Misschien is PSV wel juist zo slim. Je valt je als club geen buil aan een extern-gefinancierde speler.quote:Op maandag 25 april 2005 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou Chelski Robert financieren? Zo duur en zo geweldig is hij niet
Omdat?quote:Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar zal PSV toch anders spelen zonder Vogel en van Bommel.
Dus zou Kezman wel handig zijn.
Tegen de nummer 2 wellicht?quote:Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef RijstNatie het volgende:
De JC schaal die werd toch altijd gespeeld tussen de Landskampioen en de Beker winnaar?
Wat als PSV nu ook de amstel beker wint?
Dan is Ajax de klosquote:Wat als PSV nu ook de amstel beker wint?
Dan speelt de nummer 2 uit de competitie om de JC schaal met PSVquote:Op maandag 25 april 2005 23:58 schreef RijstNatie het volgende:
De JC schaal die werd toch altijd gespeeld tussen de Landskampioen en de Beker winnaar?
Wat als PSV nu ook de amstel beker wint?
Bij jouw moederquote:Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
PSV sloopt Milaan morgen !!!!!!!!!!
2-0 voor PSV
quotering: 21euro
Ik heb alleen gelezen dat Chelsea de speler ook gescout had. Meer niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea heeft contact gehad met Farfán en zijn komst naar PSV, daarbij heeft Chelsea ook een vinger in de pap gehad. Of Chelsea heeft betaald of hoe precies, dat weet ik niet....
Wat heeft Kezman daarmee te maken. Ik snap de connectie niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het moeilijk zal zijn spelers zoals van Bommel en Vogel te vinden.
het systeem wordt bijna jaarlijks aangepast doordat er steeds spelers vertekken, nu moet het systeem op t middenveld worden aangepast. Kezman zou trouwens prima kunnen spelen in dit systeem omdat hij al regelmatig naar links en rechts uitweek tijdens wedstrijden, t zou dus het systeem zelfs sterker kunnen maken omdat hij flexibeler is dan Vennegoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
Als je kezza weer terug haalt moet het hele systeem weer worden aangepast, dus zo'n goede zet vind ik het nog niet.
niet zo gek als je beide dezelfde scout hebtquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik heb alleen gelezen dat Chelsea de speler ook gescout had. Meer niet.
Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat heeft Kezman daarmee te maken. Ik snap de connectie niet helemaal.
De Visser.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet zo gek als je beide dezelfde scout hebt
Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het systeem zal veranderen omdat Bommel en Vogel weggaan.
Met Kezman zou je weer een ander systeem kunnen maken.
Ik denk dat ze geen spelers zoals van Bommel en Vogel kunnen vinden die sterk zijn in dat systeem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waarom een succesvol systeem wijzigen? Voor Kezman is geen plaats binnen de huidige tactiek en selectie. De positie is dubbel bezet en andere posities hebben prioriteit. Daarnaast zoekt men wel een spits, maar een compleet ander type.
Ik hoop dat hij blijft !quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:14 schreef Blueman het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over Lucius?
Grotendeels van het middenveld gaat weg (v Bommel, Vogel, vd Schaaf) maar wat doet Theo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |