Zo.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:53 schreef EricusMaximus het volgende:
Bin jipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hulp niet meer nodigquote:Op woensdag 27 april 2005 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
double indemnity natuurlijk
ik herken BS beter dan FMM
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Christopher Eccleston
Nee, uit Jude, The Others en Shallow Grave.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ah, uit Gone In 60 Secondsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Is dat die gast uit Gegen die wandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
John Sayles
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:36 schreef California het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik tijd had om een vraag te stellen zou ik antwoordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit klopt nogal he...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:17 schreef California het volgende:
Limbo, L.A. Confidential, Dolores Claiborne.
David Strathairnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, die heeft pas zijn pensioen aangekondigd geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:53 schreef ranja het volgende:
Sean Connery?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop