en toch is De Jong (ogenschijnlijk) altijd vrolijkquote:Op woensdag 27 april 2005 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
De Jong heeft ook net even een wat andere jeugd gehad dan Babel. Toevallig nog de moeder van De Jong gezien bij FC Godenzonen? Klonk niet echt als een ideaal gezin: ouders in scheiding, moeder doodziek. Bij Babel klinkt het allemaal wat vrolijker thuis
Dat denk ik wel vaker over andere gastenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:15 schreef The_Hives het volgende:
Karin Bloemen had er eigenlijk niet bij gemoeten.
Die geit die het speelschema geeft gemaaktquote:Op woensdag 27 april 2005 21:50 schreef SoA-Holic het volgende:
misschien is het al besproken, maar welke geit verzint het op om k-dag tegaan voetballen?
och, psv speelt op dodenherdenking, en volgend jaar is er op nieuwjaarsdag ook een wedstrijdquote:Op woensdag 27 april 2005 21:50 schreef SoA-Holic het volgende:
misschien is het al besproken, maar welke geit verzint het op om k-dag tegaan voetballen?
Lekker gezellig tegen die tijd een cafe'tje opzoeken in Amsterdamquote:Op woensdag 27 april 2005 21:50 schreef SoA-Holic het volgende:
Khad niet anders verwachtquote:AZ en PSV worden steeds populairder
R. Deelstra | Noord-Hollands Dagblad | 28-04-2005 01:14:50
De populairiteit van AZ en PSV het afgelopen seizoen aanzienlijk toegenomen. Uit een onderzoek van het bureau Sport + Markt AG uit Hilversum blijkt dat de sympathie voor de Eindhovenaren van 23 procent gegroeid is naar 32 procent. AZ heeft een ongelofelijke sprong van vier naar achttien procent gemaakt.
Ajax blijft de populairste club in Nederland. De Amsterdammers vinden sympathie bij 54 procent van de bevolking. Goede tweede is Feyenoord. De Rotterdammers zijn bij 42 procent van de Nederlanders populair. SC Heerenveen is vijfde met elf procent, terwijl FC Utrecht volgt met acht procent.
De respondenten konden meer dan één club als favoriet kiezen.
Ik heb twee neefjes die (door een verkeerde opvoeding) beide voor Feyenoord zijn, maar daarnaast voor alles wat iets met een bal doet.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:22 schreef tha_dark het volgende:
Maar HOE kun je nou sympathie hebben zowel voor Ajax als voor psv of feyenoord?!?!
quote:Volgens de Italiaanse geruchtenwebsite Calciomercato gaat Ajax met Maxwell en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola binnen tien dagen weer om tafel om een nieuwe aanbieding te bespreken. (foto: ANP)
De website weet ook te melden dat Juventus, Inter Milan en AC Milan staan te popelen om hem vanaf medio 2006 transfervrij te contracteren. Momenteel is Maxwell op zoek naar een geschikte revalidatieplaats in Amerika, om te herstellen van zijn afgescheurde voorste kruisband.
Dat heet "minder afkeer", niet "sympathie"quote:Op donderdag 28 april 2005 08:39 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ik heb twee neefjes die (door een verkeerde opvoeding) beide voor Feyenoord zijn, maar daarnaast voor alles wat iets met een bal doet.
Nou heb ik zelf ook bijv. meer sympathie voor Feyenoord dan voor Psv, tis echter maar heeeel weinig sympathie.
.If user = *psv* then ignorequote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Trouwens, offtopic maar 't komt regelmatig wel van pas hier. Voor iedereen die Firefox heeft, heeft iemand een mooi tooltje gemaakt:
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?
Voor een lijst met suggesties van namen, mail me
Staat al aan. Ik ben inmiddels alleen heerserquote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Trouwens, offtopic maar 't komt regelmatig wel van pas hier. Voor iedereen die Firefox heeft, heeft iemand een mooi tooltje gemaakt:
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?
Voor een lijst met suggesties van namen, mail me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |