Helaas!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
Die film heb ik niet gezien.... kan wel gokken op Underworld - Born slippy
Tja, soms zijn er van die belachelijke weetjes die je dan weet. Alleen wordt de vraag dan zo gesteld dat je er nog geen zak aan hebt (maw ik ben niet zo'n kenner van het repertoir van Orbital)quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef Khalein het volgende:
Lintje voor jou, Chielus, voor het kunnen noemen van de groepEnige dat ik mij uberhaupt WIL herinneren van xXx is Rammstein
Heel eerlijk gezegd gaat mij dat ook nogal, ehm, ver...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:26 schreef Chielus het volgende:
Tja, soms zijn er van die belachelijke weetjes die je dan weet. Alleen wordt de vraag dan zo gesteld dat je er nog geen zak aan hebt (maw ik ben niet zo'n kenner van het repertoir van Orbital)
niche-kenners in t muz-trivia-topicquote:Op woensdag 27 april 2005 00:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd gaat mij dat ook nogal, ehm, ver...Het echt kunnen noemen van nummers vereist in dit geval volgens mij meer de kennis van de experts uit het muziek trivia topic. Nja, nuff said...
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Chielus het volgende:
OSV dan maar ??? (aangezien ik niet denk dat iemand voorlopig het repertoir van Orbital goed genoeg kent?)
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
GS = Gary Sinise?
Nopequote:Op woensdag 27 april 2005 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
MR = Michael Richards?
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:22 schreef Sheridana het volgende:
KS = Kevin Spacey?
yepquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
HurlyBurly?
KS= Kevin Spacey
SP = Sean Penn?
Forum Opties | |
---|---|