quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
Maasvlakte is wel een goed idee. Hij kan misschien ook op je rug die 29 kilo.![]()
Ik voel wel wat voor een minicompetitie.![]()
![]()
Je kunt het net zo gek maken als je zelf wilt, mijn broer had het over een minibike van zo'n 400 euro...ws ik ookquote:Alleen de echte shit kost bijna 2.000 euro.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als we nu meer mensen enthousiast kunnen maken kunnen we echt een minicompje starten
en volgens mij zijn er al best veel enthausiast, zelfs Raus lijkt het leukquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als we nu meer mensen enthousiast kunnen maken kunnen we echt een minicompje starten
Buurtsuper, maximaal 5 minuten lopen. Goedkoop met verse spulletjesquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
en geen uur te hoeven rijden naar de eerst dichtbijzijnde buurtsuperdie ook nog eens veel te duur is met overjarige spullen
![]()
Brabants accentquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
Raar taaltje, achterhaalde ideen, uitgaansmogelijkheden, preutsheid, bekrompenheid in zijn algemeen.![]()
Te-veel flitscamera's.
Klopt. En zeer weinig flitspalen, geen files en de mogelijkheid om lekker hard te gaan!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze hebben ideale snelwegen daar om zeer hoge snelheden mogelijk te makenen je mag er maar 80
![]()
Dan zit je iig wel droog voor als het regent!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan op vakantie en nemen mee................................ een VFR![]()
![]()
[afbeelding]
LACHENquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan op vakantie en nemen mee................................ een VFR![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan zit je iig wel droog voor als het regent!
Ehm.. beenruimte?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en volgens mij zijn er al best veel enthausiast, zelfs Raus lijkt het leuk
moet nog even GSM halen waar je minibike gratis bij krijgt![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:12 schreef ZX9R het volgende:
Lijkt me trouwens ook best wel zijwindgevoelig...
quote:
ik tel al 5 mini'squote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en volgens mij zijn er al best veel enthausiast, zelfs Raus lijkt het leuk
moet nog even GSM halen waar je minibike gratis bij krijgt![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen een intro van 2 concept cars, dit is er 1 van:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Achterkant is wat raar idd…van voren is ie gejat van Audi![]()
![]()
Jammer dat de voor -en achterkant niet bij elkaar horen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Achterkant is wat raar idd…van voren is ie![]()
Door de smalle achterkant denk ik...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:19 schreef bwt het volgende:
Carver is inderdaad ook waar ik aan dacht
Irl is altijd anders dan op plaatjes vanuit een bepaalde hoek, dus ben benieuwd morgen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat de voor -en achterkant niet bij elkaar horen.
[..]
Door de smalle achterkant denk ik…
Commercie he, hoeveel potentiele klanten komen er op die beurzen wereldwijd…een reclame campagne kost minstens net zoveel als niet meer.quote:Het nut van conceptcars heb ik overigens nooit begrepen..
Ik weet de redenatie wel, maar die dingen kosten tientallen miljoenen!![]()
Benne een hoop auto'tjes verkopen.....
Nou... de neus heeft toch wel wat weg van de TT hoor...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gejat van audivind het echt geen audi neus
en jatten is de normaalste zaak vd wereld in de autobusiness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |