Het is hier gewoon gezallich...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
FOK-MC is wel erg in trek bij modjes he![]()
Van alle auto's waar hij wat van weg kan hebben vind ik hem toch iets weg hebben van de TT, meer dan van enige andere auto. Maar ik denk dat de grill daar eigenlijk het meeste debet aan is, hoewel die nou net weer heel erg anders is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
De neus vd de TT loopt ronder, koplampen zijn van een heel ander design, zijkant loopt in heel andere lijnen naar achter
![]()
Weinig weg vd TT
Interessant is het altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Irl is altijd anders dan op plaatjes vanuit een bepaalde hoek, dus ben benieuwd morgen...
Damn voorbijgelult op commercieel gebied door een administratief medewerker.quote:Commercie he, hoeveel potentiele klanten komen er op die beurzen wereldwijd…een reclame campagne kost minstens net zoveel als niet meer.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gil ook niet dat het een exacte TT-kopie is, maar hij doet me er wel aan denken. Zelfde basis van het ontwerp...
Nietus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
TT is de meest gewilde auto door vrouwen overigens.![]()
quote:
Vind hem echt niet op de TT lijken, maar goedquote:
quote:TT is de meest gewilde auto door vrouwen overigens.![]()
quote:De reacties waren steevast positief. De meest gestelde vraag was: "Wanneer komt-ie op de markt?". Opvallend was dat heel veel vrouwelijke voorbijgangers enthousiast reageerden op de vormgeving van de bijzondere Volvo.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan op vakantie en nemen mee................................ een VFR![]()
![]()
[afbeelding]
Komt vast omdat ze zelf ookk stiekum motor willen rijdenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
FOK-MC is wel erg in trek bij modjes he![]()
Zekerquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
Interessant is het altijd.Zal een mooie happening zijn.
quote:Damn voorbijgelult op commercieel gebied door een administratief medewerker.![]()
![]()
Meen je dat? Ik vind er niks aan...quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
TT is de meest gewilde auto door vrouwen overigens.![]()
mijn vriendin is het met je eensquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind er niks aan...
Mijn absolute favourite is al genoemd door iemand hier...![]()
Maar goed, dit is het motor topic.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef ZX9R het volgende:
Dat is of een New Beetle
Mwoah...quote:of een New Mini
quote:of een Suzuki Vitara.
Deze is zo mooi!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn vriendin is het met je eens
Damn die hype van de Kevert is toch allang weer voorbij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deze is zo mooi!
Diep donkerblauw met dat chromen randje!
Maar goed, like I said.... MC, geen AC of zelfs BC. Ik hou op met
Bij mij thuis wel gelukkig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn die hype van de Kevert is toch allang weer voorbij.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef ondeugend het volgende:
zooooo... en er zit alweer een werkdag op !
Hoe is het hier ?
Hmm, wat betekend HODFR nou weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |