Ik zie je boxershort!quote:Op maandag 25 april 2005 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
*neerplof*
Geilllllquote:
*met betreffende hupser eensch is*quote:Op maandag 25 april 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Yes it does.
Had ik al gemeld dat ik ga?quote:Op maandag 25 april 2005 18:40 schreef creno het volgende:
had ik al gemeldt dat de danssalon op 4 mei een reunion houdt ?
Patience, my dear Watson.quote:Op maandag 25 april 2005 18:42 schreef creno het volgende:
zouden de modjes in slaap zijn gevallen of is voor hun het forum niet bereikbaar !
de andere is nog steeds niet op slot
quote:Op maandag 25 april 2005 18:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
poepfabriek!
maak je broer maar wakker en zeg dat hij me toe moet voegen op msn, zodat ik hem kan versierenquote:Op maandag 25 april 2005 18:47 schreef creno het volgende:
[..]
als je wil dat ik op je buik kom poepen mag je dat ook op msn vragen hoor, dat hoeft niet perse op het forum
mij is altijd geleerd dat je geen slapende honden wakker moet maken.... die regel geld ook voor mijn broerquote:Op maandag 25 april 2005 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maak je broer maar wakker en zeg dat hij me toe moet voegen op msn, zodat ik hem kan versieren
nou, jij staat ons geluk ook flink in de weg!quote:Op maandag 25 april 2005 18:50 schreef creno het volgende:
[..]
mij is altijd geleerd dat je geen slapende honden wakker moet maken.... die regel geld ook voor mijn broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |