ze een rondje om moeten rijden. Loop je daar achter zo'n auto langs, gaat ineens zo'n auto in de achteruit. En ze hebben het nog niet eens door ook. Nee, ze hebben het veel te druk om het stuur zo snel mogelijk naar links te draaien. Vervolgens kijken ze je zo debiel aan, van 'Hee mafkees, wat sta je daar nou naast mijn auto te doen?'. Kijk verdomme eens in je achteruitkijkspiegel, hij zit er niet voor niks.
Nóg irritanter zijn die vrouwelijke mobilsiten die je afsnijden op een weg waar ook fietsers mogen komen. Je ziet die auto steeds meer naar rechts komen, en als je niet afremt, vlieg je met fiets en al door de lucht omdat je trapper de rand van het trottoir heeft geraakt.
Tip, tik dan hard met je knokkels op het raam van de auto, dan heeft zo'n tut het door. Steek vervolgens je middelvinger op.
Aha, een vrouw. En een vrouw die zich wél aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mannen doen minstens zo krom hoor.. Om het peil weer even realistisch te houden..![]()
Ik vind die opgeverfde kutwijven van midden 20 veel erger, met hun Hyundai Getz of andere kleine bamboesprinter die een halve minuut doen om van stilstand naar 100 km/u te komen. (mede doordat vrouwen niet kunnen schakelen) Maar wel gewoon in de linker strook staan voor het stoplicht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, die fucking bejaarden zijn ook te erg.![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:26 schreef Suzziieee het volgende:
Maar gelukkig zijn er wel eens uitzonderingen![]()
![]()
Groetjes Suzanne(toevallig een vrouwpersoontje die wel kan rijden)
Ik neem aan dat jij homo bent?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn stem heb je.
Kutwijven allemaal... met allemaal van die kleine kutkarren, en ondertussen denk dat zo'n ding de formaten van een Cadillac Escalade heeft... niet rondkijken... van die oogkleppen op...
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:00 schreef Murray het volgende:
http://www.mercator.be/filmpjes/vrouwen.htm
Onzin? Tis de harde rrealiteit dit.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:59 schreef Double-U het volgende:
OMG![]()
Ik ga niet eens de moeite doen om op deze onzin te reageren!
Als vrouwen niet meer mogen rijden krijgen jullie je pakketjes niet meer!
zo wat een suffe reclame...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:00 schreef Murray het volgende:
http://www.mercator.be/filmpjes/vrouwen.htm
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:16 schreef nuclear-rabbit het volgende:
vrouwen aan het stuur bloed aan de muur.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef Stranger het volgende:
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.
Ik heb ALTIJD mn lichten aan, behalve als ik niet aan het rijden ben ofzo; maarja, ik ben dan ook geen vrouwquote:Op donderdag 28 april 2005 01:28 schreef HenkieSpankie het volgende:
Hoeveel vrouwen voeren trouwens overdag licht??
Hier in de buurt zijn dat er niet zoveel.. Die leven in de ilussie dat het brandstof bespaart!!
Ook de oudjes 'vergeten' dat nog wel eens!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |