u is een wijs man.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, die wou ik de uitzondering op de regel noemen
juist. Ministryquote:
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
juist. Ministry![]()
En zo hard is March of the pigs toch niet?
Eenschquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...![]()
wat ben ik blij dat ik daar net tussenin zitquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...![]()
Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
ik krijg hem niet geopend, maar dat kan kloppen, aangezien RW nog niet begonnen is
enne, voor info over streams rippen zou je naar de site van de presidents of the usa kunnen gaan.........
als je goegelt op ripping streaming media kan je toch wat interessante links vinden me dunkt. Maar dat mag je uiteraard niet gebruiken om illegaal streams op te nemen (zoals bijv. van RW).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.![]()
Graag nog een paar hints![]()
Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieusquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee. Niet het proberen waard. De Wish uitvoering van LP is beter dan die van NIN.
Ik zou de nieuwe CD van Limp Bizkit gaan halen als ik jou zou zijn.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef Betse het volgende:
[..]
Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieus
dat meen je niet.. aargh!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef SocialDisorder het volgende:
SCHEISSE!!! De main stage is alleen beschikbaar voor Belgacom leden...........en raad eens waar AS, NIN en RS optreden.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |