Dat meen je niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 04:47 schreef maakt_het_uit het volgende:
de winnaar wint!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:36 schreef BitetheBullet het volgende:
Ben je er een beetje laat bij, de Nets zijn namelijk al uitgeschakeld door de Heat![]()
Ja maar van PSV was het te verwachtenquote:Op donderdag 5 mei 2005 06:20 schreef Zwansen het volgende:
Godver, na PSV gaan de Bulls er ook aan inde laatste seconden...
Ruil die Celtics in voor de Pacers en ik ben tevredenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef J-Will het volgende:
Als Rockets en Celtics nou winnen stijg ik in de pollEn de Bulls moeten dan eigenlijk ook nog effe doorgaan.
De Pacers mochten iemand van Boston aanwijzen om de vrije worpen te nemen. En uiteraard laten ze dit de slechste schutter doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:15 schreef popolon het volgende:
Rare beslissing om Perkins die nog geen minuut had de 2 FT's te laten nemen nadat Pierce (terecht) was weggestuurd na 2 technical fouls.
quote:Bron: www.cnnsi.com
Reggie Miller hit the technical foul shot to tie the game, and the Pacers got to choose which Celtics player would replace Pierce at the foul line. They selected Kendrick Perkins, a 64 percent foul shooter, and he missed both attempts.
Kwam er later ook achter bij de nabeschouwing.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:16 schreef BoB75 het volgende:
[..]
De Pacers mochten iemand van Boston aanwijzen om de vrije worpen te nemen. En uiteraard laten ze dit de slechste schutter doen.
[..]
Popo, wat gebeurde er met Pierce, ik bedoel was niet echt een slim moment voor een technical.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Kwam er later ook achter bij de nabeschouwing.
Ik had met Perkins te doen mocht het beslissend zijn in voordeel voor the Pacers.
Celtics echter terecht gewonnen.
Beetje onhandige 'zwaai' met de arm, hij raakte hem niet eens echt maar de (bewuste) beweging was voldoende.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Popo, wat gebeurde er met Pierce, ik bedoel was niet echt een slim moment voor een technical.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |