Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Celtics vallen me toch wat tegen zo Ik heb celtics overwinning voorspeld Dat is vooralsnog de enige voorspelling die misloopt... Ervan uitgaande dat de bulls doorgaan...
ik suck in onze poll Sonics had ik niet voorspeld en celtics ook al niet. Houston moet nu maar winnen, net als Chicago, om het een beetje recht te trekken.
Jason Williams is zoooo vet Memphis - Phoenix game 4 trekt hij een 21 punten achterstand weer recht. Geniaal. Jammer dat ze geen wedstrijdje gepakt hebben.
Op woensdag 4 mei 2005 17:36 schreef BitetheBullet het volgende: Ben je er een beetje laat bij, de Nets zijn namelijk al uitgeschakeld door de Heat
omglol ik netjes het hele begin van het topic lezen maar moest weg, denk ik doe even een tvp'tje maar die was dan wel erg dom. Dan is op dit moment detroit mijn faforiet big ben wallace
[b]lauw[/b] (bn.) [b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is. [b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.