abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26606784
als er nou maar geen vormfouten gemaakt worden...
it's better than yours
pi_26607043
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef milagro het volgende:

[..]

Als hij nu weer bij zinnen is, zal hij daar best mee bezig zijn, wat het beste is, hoor.
Als hij niet weet waarom hij het gedaan heeft, zou er kans op herhaling kunnen zijn, men kan dan niet vaststellen of het een specifiek gezin gerelateerd iets was.
Als hij wel weet waarom, maar dat een vlaag van paniek of angst was, dan kan dat een verzachtende omstandigheid zijn.
Als hij helemaal niets loslaat, kan er dus ook niet bepaald worden of het koele berekening was (een ander in het spel bijv.) of dat het een vlaag van was.

En al zou er geen sprake van kans op herhaling zijn, boeien, deze man mag van mij levenslang zitten, hij heeft 3 mensen omgebracht, en dat ook nog eens proberen te verbloemen.
Nja ik mis 'm ook niet, maar ik vind 'm niet vergelijkbaar met 'n Dutroux of noem-eens-'n-serie-moordenaar. Het komt op mij over als 'n familiedrama, waarbij de man dus geestelijk instabiel was, in ieder geval op dat moment.
En omdat 't zo onwaarschijnlijk is, in zo'n gezin, kan ik me niet voorstellen dat ie nu zit te bedenken hoe hij het snelst weer die gevangenis uit is. Ik denk niet dat ie d'r echt helemaal niet mee zit, namelijk. Ik ken 'm natuurlijk niet, maar dat idee heb ik altijd bij dat soort familiedrama's. De dader doet 't dan toch meestal uit wanhoop, uit gekte.
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:48:40 #203
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26607075
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:45 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dus kan ik me ook niet voorstellen dat hij nu bezig is met 'kut ik ben betrapt, wat kan ik beter doen, zwijgen of alles bekennen?'.. Hij heeft zelf bekend, ik denk dat ie zich gewoon d'r bij neer legt. Ik zie 'm niet als 'n gevaarlijke crimineel die geen moeite heeft met mensen pijn doen.
Hij heeft zelf bekend???? Ja, maar NIET uit zichzelf, dat is een heel erg groot verschil ja. Als de politie geen bloedsporen had gevonden, omdat die RAT geen waterdicht alibi had, dan had hij echt niet uit zichzelf bekend, maar gewoon als slachtoffer door het leven gegaan.....
pi_26607208
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:48 schreef Sissey het volgende:

[..]

Hij heeft zelf bekend???? Ja, maar NIET uit zichzelf, dat is een heel erg groot verschil ja. Als de politie geen bloedsporen had gevonden, omdat die RAT geen waterdicht alibi had, dan had hij echt niet uit zichzelf bekend, maar gewoon als slachtoffer door het leven gegaan.....
Zo. Rustig maar hoor.
Als ie echt zo bang was om opgepakt te worden, dan blijf je toch ontkennen? Dat maakt 't allemaal wel 'n stuk moeilijker voor de politie hoor.. Ik krijg de indruk bij wat voor andere mensen een 'volkomen normaal gezinnetje' was, dat de man in kwestie geen RAT is geweest, maar dus behoorlijk in de put is geraakt om tot zo'n daad te kunnen komen. Hiermee maak ik 'm geen slachtoffer, hij verdiend gewoon de straf zoals iedere moordenaar dat krijgt.
pi_26608106
Er zijn echt wel koele berekenende moordenaars hoor.
Niet allemaal doden ze uit wanhoop, psychose, vlaag van verstandsverbijstering, depressie enz.
Waartoe Richard Harteloos behoort dat moet nog blijken na onderzoek daar kunnen wij niet over oordelen.
it's better than yours
pi_26608966
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:47 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nja ik mis 'm ook niet, maar ik vind 'm niet vergelijkbaar met 'n Dutroux of noem-eens-'n-serie-moordenaar. Het komt op mij over als 'n familiedrama, waarbij de man dus geestelijk instabiel was, in ieder geval op dat moment.
En omdat 't zo onwaarschijnlijk is, in zo'n gezin, kan ik me niet voorstellen dat ie nu zit te bedenken hoe hij het snelst weer die gevangenis uit is. Ik denk niet dat ie d'r echt helemaal niet mee zit, namelijk. Ik ken 'm natuurlijk niet, maar dat idee heb ik altijd bij dat soort familiedrama's. De dader doet 't dan toch meestal uit wanhoop, uit gekte.
Ja, maar erna dusdanig stabiel dat hij alle sporen heeft kunnen verwijderen, de lichamen 1 uur rijden ver weg heeft kunnen begraven en dan nog bijna 2 weken familie, vrienden. collega's 'en politie een compleet toneelstuk heeft kunnen voorschotelen, en dat alles met een toch wel zeer kille berekendheid , vooral ook dat handig en gecalculeerde telefoontje naar de buurvrouw die maandag vanaf zijn werk ...

Mocht hij dan vlak voor en tijdens de moorden niet bij zinnen geweest zijn daarna was hij het toch echt wel, dat gedrag vereist toch echt een zekere helderheid van geest.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26613492
-never mind-

[ Bericht 98% gewijzigd door Cosma-Shiva op 30-04-2005 21:05:22 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zondag 1 mei 2005 @ 01:35:29 #208
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_26633825
Die man is zo intens ziek..

enge is hoe word je nu zo?
Kan dit elk mens overkomen?
ben zeer geschokt nml door allerlei nieuwsberichten en vind het echt niet fijn om
na te denken over een motief oid

de agent die zijn gezin doodmaakt en dan zichzelf
deze man die zijn vrouw en kindjes vermoord
en dan die halve gare die zijn moeder doodmaakt en dan haar huid

gruwelijk

is het door de films dat mensen hiertoe aangezet worden of?
door het nieuws?

Ik weet wel dat dit vroeger niet voorkwam maar na de nieuwsberichten in deze
er dus steeds meer komen?
Zou
het zo zijn dat als men dit geheim zou houden
dus ver weg zou houden van het nieuws dat dit niet beter zou zijn?

dit vraag ik me gewoon af..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 mei 2005 @ 02:04:56 #209
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26634060
130 Teletekst zo 01 mei
Kort buitenlands nieuws

RHEINFELDEN Een 41-jarige Duitser heeft
z'n vrouw en twee kinderen en ouders
doodgeschoten.Daarna probeerde de man
zelfmoord te plegen,maar dat mislukte.
Hij is zwaargewond opgenomen in het
ziekenhuis.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 mei 2005 @ 02:06:04 #210
862 Arcee
Look closer
pi_26634065
In plaats van dat zo'n oelewapper nou éérst een gesláágde zelfmoordpoging doet...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_26634105
hoe kende jij die kerel dan, Taurus?
  zondag 1 mei 2005 @ 02:29:31 #212
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_26634235
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:04 schreef ondeugend het volgende:
130 Teletekst zo 01 mei
Kort buitenlands nieuws

RHEINFELDEN Een 41-jarige Duitser heeft
z'n vrouw en twee kinderen en ouders
doodgeschoten.Daarna probeerde de man
zelfmoord te plegen,maar dat mislukte.
Hij is zwaargewond opgenomen in het
ziekenhuis.

wat worden wij nu allen vrolijk van dit nieuws?
welk een toevoegende waarde heeft dit in godsnaam ik wil dit niet eens weten zelfs
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 mei 2005 @ 02:33:51 #213
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26634258
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat worden wij nu allen vrolijk van dit nieuws?
welk een toevoegende waarde heeft dit in godsnaam ik wil dit niet eens weten zelfs
Worden wij vrolijker van dit topic
Het is gerelateerd, dus heeft het toegevoegde waarde.

Negatieve welliswaar....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 03:51:50 #214
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26634597
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:06 schreef Arcee het volgende:
In plaats van dat zo'n oelewapper nou éérst een gesláágde zelfmoordpoging doet...
Dat zou idd een geweldige oplossing zijn geweest ;[ .
  zondag 1 mei 2005 @ 10:53:43 #215
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26636139
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:37 schreef MyMilkshake het volgende:
als er nou maar geen vormfouten gemaakt worden...
Dan wordt Richard wel gepakt hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26637430
Je vraagt je toch af of Richard (en nu die Duitser) toevallig deze film hebben gezien ..
http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?portals=3142294&movies=9396649
  maandag 2 mei 2005 @ 08:43:17 #217
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26658200
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zo. Rustig maar hoor.
Sorry, liet me even meeslepen....
pi_26680631
Deze hele bizarre gebeurtenis houdt de hele wijk hier al weken bezig. Je valt van de ene stomme verbazing in de andere. Vandaag hoorde ik weer van één van de overburen dat Richard nog doodleuk van buiten door het raam van hun huis heeft gezwaaid. Op het moment dat hij ze al had vermoord en nog vóór hij ze als vermist had opgegeven. Waarschijnlojk om de indruk te wekken dat hij werd uitgezwaaid door zijn gezin. Ik heb het zelf niet gezien, maar met alles wat er o.a. hier op het forum naar buiten komt, sta ik niet meer verbaasd. Welk zieke brein...?
pi_26693283
Klopt het dat het huis aan de Haverakker 26 is? Want op Funda staat dat huis namelijk te koop. De foto's die erbij staan lijken precies op die op internet stonden, van de parkeergarage en de achterkant van het huis.
pi_26693471
Nee 25, volgens een nieuwsbericht. De buren gaan verhuizen dus. En dat snap ik.
pi_26694983
Buren aan de overkant zeker, 26 ligt nooit direct naast 25.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2005 @ 13:53:15 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26695229
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:45 schreef TheMassive het volgende:
Buren aan de overkant zeker, 26 ligt nooit direct naast 25.
Hier ligt nummer 109 ook direkt naast 110 hoor.
pi_26695252
Geloof er niks van.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2005 @ 13:56:01 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26695312
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef TheMassive het volgende:
Geloof er niks van.
Nou, ik zal vanavond een foto voor je maken
pi_26695329
ja en dan photoshop je hem zeker
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2005 @ 13:57:35 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26695352
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef TheMassive het volgende:
Gelukkig ben je niet paranoide
Maar noem me 1 reden waarom ik zou liegen over de fucking huisnummering in mijn straat
pi_26695377
Hoezo? Wie ben je??
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:59:58 #228
92279 N.icka
Windforce 11
pi_26695427
Bij mij in de straat zitten even en oneven ook gewoon naast elkaar . dat is echt niet zo raar hoor
pi_26695476
ik geloof er echt he-le-maal niks van.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2005 @ 14:01:35 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26695482
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef N.icka het volgende:
Bij mij in de straat zitten even en oneven ook gewoon naast elkaar . dat is echt niet zo raar hoor
Je liegt....
pi_26695504
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef TheMassive het volgende:
Zeik niet zo. Het komt zeker voor dat 25 naast 26 ligt en daarnaast 27. Niet elke straat heeft een 1-3-5-7 nummering.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26695565
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je liegt....
Zie je!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2005 @ 14:04:58 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26695600
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Zie je!
Ook zo op z'n plaats dit 'grappige' geneuzel in zo'n soort topic.
M'n respect voor jou stijgt met de dag.
pi_26695731
jajaja
pi_26696453
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ook zo op z'n plaats dit 'grappige' geneuzel in zo'n soort topic.
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_26773054
Is er al meer bekend over het motief?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_26793607
Over het motief nog steeds niets, maar wel dit:

Vader handelde met voorbedachten rade
ZOETERMEER | Het Openbaar Ministerie in Den Haag gaat ervan uit dat de 33-jarige Zoetermeerder die bekend heeft zijn vrouw en dochtertjes van het leven te hebben beroofd, met voorbedachten rade heeft gehandeld. De man zal daarom moord op zijn gezin ten laste worden gelegd. Als het OM de overtuiging zou hebben dat hij het drievoudige levensdelict in een opwelling zou hebben gepleegd, was hem doodslag ten laste gelegd.
www.haagschecourant.nl
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:50:43 #238
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_26814111
nou die komt voolopig dus niet vrij...
ik denk dat ze em wel 18 of 20 jaar geven met TBS
Place your bets!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 11 mei 2005 @ 06:46:48 #239
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26903781
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef emmy het volgende:
Over het motief nog steeds niets, maar wel dit:

Vader handelde met voorbedachten rade
ZOETERMEER | Het Openbaar Ministerie in Den Haag gaat ervan uit dat de 33-jarige Zoetermeerder die bekend heeft zijn vrouw en dochtertjes van het leven te hebben beroofd, met voorbedachten rade heeft gehandeld. De man zal daarom moord op zijn gezin ten laste worden gelegd. Als het OM de overtuiging zou hebben dat hij het drievoudige levensdelict in een opwelling zou hebben gepleegd, was hem doodslag ten laste gelegd.
www.haagschecourant.nl
En toch blijf ik hopen op iets van een verklaring van die man zelf
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 11 mei 2005 @ 07:37:35 #240
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26903958
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 06:46 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

En toch blijf ik hopen op iets van een verklaring van die man zelf
Ja, ik ook man. Ik hoop dat hij een persconferentie wil geven

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 11 mei 2005 @ 07:40:30 #241
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26903970
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door HarigeKerel op 11-05-2005 11:18:16 ]
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26906447
AD.nl
quote:
Richard H. bedroog Claudia
Door Annelieke Dijkstra en Marc Kruyswijk

Richard H. uit Zoetermeer, die zijn vrouw Claudia en dochtertjes Charlotte (3) en Marieke (5) vermoordde en in een Brabants bos begroef, had al jarenlang relaties met vrouwen die hij ontmoette via internet. Dit blijkt uit onderzoek van deze krant.

Richard H. gaf zijn vrouw en kinderen in april op als vermist, waarna vrienden en familie een zoekactie begonnen. Na tien dagen deed de politie huiszoeking bij H., vond bloedsporen en pakte de Zoetermeerder op. Die bekende dat hij zijn gezin had omgebracht.

Justitie doet nog onderzoek naar zijn motief. Of de relaties te maken hebben met de moord, wil het Openbaar Ministerie niet zeggen. H. had verschillende e-mailadressen en zeker twee mobiele telefoonnummers, waarvan één bestemd was voor zijn buitenechtelijke relaties. Hij kwam in elk geval drie jaar geleden al via de chatbox van msn in contact met vrouwen, met wie hij in eerste instantie vriendschappelijk afsprak maar wat meestal meer werd. ,,We zagen elkaar tijdens kantooruren'', zegt één van de vriendinnen van H. ,,Dan kneep hij er een paar uur tussenuit en kwam naar me toe.''

H. werkte als automatiseringsmedewerker op de Haagse hotelschool. Het chatten deed hij ook vaak in kantoortijd, hoewel het programma msn-messenger daar verboden is. Op zijn werk vertelde hij geregeld dat hij naar zijn moeder ging die in Den Haag woont. Maar achteraf bleek hij daar niet te zijn geweest. Hij sprak ook wel 's avonds af met vrouwen. Zo vertelde hij zijn echtgenote een keer dat hij met een collega naar de bioscoop was, maar dat bedrog kwam uit toen hij door zijn werk werd gebeld voor een computerstoring.

,,Claudia en Richard hadden veel ruzie, vooral aan de telefoon'', aldus een vriend. Daar leek overigens geen geweld aan te pas te komen. H. wordt getypeerd als een rustige jongen die 'zelfs als hij dronken is' niet agressief wordt. Wel zou hij snel van zijn stuk gebracht worden door kleine dingen. Als iemand boos op hem is, kan hij er dagen over tobben, verklaart een vriendin. Volgens één van de ex-minnaressen voelde H. zich bekneld in zijn huwelijk. ,,Hij hield niet van zijn vrouw en wilde meer vrijheid. Hij was voortdurend op zoek naar andere sociale contacten. Echte vrienden met wie hij uitging had hij niet, alleen met jongens van zijn werk dronk hij soms een biertje'', aldus de vrouw die de relatie uiteindelijk verbrak omdat ze wroeging kreeg. Waarom hij geen scheiding aanvroeg, weet ze niet. ,,Hij zei dat hij dat wel wilde, maar hij heeft het nooit doorgezet.'' Een andere vriendin dreigde H.'s escapades bekend te maken aan Claudia, waarop hij meteen een van zijn e-mailadressen ophief en het contact verbrak. Of Claudia van de affaires wist is onbekend.

Claudia's zus Jacqueline heeft nooit iets gemerkt van spanningen in de relatie. ,,Claudia was wel een sociaal iemand, maar in wezen was ze zeer gesloten. Ze sprak niet over die dingen.'' Jacqueline is geschokt over de buitenechtelijke escapades van de katholieke Richard. ,,Naar buiten toe was hij iemand die zich gedroeg volgens fatsoenlijke normen en waarden. Het is vreselijk dat hij een andere kant heeft en zich kennelijk bezig hield met dit soort dingen.''

Opvallend is dat H. ongeveer twee weken voor de moorden zijn complete contactenlijst van het msn-chatprogramma wiste. Alle contacten op die lijst kregen bericht dat H. hen uit zijn adressenbestand had gehaald.
pi_26906491
Gisteren was er in de uitzending van Hart van nederland een topic over de herdenking in Leichendam, een van de kinderen zei dat ze door schoten om het leven is gekomen?

Leten we hopen dat het OM deze man een levenslange straf geeft zonder vervroegd vrijkomen het liefst helemaal niet meer vrij!
pi_26907236
Naar aanleiding van deze boven tafel gekomen feiten kunnen we, denk ik, wel stellen dat we deze moorden niet in de richting van een psychose moeten zoeken. Vooral de manier waarop Richard H. jarenlang iedereen voor de gek hield en de boel plande -hoewel niet altijd succesvol- valt op. Het lijkt erop dat vrouw en kinderen in de weg zaten en dat ze dus uiteindelijk uit de weg moesten.

Nou wordt, als het goed is, voor meervoudige moord in Nederland nog levenslang geëist en gegeven. Dus laten we hopen dat deze persoon nooit meer vrijkomt.
pi_26907417
Meneer durfde een scheiding niet door te zetten, maar een drievoudige moord wel.
Er waren dus nogal wat mensen op de hoogte van zijn escapades (iig collega's), zouden die dan allemaal hun mond gehouden hebben tegen de politie over dit toch niet bepaalde droomhuwelijk toen er nog sprake was van een verdwijning?
pi_26907923
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef milagro het volgende:
Meneer durfde een scheiding niet door te zetten, maar een drievoudige moord wel.
Er waren dus nogal wat mensen op de hoogte van zijn escapades (iig collega's), zouden die dan allemaal hun mond gehouden hebben tegen de politie over dit toch niet bepaalde droomhuwelijk toen er nog sprake was van een verdwijning?
Kinderen vermoorden is voor meneer blijkbaar minder erg dan echtscheiding? Minder gezichtsverlies? Zijn vrouw dreigde dat hij na een scheiding en zijn escapades de kinderen niet meer zou zien, dus heeft hij maar besloten daar een stokje voor te steken?

Wel opvallend idd dat die collega's blijkbaar allemaal hun mond hebben gehouden. Zal waarschijnlijk een combinatie zijn van misplaatste loyaliteit en een 'maar-niet-mee-bemoeien-anders-krijg-ik-misschien-ook-problemen' mentaliteit.

Dit alles werpt overigens ook wel weer een 'mooi' licht over het gemak waarmee mensen relaties schetsen als droomhuwelijk, etc. terwijl dat in de praktijk helemaal niet zo blijkt te zijn (en de signalen er ook meestal wel zijn, maar simpelweg worden genegeerd).
pi_26908248
Inderdaad, maar ja dat droomhuwelijk verhaal zal wellicht vd familie komen, ik denk dat je juist voor je familie de schijn probeert op te houden, uit schaamte ms (van Claudia dan, zij wist blijkbaar van tenminste 1 escapade).

Ja, dat pyschose excuus kan nu wel door de wc gespoeld worden.. jarenlang al allerlei kontakten erop na houden, een week voor de moord alles wissen....

Vraag me af of hij nu enkel alles gewist heeft om te voorkomen dat men achter zijn nu niet bepaald ideale echtgenoot gedrag zou komen (enkel of vooral dames op zijn msnlijst), of dat hij ook bang was dat ze achter 1 specifiek kontakt zouden komen.
En als hij kort geleden nog afspraakjes had met een dame waarom zij dan niet meteen naar voren gekomen is, toen de verdwijning dus een 3 voudige moord bleek.
Nu ja, ms is dat ook wel gebeurd, al lijkt het nu zo te lezen alsof de kontakten pas duidelijk zijn geworden door op zijn (werk) pc te neuzen en collega's nog eens aan de tand te voelen over zijn surfgedrag.
pi_26908438
Ik vind het een beetje raar dat dit hele verhaal nu naar buiten komt, terwijl het voor het volk geen reet uit maakt wat de achterliggende gedachte is, de vrouw en kinderen zijn immers vermoord en meer dan een relationeel motief hoeven we denk ik niet te weten.
typisch dat een agent die onlangs zijn gezin uitmoordde volledig wordt genegeerd en de oorzaken van het drama zouden te prive zijn.
Dit laatste bericht zou ik ook zo kunnen omschrijven of is er sprake van een doofpot?
Yeah baby Yeah!
pi_26908619
Ik denk dat het ook te maken heef met het feit dat die agent zelf ook een einde aan zijn leven gemaakt heeft, en deze meneer niet.
De familie van de agent zal verzocht hebben aan de politie de details niet naar buiten te brengen en de familie van Claudia zal niet ms niet gedaan hebben?
In het geval vd agent zou je kun spreken van een dader die ook slachtoffer was, en in dit geval enkel van een dader die er mee weg dacht te komen.

Bovendien, de agent was ' een van hen' en ms heeft de politie zelf dan ook wat meer terughoudenheid met informatie naar buiten brengen, ze kenden de man persoonlijk... ms daarom ook?

Oh en deze zaak 'begon' ook anders, het was eerst een verdwijning, vermissing, een hopeloos ongeruste vader die totaal niet begreep waar zijn geliefde drie konden zijn... dus de aandacht was er al voor dat er sprake was van moord.

[ Bericht 12% gewijzigd door milagro op 11-05-2005 11:59:52 ]
pi_26908860
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat het ook te maken heef met het feit dat die agent zelf ook een einde aan zijn leven gemaakt heeft, en deze meneer niet.
De familie van de agent zal verzocht hebben aan de politie de details niet naar buiten te brengen en de familie van Claudia zal niet ms niet gedaan hebben?
In het geval vd agent zou je kun spreken van een dader die ook slachtoffer was, en in dit geval enkel van een dader die er mee weg dacht te komen.

Bovendien, de agent was ' een van hen' en ms heeft de politie zelf dan ook wat meer terughoudenheid met informatie naar buiten brengen, ze kenden de man persoonlijk... ms daarom ook?

Oh en deze zaak 'begon' ook anders, het was eerst een verdwijning, vermissing, een hopeloos ongeruste vader die totaal niet begreep waar zijn geliefde drie konden zijn...
Ik vond het namelijk opvallend, angezien er nogal wat complottheorieen spelen over de overleden agent in kwestie, zeker dat de politie meegeeft dat de zaken te prive waren, vind ik een erg makkelijk excuus, de SM-perikelen van Melkert kwamen ook naar buiten, evenals de hobbies van Fons Spooren.

Maar ja, deze man is er dus gloeiend bij en heeft het gelukkig niet kunnen verkopen als een vermissing met onbekende afloop, nu nog hopen dat bij de Nuenense arts ook zaken worden aangetroffen om hem te veroordelen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')