Het hoe en waarom zal ongetwijfeld wel uitgebreid besproken worden tijdens de rechtzaak. Daarin verschilt deze zaak tenslotte van veel andere waarbij de vader of moeder het hele gezin vermoord heeft: de dader leeft nog.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef helmavankuyk het volgende:
Ik ben gisterenavond langs het huis geweest, ik heb er met dik kippenvel gestaan, niet alleen om wat er gebuerd is maar ook door alle reacties, bloemen en beertjes van de mensen..
Ik zou ook wel willen weten wat deze man ze aangedaan heeft...je kan wel blijven gissen over het hoe en wat......maar dat helpt ook verder niet, misschien geven ze het niet vrij maar alleen "wegens persoonlijke redenen" ofzo..
Dat maakt het inderdaad wel heel eng.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:03 schreef milagro het volgende:
Ik weet van geen een wanhoopsdaad als deze waar de dader ermee weg trachtte te komen en 2 weken lang een compleet toneelstuk opvoerde, de eerste week in alle kalmte, de tweede week ongerustheid veinzend en flyers uitdelend, en dan met de ouders en schoonouders thuis afwachten op nieuws.
Dramaqueen..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:11 schreef Tirzah het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad wel heel eng.
En over een aantal jaar staat die vent weer buiten, hiep hiep hoera voor het Nederlandse rechtssysteem
Ik ken iemand die met een slagersmes zijn kinderen de nek doorgesneden had. Hij heeft 8 jaar gezeten. Is nu weer getrouwd en heeft weer kinderen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dramaqueen..Een aantal jaar... Vast.
In Nederland? Zonder dwangverpleging na die 8 jaar? Geloof er geen zak van, sorry.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met een slagersmes zijn kinderen de nek doorgesneden had. Hij heeft 8 jaar gezeten. Is nu weer getrouwd en heeft weer kinderen.
het motief, ieder motief is bij voorbaat natuurlijk al volkomen ridicuul maar goed, is nog steeds niet bekend.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:55 schreef watchers het volgende:
[..]
Het hoe en waarom zal ongetwijfeld wel uitgebreid besproken worden tijdens de rechtzaak. Daarin verschilt deze zaak tenslotte van veel andere waarbij de vader of moeder het hele gezin vermoord heeft: de dader leeft nog.
Ik ook niet. Dan zou het ook vast in het nieuws zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
In Nederland? Zonder dwangverpleging na die 8 jaar? Geloof er geen zak van, sorry.![]()
Weet die vrouw het ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met een slagersmes zijn kinderen de nek doorgesneden had. Hij heeft 8 jaar gezeten. Is nu weer getrouwd en heeft weer kinderen.
In Nederland is alles mogelijk hoor. Goede advocaat en hoppa met wat plantsoendienstjes kan hij weer mensen de schrik op het lijf jagen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef cpcpb het volgende:
Deze man zal jaren in de gloria zitten.. geen twijfel over mogelijk..
die loopt echt niet over 8 jaar weer vrij rond...
Uit wat is eigenlijk gebleken dat het hier om 'n man gaat, 'n moordenaar, die gevaarlijk is om bijv. nog 'n paar weken vrij rond te lopen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
[..]
het motief, ieder motief is bij voorbaat natuurlijk al volkomen ridicuul maar goed, is nog steeds niet bekend.
is het voor zo iemand nu wijs om te zwijgen, of juist niet... ik bedoel een motief kan een en ander juist alleen nog maar kwalijker maken, en niet per se als verzachtende () omstandigheid gelden.
Ik vind dit een beetje overkomen als 'ik praat gewoon de zeikerds over het strafrechtsysteem na', ik bedoel, hoe kom je aan deze nogal rare informatie.. Is het gegrond, of is dit het typische ik-wil-altijd-zeiken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
In Nederland is alles mogelijk hoor. Goede advocaat en hoppa met wat plantsoendienstjes kan hij weer mensen de schrik op het lijf jagen.
Ik zie het toch om me heen. Ok hij krijgt 5 jaar cel hooguit 10 jaar. Lekker canal+ en sporten. Wat een straf zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje overkomen als 'ik praat gewoon de zeikerds over het strafrechtsysteem na', ik bedoel, hoe kom je aan deze nogal rare informatie.. Is het gegrond, of is dit het typische ik-wil-altijd-zeiken?
Oooh je ziet 't om je heen.. ok.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zie het toch om me heen. Ok hij krijgt 5 jaar cel hooguit 10 jaar. Lekker canal+ en sporten. Wat een straf zeg.
Chadi, ik heb je hoog zitten. En het respect voor elkander is bij ons erg wederzijds, maar hoe kom je aan deze info? Het lijkte me nl. erg onwaarschijnlijk dat een moordenaar vrijkomt na het schilderen van 2 clubhuisjes en het omkappen van onkruidquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
In Nederland is alles mogelijk hoor. Goede advocaat en hoppa met wat plantsoendienstjes kan hij weer mensen de schrik op het lijf jagen.
Als hij nu weer bij zinnen is, zal hij daar best mee bezig zijn, wat het beste is, hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Uit wat is eigenlijk gebleken dat het hier om 'n man gaat, 'n moordenaar, die gevaarlijk is om bijv. nog 'n paar weken vrij rond te lopen?
Uit wat blijkt dat wanneer deze man los rondloopt op straat, hij zo maar het krankzinnige idee krijgt om nog wat mensen om te leggen?
Ik bedoel, de indruk die ik tot nu toe heb gekregen is dat 't een besloten familiedrama is, en dat die vent gewoon niet spoort. Ik denk eerlijk gezegd niet dat 't bijvoorbeeld een kille geld-kwestie is ofzo, ik denk dat ie 'niet toerekeningsvatbaar' is, en dat ie 't misschien in 'n opwelling of in 'n psychose heeft gedaan.. Bij zo iemand zou ik niet verwachten dat ie nog meer mensen een kopje kleiner maakt.
Dus kan ik me ook niet voorstellen dat hij nu bezig is met 'kut ik ben betrapt, wat kan ik beter doen, zwijgen of alles bekennen?'.. Hij heeft zelf bekend, ik denk dat ie zich gewoon d'r bij neer legt. Ik zie 'm niet als 'n gevaarlijke crimineel die geen moeite heeft met mensen pijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |