Ja zelfs met dat liedje in mijn hoofd was het niet erg prettigquote:
Ik was al 2 jaar niet geweest, dus het moest welquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef Noca het volgende:
Whehe
Ik had volgens mij een half jaar terug ook heen gemoeten..
woeiquote:
Volgens mij was de assistent hier een man en de tandarts een vrouw. Als ik het goed lees.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:16 schreef Steve-O het volgende:
Wees blij ik had een manwijf als assistente.
Nee het was de assistente, maar ze mocht vandaag alles zelf doen ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij was de assistent hier een man en de tandarts een vrouw. Als ik het goed lees.
Dus da's ook niet echt een aantrekkelijke assistente vrees ik.
ff uitproberenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee het was de assistente, maar ze mocht vandaag alles zelf doen ofzo
En nu recht in mijn gezicht zeggen, of ben je ook zo'n één als MikeyMo die alleen achter het internet een grote bek heb en iedereen belachelijk loop te makenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk, een mongooltje! Wat een schatje!
Kijk een mongooltje met grootheidswaan. Wat liefquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:52 schreef SPIRO het volgende:
[..]
En nu recht in mijn gezicht zeggen, of ben je ook zo'n één als MikeyMo die alleen achter het internet een grote bek heb en iedereen belachelijk loop te maken![]()
Het is occlusaalquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:12 schreef Litso het volgende:
Heerlijk languit op mijn rug lag ik op de stoel. Een mooie dame met blond haar zat op een kruk op wielen bij mijn hoofd. Ze boog zich, haar borsten bijna tegen mijn hoofd, over mij heen.
Tot hier toe was alles okay.
'2-6 Occusaal' zei de man achter de computer. Het meisje pakte een apparaat en begon wellustig in mijn tanden te boren.
Hier was het al minder leuk.
Nadat ze de gaten in mijn tanden vol had gestopt ging ze nog eens met een ander apparaat langs al mijn tanden, er zorgvuldig voor zorgend dat geen enkel randje tandvlees onbebloed bleef.
Ik haat de tandarts.
O sorry, ik let nooit zo goed op bij tandheelkundequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:54 schreef spookie het volgende:
[..]
Het is occlusaal![]()
![]()
je zij het verkeerd
![]()
Mijn tandvlees was gisteren ook de symbolische lul... hele mond vol bloed van het "even snel langs het tandvlees tandsteen verwijderen"...quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:12 schreef Litso het volgende:
Heerlijk languit op mijn rug lag ik op de stoel. Een mooie dame met blond haar zat op een kruk op wielen bij mijn hoofd. Ze boog zich, haar borsten bijna tegen mijn hoofd, over mij heen.
Tot hier toe was alles okay.
'2-6 Occusaal' zei de man achter de computer. Het meisje pakte een apparaat en begon wellustig in mijn tanden te boren.
Hier was het al minder leuk.
Nadat ze de gaten in mijn tanden vol had gestopt ging ze nog eens met een ander apparaat langs al mijn tanden, er zorgvuldig voor zorgend dat geen enkel randje tandvlees onbebloed bleef.
Ik haat de tandarts.
Onze newbie zegt ook wat, wil ook graag met de grote meute mee doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Kijk een mongooltje met grootheidswaan. Wat lief
Hahaha geef niet ben zelf ook tandartsassistentequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:55 schreef Litso het volgende:
[..]
O sorry, ik let nooit zo goed op bij tandheelkunde
1 Zinsopbouw lerenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:52 schreef SPIRO het volgende:
[..]
En nu recht in mijn gezicht zeggen, of ben je ook zo'n één als MikeyMo die alleen achter het internet een grote bek heb en iedereen belachelijk loop te maken![]()
Ik ben niet van jou. Laat dat 'onze' maar weg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Onze newbie zegt ook wat, wil ook graag met de grote meute mee doen![]()
Post es een foto van je ogenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef spookie het volgende:
[..]
Hahaha geef niet ben zelf ook tandartsassistente![]()
![]()
hey doe eens lievquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Onze newbie zegt ook wat, wil ook graag met de grote meute mee doen![]()
Kom maar langs, aggresieve boer.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:52 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Nouwquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
maar je bent niet blond
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |