abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 12:27:59 #51
102698 rotterdamse
De enige echte..
pi_26567057
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je had gewoon moeten anticiperen, vrouwmens!
Anticiperen op iemand die opeens stil staat op een rijksweg? Ik zal volgende keer mijn kristallen bol mee nemen okè? Deze eikel mag blij zijn (en ik ook natuurlijk) dat ik zo goed participeer in het verkeer en een verdomd goed reactie vermogen heb. Mocht iemand nog eens zo'n stunt uithalen dan hoop ik dat ik de andere (ruim 2200 kg zware) wagen bij me heb, dan neem ik niet eens meer de moeite om op mijn rem te trappen.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:56:10 #52
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_26567768
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:59 schreef skiczukie het volgende:
En dan heb ik het alleen over die pokkewijven die niet kunnen autorijden, dus voel je niet gelijk aangesproken.

Ik word zó vaak bijna aangereden bij de plaatselijke supermarkt, op het parkeerterrein. Gaan die dwaze vrouwen keren terwijl ze een rondje om moeten rijden. Loop je daar achter zo'n auto langs, gaat ineens zo'n auto in de achteruit. En ze hebben het nog niet eens door ook.
Volgens mij moet jij mijn zus tegengekomen zijn. Zij is in haar autootje een gevaar voor de volksgezondheid.

O ja, en die achteruitkijkspiegels zijn er natuurlijk voor de make-up! Je moet er toch mooi uitzien als je ergens naartoegaat?
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:57:58 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26567807
Kutwijven! Allemaal!
Vrouwen zouden sowieso een auto met zijwieltjes moeten hebben!
pi_26567828
quote:

Tip, tik dan hard met je knokkels op het raam van de auto, dan heeft zo'n tut het door. Steek vervolgens je middelvinger op.
Goede tip! Ga ik zeker gebruiken.

*Rent naar supermarkt.*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26567840
I was an atheist until I realized I was God
pi_26567903
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef L-X het volgende:
Mannen kunnen beter rijden maar doen dat vaak niet.
Idd, mannen rijden gemiddeld roekelozer, vrouwen rijden gemiddeld klunziger.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 28 april 2005 @ 13:03:42 #57
36038 Shaman
retro-progressief
pi_26567955
Ik zie het liefst zoveel mogelijk vrouwen in het verkeer, dat maakt het in de file staan ook een stuk aangenamer....
pi_26567996
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:59 schreef kastanova het volgende:
Ik zal eens ff met een goed voorbeeld komen... .

Opslaan als..
Wtf? Die muts doet 8 minuten over het parkeren van haar auto!
  donderdag 28 april 2005 @ 17:33:59 #59
102698 rotterdamse
De enige echte..
pi_26574996
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:59 schreef kastanova het volgende:
Ik zal eens ff met een goed voorbeeld komen... .

Opslaan als..
Whahaha...knap hoor, hoe krijgt ze het voor elkaar!
Voor deze keer geef ik jullie gelijk, die vrouw hoort geen auto te rijden.
pi_26578234
Ik las laatst in de krant dat de rijvaardigheid van vrouwen een hormoonkwestie is. En echt, ik werd er bang van! Uit onderzoek blijkt dat vrouwen niet goed kunnen inparkeren omdat ze in de baarmoeder geen testosteron krijgen. Baarmoeders verstrekken dit kostbare goedje alleen aan jongentjes.

Wat mij eigenlijk bang maakt, dat ik wél goed kan inparkeren. Achteruit, fileparkeren noem maar op! Het kost me geen centje pijn. Sterker nog, ik vind het leuk! Ik kan het niet anders concluderen dat ik een foutje ben van de natuur. De baarmoeder waar ik in groeide en bloeide heeft mij per ongeluk een drupje testoseron toebedeeld.

Het kost me wel wat moeite deze afwijking te accepteren. Maar gelukkig sta ik niet alleen. Een aantal vriendinnen en wat zussen kampen met dezelfde afwijking. Ook zij parkeren hun auto's moeiteloos in. Dus nu hebben we een praatgroep opgericht en ik moet zeggen het helpt. Er zullen ongetwijfeld nog meer vrouwen zijn die zich hierin herkennen. Zij zijn dan ook van harte uitgenodigd deel te nemen.

Marjolein
pi_26578292
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Leintje het volgende:
Ik las laatst in de krant dat de rijvaardigheid van vrouwen een hormoonkwestie is. En echt, ik werd er bang van! Uit onderzoek blijkt dat vrouwen niet goed kunnen inparkeren omdat ze in de baarmoeder geen testosteron krijgen. Baarmoeders verstrekken dit kostbare goedje alleen aan jongentjes.

Wat mij eigenlijk bang maakt, dat ik wél goed kan inparkeren. Achteruit, fileparkeren noem maar op! Het kost me geen centje pijn. Sterker nog, ik vind het leuk! Ik kan het niet anders concluderen dat ik een foutje ben van de natuur. De baarmoeder waar ik in groeide en bloeide heeft mij per ongeluk een drupje testoseron toebedeeld.

Het kost me wel wat moeite deze afwijking te accepteren. Maar gelukkig sta ik niet alleen. Een aantal vriendinnen en wat zussen kampen met dezelfde afwijking. Ook zij parkeren hun auto's moeiteloos in. Dus nu hebben we een praatgroep opgericht en ik moet zeggen het helpt. Er zullen ongetwijfeld nog meer vrouwen zijn die zich hierin herkennen. Zij zijn dan ook van harte uitgenodigd deel te nemen.

Marjolein
Als je dat allemaal zo goed kan, waarom rijd je dan tijdens het achteruit wegrijden van een parkeerplek tegen een boom aan?
pi_26578323
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef renz0r het volgende:

[..]

Als je dat allemaal zo goed kan, waarom rijdt je bij he wegrijden tegen een boom aan
Sjors....
pi_26578354
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef Leintje het volgende:

[..]

Sjors....
1-0
pi_26578448
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:52 schreef renz0r het volgende:

[..]

1-0
en toch kan ik goed parkeren enzo. In reed alleen achteruit en ramde toen een boom. Had niets met parkeren te maken
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 20:07:01 #65
42184 crew  DaMart
pi_26578785
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef Leintje het volgende:

[..]

en toch kan ik goed parkeren enzo. In reed alleen achteruit en ramde toen een boom. Had niets met parkeren te maken
Met andere woorden: je kunt wel inparkeren maar verder niet rijden?
pi_26579250
Gister heeft er eentje in een Panda de richtingaanwijzer van m'n Fox kapot gereden

Midden op de weg gaat ze vrijwel stilstaan, geen richtingaanwijzer, het lijkt erop dat ze naar links wil, en als ik er dan rechts voorbij ga, gaat ze zonder te kijken alsnog naar rechts.
*tik, krak* weg lichtje
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_26635494
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:26 schreef Suzziieee het volgende:
Het is gewoon een feit...De meeste vrouwen kunnen inderdaad niet rijden...ZE blijven ook zovaak links hangen..want ooh ooh..ze rijden al 110 en een achteruitkijkspiegel weten ze ook niet precies waar die voor dient.

Maar gelukkig zijn er wel eens uitzonderingen

Groetjes Suzanne(toevallig een vrouwpersoontje die wel kan rijden )
Vrouwen weten heel goed waar dat spiegeltje in het midden van de voorruit voor dient, anders nemen niet hun hele opmaaktas mee in de auto
  zondag 1 mei 2005 @ 10:44:56 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26636006
quote:
Tip, tik dan hard met je knokkels op het raam van de auto, dan heeft zo'n tut het door. Steek vervolgens je middelvinger op.
Nee, nu het kloppen op het raam sturen ze verschrikt de stoep op zodat je zelf oook t een rot vaart ook de stoep op moet knallen om niet onder de auto te komen.

Dat is tenminste mijn ervaring
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_26636372
quote:
Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, nu het kloppen op het raam sturen ze verschrikt de stoep op zodat je zelf oook t een rot vaart ook de stoep op moet knallen om niet onder de auto te komen.

Dat is tenminste mijn ervaring
Die twee keren dat ik dat gedaan had, ging het goed.
pi_26636677
voordat je zo'n bericht neerzet topicstarter kijk eerst even in de spiegel.
Ik als beroepschauffeur ziet op de weg veel meer dan jullie zullen doen.
Het zijn niet alleen de vrouwen maar ook de mannen, ik vlak ook sommige chauffeurs niet uit maar als je ziet hoe het rijgedrag is van sommige mannen dan schrik je, neem vooral de stoere mannen die net hun rijbewijs hebben ze schaffen en snelle auto aan en denken dat ze allen heersers op de weg zijn. ook vertegenwoordigers die hebben er een handje van. De meeste aso's op de weg zijn beginners, de bestelwagens die alleen maar de linkerbaan weten te vinden, de mensen met de dikke vette auto's.

dus ga mij nou niet vertellen dat het alleen maar vrouwen zijn.
tuurlijk zullen er wel van die rare vrouwen tussen zitten die niet kunnen rijden.
en ik vlak zeker sommige beroepschauffeurs niet uit.

weet je wat je eigenlijk eens zou moeten doen en dat raad ik iedereen aan, heb je in je vriendenkring of familie een chauffeur zitten vraag eens of je een weekje mee kan rijden dan zie je vanzelf wie de niet rijders op de weg zijn.

Mvg een mannelijke chauffeur.
langs deze lijn afscheuren
----------------------------
pi_26636750
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:23 schreef To-the-Max het volgende:
voordat je zo'n bericht neerzet topicstarter kijk eerst even in de spiegel.
Ik als beroepschauffeur ziet op de weg veel meer dan jullie zullen doen.
Het zijn niet alleen de vrouwen maar ook de mannen, ik vlak ook sommige chauffeurs niet uit maar als je ziet hoe het rijgedrag is van sommige mannen dan schrik je, neem vooral de stoere mannen die net hun rijbewijs hebben ze schaffen en snelle auto aan en denken dat ze allen heersers op de weg zijn. ook vertegenwoordigers die hebben er een handje van. De meeste aso's op de weg zijn beginners, de bestelwagens die alleen maar de linkerbaan weten te vinden, de mensen met de dikke vette auto's.

dus ga mij nou niet vertellen dat het alleen maar vrouwen zijn.
tuurlijk zullen er wel van die rare vrouwen tussen zitten die niet kunnen rijden.
en ik vlak zeker sommige beroepschauffeurs niet uit.

weet je wat je eigenlijk eens zou moeten doen en dat raad ik iedereen aan, heb je in je vriendenkring of familie een chauffeur zitten vraag eens of je een weekje mee kan rijden dan zie je vanzelf wie de niet rijders op de weg zijn.

Mvg een mannelijke chauffeur.
Maar natuurlijk denk ik dat elke man perfect kan autorijden, en elke vrouw is een zware prutser, ik bedoeluh, wat denk je wel niet.
  zondag 1 mei 2005 @ 11:31:28 #72
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_26636858

[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_26636879
dit noemen ze nu ontwetend, zal je leeftijd wel zijn of je rijd nog op zo'n scootertje rond
langs deze lijn afscheuren
----------------------------
pi_26636895
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
pi_26636913
...of als je op een boerelandweggetje rijdt, en je tegenligster durft gewoon niet verder de berm in te duiken...

Daar heb ik een preventieve taktie voor bedacht btw,. gewoon ff 100 meter midden op de weg rijden als je het gevoel hebt dat er weer 1 aan komt. Werkt altijd!
pi_26636920
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:32 schreef To-the-Max het volgende:
dit noemen ze nu ontwetend, zal je leeftijd wel zijn of je rijd nog op zo'n scootertje rond
Je gaat er serieus op in. Waar zal dat aan liggen?
pi_26636986
of met 70 de snelweg oprijden, al druk bezig met plamuren met behulp van de achteruitkijkspiegel... die is pas erg
pi_26637036
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:37 schreef Snol1ner het volgende:
of met 70 de snelweg oprijden, al druk bezig met plamuren met behulp van de achteruitkijkspiegel... die is pas erg
Op een landweggetje?
  zondag 1 mei 2005 @ 21:45:54 #79
36688 cpcpb
ja, ja
pi_26650277
Ha ha.. Nou ik zal het eerlijk toegeven..

Ik maakte vorige week zaterdag echt een megafout..
Ik wilde een vrachtwagen inhalen op de invoegstrook.. ????
Kop er niet bij..
gatverdamme wat een blunder..
Afijn ik voeg dus in naar rechts.. helemaal fout.. want ik had natuurlijk weinig snelheid. Zeg maar 70/80..
Dom dom.. Ik zag auto' s achter me remmen..
Handen in de lucht steken..
oeps.. sorry..
En zo heb ik het "vrouwen kunnen niet rijden" aan menig weggebruiker laten zien..

Sorry mannen
  zondag 1 mei 2005 @ 21:57:21 #80
65918 IBAZ
broeinest
pi_26650592
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Vrouwen aan het stuur, levensverzekering 3 x zo duur.

Ik heb alleen mot met propjes in fiat panda's die links invoegen met 100 per uur terwijl ik 3 meter achter ze aankom met 120-140km/u.
dan rijdt jij te hard ---> boete dus.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:59:12 #81
36688 cpcpb
ja, ja
pi_26650645
--- laat maar ----

[ Bericht 87% gewijzigd door cpcpb op 01-05-2005 22:04:16 (stomme opmerking) ]
pi_26652360
quote:
Op donderdag 28 april 2005 02:28 schreef snakelady het volgende:
Rijden vrouwen veilig?
Verzekeraars weten het al lang. Vrouwen veroorzaken minder schade in het verkeer dan mannen.
Zeker in de lagere leeftijdscategorieën. In de leeftijd van 20 tot 25 jaar veroorzaakten zes keer zoveel mannen ernstige auto-ongelukken als vrouwen. De oorzaak ligt hierbij vooral in het roekeloze rijgedrag van van veel jonge mannen. Bij dertigjarigen en ouderen worden de verschillen miniem. Overigens wordt het rijgedrag op hogere leeftijden toch al niet beter. Naarmate men langer het rijbewijs op zak heeft, gaat men laconieker en gevaarlijker rijden. Zo blijkt ongeveer 30% van de verkeersdeelnemers boven de 45 jaar een oogafwijking te hebben zonder het zelf te weten. Vrouwen rijden trouwens niet alle fronten beter. Uit Engels onderzoek blijkt wel dat ze over het algemeen meer ongelukken veroorzaken op kruisingen.

http://automania.winnienet.com/slippertje/vrouwen/
Ik durf te wedden dat in de leeftijd 20 tot 25 jaar mannen 10 keer zoveel km's rijden dan vrouwen. En dan staat die 'onderzoek' ineens in een heel ander daglicht. Ik heb er wel een poosje op gelet. Gewoon beetje turven bij situaties die niet direct gevaarlijk zijn, maar vaak wel onhandig zoals: fietsers afsnijden bij het rechts afslaan op een weg waarop ook fietsers rijden, het niet vrijhouden van een kruising, met 80 een vrachtwagen inhalen, onnodig links blijven rijden enz. Het valt me gewoon op dat dat vaker vrouwen (of bejaarden) dan mannen zijn. En dan hou ik er dus geen rekening mee dat mannen veel meer kilometers afleggen en dus ook veel langer op de weg zitten.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')