Mja. Tja. Sja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef Khalein het volgende:
Dat zijn sowieso Luke en Owen Wilson, Vince Vaughn, Will Ferrel en Ben Stiller... En ik mis nu weer één naam heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boeie, 'k moet zo ook naar de Sneak toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Suc6 hiermee en tot laetrzJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna verkeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Luke Wilson
Owen Wilson
Vince Vaughn
Will Ferrell
Ben Stiller
Jack Black
chevrolet corvettequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Da's wel de goede hoek... Ik wil trouwens merk en type weten.
Het is een auto die erg passend is bij d'r 'beroep'.
Ja, dat is een goede tip. Een plaatje van een auto die het niet is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Dat is een Countach, maar da's niet de auto waar ze in rijdt...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef victorinox het volgende:
Lamborghini Diablo?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:33 schreef ranja het volgende:
The hitcher? en anders hebben ze het daarvan gejatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha ha, ik heb er even over na kunnen denken, maar af en toe heb ik idd hetzelfde! (en ik heb bijna al die films op video/dvd)quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:52 schreef ranja het volgende:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat er heel veel van dit soort vragen werden gesteld...
En niet 1 keer vergist met Bridget Fonda, ik zal toch niet de enige zijn die ze wel eens door elkaar haaltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pdoa +1
Helaas!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:58 schreef ranja het volgende:
Die film heb ik niet gezien.... kan wel gokken op Underworld - Born slippy
David Gray is er familie van en ze gingen in 2004 uit elkaar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
Laat anders een stukje horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, soms zijn er van die belachelijke weetjes die je dan weet. Alleen wordt de vraag dan zo gesteld dat je er nog geen zak aan hebt (maw ik ben niet zo'n kenner van het repertoir van Orbital)quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef Khalein het volgende:
Lintje voor jou, Chielus, voor het kunnen noemen van de groepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Enige dat ik mij uberhaupt WIL herinneren van xXx is RammsteinJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel eerlijk gezegd gaat mij dat ook nogal, ehm, ver...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:26 schreef Chielus het volgende:
Tja, soms zijn er van die belachelijke weetjes die je dan weet. Alleen wordt de vraag dan zo gesteld dat je er nog geen zak aan hebt (maw ik ben niet zo'n kenner van het repertoir van Orbital)
niche-kenners in t muz-trivia-topicquote:Op woensdag 27 april 2005 00:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd gaat mij dat ook nogal, ehm, ver...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het echt kunnen noemen van nummers vereist in dit geval volgens mij meer de kennis van de experts uit het muziek trivia topic. Nja, nuff said...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Chielus het volgende:
OSV dan maar ??? (aangezien ik niet denk dat iemand voorlopig het repertoir van Orbital goed genoeg kent?)
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
GS = Gary Sinise?
Nopequote:Op woensdag 27 april 2005 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
MR = Michael Richards?
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:22 schreef Sheridana het volgende:
KS = Kevin Spacey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop