Nee, helemaal niet, maar hij wil zo'n ding. Who am I to stop him?quote:
Zeg!quote:Of gaat hij niet hard genoeg als je achterop zit.![]()
Nee een 106quote:
Dat laatste is een goed idee, hoger stuur, betere bandjes.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey![]()
Doe je ook mee met de Fok!MC MC (Minibike Competitie) op de Maasvlakte? Er zijn ook minibike SM's
zal wel weer een flink prijskaartje aan hangenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
Dat laatste is een goed idee, hoger stuur, betere bandjes.
sowiesoquote:Lekker eerlijke competitie ook.![]()
![]()
45 kilo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sowiesoals lars meedoet wint ie alles
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sowiesoals lars meedoet wint ie alles
Maar kon die tenminste voor de stunts zorgen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]en nu PatM niet meer onder ons is wordt jij laatste.
![]()
Wheelies en stoppiesquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar kon die tenminste voor de stunts zorgen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verder valt ze best mee maar vraag niet naar haar mening over auto's, motoren etc.
Ze moet nog een beetje gevormd worden harder geslagen worden.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]en nu PatM niet meer onder ons is wordt jij laatste.
![]()
Vers vlees moet je altijd een beetje mals houden he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is vaak nodig bij jonge meisjes
![]()
Ben al klaar.quote:
Ligt er aan, je klauw moet ver genoeg te verstellen zijn als deze schijf groter is dan die je nu hebt.quote:Even een technische vraag, als de hartafstand van de bevestigingsgaten van een remklauw 90 mm is en deze eerst op een ZX7R hebben gezeten met 320 mm zwevende schijven en de afstand van de bevestigingsgaten van de remadapter op de KLX is ook 90 mm zou dat dan ook passen als ik 320 mm zwevende schijven erop pleur....?
Of stel ik nu een domme vraag, volgens mij niet
Klopt en anders moet ik dus een adapter maken / laten maken. Hmmzzz, naja we zien wel weerquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben al klaar.![]()
[..]
Ligt er aan, je klauw moet ver genoeg te verstellen zijn als deze schijf groter is dan die je nu hebt.![]()
Meet gewoon je schijf even op. Adapter laten maken kan ook maar als ie breekt tijdens een stoppie sla je je bek kapot op het stuur he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt en anders moet ik dus een adapter maken / laten maken. Hmmzzz, naja we zien wel weer![]()
Op een minibike?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meet gewoon je schijf even op. Adapter laten maken kan ook maar als ie breekt tijdens een stoppie sla je je bek kapot op het stuur he?
Johquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meet gewoon je schijf even op. Adapter laten maken kan ook maar als ie breekt tijdens een stoppie sla je je bek kapot op het stuur he?
Ik lever rubberblokken voor op je stuur. Dan breekt je Lidl helm net niet doordemidden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prima! ik heb hem afgelopen zaterdag ingeruild op een ouwelullen motorquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Long time, no see, hoeist met je Yamaha.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Prima! ik heb hem afgelopen zaterdag ingeruild op een ouwelullen motor![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |