Van de hele dag net doen alsof je braaf bent, word je geil he?!?quote:Op maandag 25 april 2005 20:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie wil je eruit schoppen dan of gewoon een trio das ook heul okay![]()
Geen commentaar. Maar je weet wie.quote:Op maandag 25 april 2005 20:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie wil je eruit schoppen dan of gewoon een trio das ook heul okay![]()
Slecht!quote:
Eventueel zou je het zo kunnen opvatten. Dat zou opzich ook niet verkeerd zijnquote:
Nee men ik krijg er hoofdpijn van.quote:Op maandag 25 april 2005 20:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Van de hele dag net doen alsof je braaf bent, word je geil he?!?
![]()
Ik heb meer dan een lichaamsopening hoorquote:Op maandag 25 april 2005 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen commentaar. Maar je weet wie.![]()
Trio? It takes a dick to fuck for real.
quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee men ik krijg er hoofdpijn van.
Ja, dat zeg ik. Heeft dat geval iets dat je een plassertje zou kunnen noemen?quote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een lichaamsopening hoor
1 ervan volgens mij wel ja.quote:Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Heeft dat geval iets dat je een plassertje zou kunnen noemen?![]()
Hij zal daar wel over gelogen hebben in de fokcrew-database.quote:Op maandag 25 april 2005 21:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
1 ervan volgens mij wel ja.
* Silmarwen kijkt even
Yep check!
quote:Op maandag 25 april 2005 21:19 schreef George-Butters het volgende:
ok volgend onderwerp.
Mooi, dan hebben we die asshole van een Aaahikwordgek niet nodig.quote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een lichaamsopening hoor
Hihi, ik moest stiekem giechelen om je grapjequote:Op maandag 25 april 2005 21:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we die asshole van een Aaahikwordgek niet nodig.
Wat? Dat je van GB het volgende onderwerp moet aansnijden of die DP met dat wormpje van Sidekick?quote:
GB volgend onderwerp want ik ga toch CSI kijkenquote:Op maandag 25 april 2005 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat? Dat je van GB het volgende onderwerp moet aansnijden of die DP met dat wormpje van Sidekick?
jammer dat je geen blue powers meer hebt.quote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
GB volgend onderwerp want ik ga toch CSI kijken
I have friends in the right placesquote:Op maandag 25 april 2005 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
jammer dat je geen blue powers meer hebt. [afbeelding]
next topic, pleaaaase.quote:Op maandag 25 april 2005 21:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
I have friends in the right places![]()
Wake up, life sucks!quote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ach krijg toch allemaal de graftyfus.
want?quote:Op maandag 25 april 2005 21:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wel als je misschien weer pappa wordt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |