Hou je bekquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Niet laten weglokken door die rattenvanger.
Heeft hij straks echt een reden om de MC te sluiten.![]()
![]()
Jaja, koppeling nog op laten komen bij 9000 toerenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij wil niet sneller op het achterwiel, jij bent gewoon onhandig met de koppeling.![]()
Ook weer een dagje ouder enzo..
FF dimmen jij he? Je bent hier te gast kamper.quote:
Toch niet zo gek, even wennen in het begin.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:07 schreef Romius het volgende:
[..]
Jaja, koppeling nog op laten komen bij 9000 toeren
Pas maar op voor kampersquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
FF dimmen jij he? Je bent hier te gast kamper.
Hele buurt vol. Kom maar, kom maar, kom maar.......quote:
wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Niet laten weglokken door die rattenvanger.
Heeft hij straks echt een reden om de MC te sluiten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen![]()
als ik ook nog die ondertitel van Luc erbij neemt dan ligt het er gewoon bovenop![]()
Wel grappig dat jij vind dat je de enigste niet kamper bent in de straat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hele buurt vol. Kom maar, kom maar, kom maar.......![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch niet zo gek, even wennen in het begin.
Mijn Bimota'tje had een lekkere koppeling, als ik alleen snel wilde optrekken trok ik wel eens een wheelie vanuit stilstand.
2 keer tijdens een meet op dezelfde dag.![]()
Wheelies maken is geen kunst maar onhandigheid.![]()
![]()
Ik ben geen familie van ze.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij vind dat je de enigste niet kamper bent in de straat.
(en dat loopt met een Dogo Argentino en een hele jonge vriendin..)
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:21 schreef Romius het volgende:
[..]
Daar had die SP ook wel een handje van, hydraulische koppeling, dus hij kwam nogal laat op
Technisch weerquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:34 schreef ZX9R het volgende:
Jongens,
Het is technisch weer.
Ik ga vanachter mijn buro uit naar buiten.
Betekent dat het zonning is buiten!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Technisch weer![]()
betekent het dat het regent ?![]()
Nee dank je, vind het een beetje saai gebied daar'o.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Hier is het STRALEND!
Echt superweer!
Moet je maar in het zuiden van NL willen wonen. Dan krijg je al die nattigheid.
Hier in het hoge noorden is het lekker zonnig!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee dank je, vind het een beetje saai gebied daar'o.![]()
Files, weinig landschap, hoge huizenprijzen en veel te veel mensen op een kluitje moeten we hebben.![]()
Raar taaltje, achterhaalde ideen, uitgaansmogelijkheden, preutsheid, bekrompenheid in zijn algemeen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
en geen uur te hoeven rijden naar de eerst dichtbijzijnde buurtsuperdie ook nog eens veel te duur is met overjarige spullen
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
Maasvlakte is wel een goed idee. Hij kan misschien ook op je rug die 29 kilo.![]()
Ik voel wel wat voor een minicompetitie.![]()
![]()
Je kunt het net zo gek maken als je zelf wilt, mijn broer had het over een minibike van zo'n 400 euro...ws ik ookquote:Alleen de echte shit kost bijna 2.000 euro.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als we nu meer mensen enthousiast kunnen maken kunnen we echt een minicompje starten
en volgens mij zijn er al best veel enthausiast, zelfs Raus lijkt het leukquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als we nu meer mensen enthousiast kunnen maken kunnen we echt een minicompje starten
Buurtsuper, maximaal 5 minuten lopen. Goedkoop met verse spulletjesquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
en geen uur te hoeven rijden naar de eerst dichtbijzijnde buurtsuperdie ook nog eens veel te duur is met overjarige spullen
![]()
Brabants accentquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
Raar taaltje, achterhaalde ideen, uitgaansmogelijkheden, preutsheid, bekrompenheid in zijn algemeen.![]()
Te-veel flitscamera's.
Klopt. En zeer weinig flitspalen, geen files en de mogelijkheid om lekker hard te gaan!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze hebben ideale snelwegen daar om zeer hoge snelheden mogelijk te makenen je mag er maar 80
![]()
Dan zit je iig wel droog voor als het regent!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan op vakantie en nemen mee................................ een VFR![]()
![]()
[afbeelding]
LACHENquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan op vakantie en nemen mee................................ een VFR![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan zit je iig wel droog voor als het regent!
Ehm.. beenruimte?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en volgens mij zijn er al best veel enthausiast, zelfs Raus lijkt het leuk
moet nog even GSM halen waar je minibike gratis bij krijgt![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:12 schreef ZX9R het volgende:
Lijkt me trouwens ook best wel zijwindgevoelig...
quote:
ik tel al 5 mini'squote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en volgens mij zijn er al best veel enthausiast, zelfs Raus lijkt het leuk
moet nog even GSM halen waar je minibike gratis bij krijgt![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen een intro van 2 concept cars, dit is er 1 van:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Achterkant is wat raar idd…van voren is ie gejat van Audi![]()
![]()
Jammer dat de voor -en achterkant niet bij elkaar horen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Achterkant is wat raar idd…van voren is ie![]()
Door de smalle achterkant denk ik...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:19 schreef bwt het volgende:
Carver is inderdaad ook waar ik aan dacht
Irl is altijd anders dan op plaatjes vanuit een bepaalde hoek, dus ben benieuwd morgen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat de voor -en achterkant niet bij elkaar horen.
[..]
Door de smalle achterkant denk ik…
Commercie he, hoeveel potentiele klanten komen er op die beurzen wereldwijd…een reclame campagne kost minstens net zoveel als niet meer.quote:Het nut van conceptcars heb ik overigens nooit begrepen..
Ik weet de redenatie wel, maar die dingen kosten tientallen miljoenen!![]()
Benne een hoop auto'tjes verkopen.....
Nou... de neus heeft toch wel wat weg van de TT hoor...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gejat van audivind het echt geen audi neus
en jatten is de normaalste zaak vd wereld in de autobusiness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |