Ik moet op reis. Like, really.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als ik je influister dat je al je geld moet storten op mijn bankrekening. Doe je dat dan ook?
allochtonenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:29 schreef Harry_Sack het volgende:
Het schijnt dat prins Pils vandaag 38 is geworden. Hij gaat 'gewoon' aan het werk
Of het oranjebitter dient weer vol afgrijzen genuttigd te wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:38 schreef Monidique het volgende:
Ja, de oranje wimpel dient gehesen te worden!
schuld van oranjequote:
quote:
deja vuquote:Op woensdag 27 april 2005 12:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niks Weltschmerz. Aan je werk!
hoe weet jij dat dan?quote:
Tuana is toch naar die Italiaan van d'r?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik dat al eerder tegen Tuana heb gezegd, [afbeelding]!
eh... sterf?quote:
Warempel! Hij is dan ook van Peter.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:51 schreef Harry_Sack het volgende:
'k heb 'm verdorie gister nog gebezigd
Heeft zij een Italiaan?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tuana is toch naar die Italiaan van d'r?
Da's waar, maar dat was ergens in de jaren 70 heur..quote:Op woensdag 27 april 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Warempel! Hij is dan ook van Peter.
Zag...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat was ergens in de jaren 70 heur..
Ja toch, dat overdreven beleefde mannetje tochquote:
Dat is een Hollander die in Rome verkeert, plurk.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja toch, dat overdreven beleefde mannetje toch![]()
ik ben het spoor weer eens bijster. Dat doe je goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |