Schijnt aardig mee te komen op het circuit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:49 schreef pmponer het volgende:
ROFL een SM van 260 kg
Ow, ja je had hetzelfde model als Cynix, en ik dacht dat jullie bijna tegelijkertijd een probleempje met een rotonde hadden. Beter van niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:49 schreef pmponer het volgende:
Neeh... ik laat hem eerst zo. enne met die yammie ben ik ook nog niet onderuit gegaan dus dat zal op deze ook wel goed komen.
wat een gaaf dingquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:46 schreef pmponer het volgende:
Bijna goed tis deze geworden
[afbeelding]
en ik ben ook al 28
Weet je nog dat er toen bij Arjan Brouwer 1 iemand wel een beetje verliefd was op het ding?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een gaaf ding....................................................................................
![]()
cockpit zit te ver naar voren![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet je nog dat er toen bij Arjan Brouwer 1 iemand wel een beetje verliefd was op het ding?
Cool hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:58 schreef pmponer het volgende:
Ik vond het wel jammer om mijn fz6 weg te doen. Maar ik vind een all-road beter bij me passen, en omdat ik straks ook woon werk verkeer moet gaan doen wilde ik eigenlijk wel een all-road met cardan. Dan kom je vrij snel bij deze modellen uit
Dat staat er zo klein bij. Gaat het wel goed met haar?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:07 schreef Patrick281 het volgende:
En nu naar moeders die een autoongeluk gehad heeft.
frein moteur is motorrem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat staat er zo klein bij. Gaat het wel goed met haar?
Njum, lekker gegeten. Nu zit ik achter het glas naar de regen te staren. Misschien dat het in het weekend dan wel weer stralend weer is.
Vrouwen en techniek(ik zeg het zelf maar). Ik heb geprobeerd om een Franse termen op het gebied van de auto- en motortechniek te vertalen. Morgen ga ik kijken of ik nog wat boeken en/of woordenboeken kan vinden, maar het ziet er heel erg moeilijk uit. Ik denk dat ik voorlopig nog maar niet aan dit soort vertalingen ga beginnen. Het vervelende is dat Fransen één woord gebruiken voor verschillende termen met een hele verschillende betekenis. Beetje vervelend als er dan geen tekst omheen staat.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
frein moteur is motorrem.
Heb ik je zo goed genoeg geholpen?
btw. Hier is het nog steeds droog![]()
Gooi maar wat termen hier neer misschien kan ik je een beetje helpen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
stonden dat soort woorden er maar in, dan had ik nu leuk en waarschijnlijk ook vrij veel werk!
Het is hier inmiddels droog, maar het had wel geregend vanavond.Nou ja, vanavond was ik toch niet van plan om te gaan rijden. Donderdagavond wel.
Dat kabeltje voor de achterrem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |