Bek houden!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
STFU!
[afbeelding]
Wat betekent dat eigenlijk
Search the fucking usequote:Op dinsdag 26 april 2005 16:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
STFU!
[afbeelding]
Wat betekent dat eigenlijk
bash.orgquote:<studdud> what the fuck is wtf
Never wanna lose youquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:46 schreef stijgende_ster het volgende:
en wat betekent dan eigenlijk: NWLY ofzo?
Shit... breezerslang dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Never wanna lose you...je hebt het niet van mij...comprende?
Sssst...Je hebt het niet van mij...straks denkt iedereen nog dat ik daar op een of andere manier bij hoorquote:
jezus rot op man!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:51 schreef beertema het volgende:
nog een hele rits afkorting
http://www.kinderlines.nl/homepages/flowergirlielotte.html#anker2
hoe bedenken ze het
klik er dan ook niet opquote:
Ik dacht dat het iets van Newbie was ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Never wanna lose you...je hebt het niet van mij...comprende?
Tis je vergeven...ik wist het eerst ook niet totdat ik het vroeg aan iemand in mijn lijst...verder durf ik het er niet meer over te hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:19 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets van Newbie was ofzo
Doe niet zo moeilijk en trakteer ons gewoon op een biertje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:27 schreef AndreB. het volgende:
roflmfaopimpgcb is nog wel de beste afkorting, wie m weet krijgt een biertje
fu nquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:00 schreef beertema het volgende:
[..]
klik er dan ook niet op![]()
nog meer afkortingen die ik moet weten voor fok?
rolling on floor laughing my fucking ass off pissing in my pants Knight Grand Cross of the Order of the Bathquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:27 schreef AndreB. het volgende:
foutquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
rolling on floor laughing my fucking ass off pissing in my pants Knight Grand Cross of the Order of the Bath
Joh... die hele afkorting wordt niet eens gevonden op google.quote:
rolling on floor laughingmy fucking ass off pissing in my pants en nog iets..quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:27 schreef AndreB. het volgende:
Op het moment dat de muziek begon klikte ik hem weer weg!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:51 schreef beertema het volgende:
nog een hele rits afkorting
http://www.kinderlines.nl/homepages/flowergirlielotte.html#anker2
hoe bedenken ze het
TVG treinenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef beertema het volgende:
de tvp's vliegen hier heen en weer als de tvg treinen maar waar staat het nou eigenlijk voor![]()
Wat weet jij daar nou van!quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:48 schreef DrDentz het volgende:
wist ik eerst ook niet, maar het betekent TerugVindPost.. alleen als je het vraagt wordt iedereen kwaadzo'n domme vraag is het toch niet..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef Space-Chinees het volgende:
tvp
dusquote:een tvp gewoon, men!
Dan nu: de link tussen bier en pik, `n meesterwerk van BennieK!quote:Op woensdag 27 april 2005 02:01 schreef BennieK het volgende:
hou je bek pik
Mocro zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:01 schreef BennieK het volgende:
hou je bek pik
Hou jij je smoel zelf even man, koorknaap ontknaper...quote:Op woensdag 27 april 2005 02:04 schreef BennieK het volgende:
nee tvp=bier SUKKEL
?? rustig m8 dont wet your pantsquote:Op woensdag 27 april 2005 02:14 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hou jij je smoel zelf even man, koorknaap ontknaper...
weet nietquote:
De URL zegt al een hoopquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:51 schreef beertema het volgende:
....
http://www.kinderlines.nl/....
hoe bedenken ze het
Ja! Ja! Nou? He?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Wat ik me nou afvroeg he, waar staat FOK! eigenlijk voor?.
wtf is nou een tvg?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef beertema het volgende:
de tvp's vliegen hier heen en weer als de tvg treinen maar waar staat het nou eigenlijk voor![]()
DAT KAN BEST ZIJN MAAR STAAT NIET IN DIE LINKquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is verboden!![]()
![]()
![]()
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
wtf dat zou jij toch moeten weten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef beertema het volgende:
Dan denk ik gelijk aan een rijtje soldaten onder Hitler's bewind.quote:
BereKutTopicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |