Hoogste bod op dit moment genoteerd enne kunnen jullie ook erbij zetten voor welke toestellen jullie bieden want anders is het een beetje lastig om alles bij te houdenquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:51 schreef Ashram het volgende:
120 voor de 8855
Is goed, mail me maar ff (foulflip(a)msn.com)quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:06 schreef chopmax het volgende:
2 orignele batterijen voor een 8910i voor 15 euro?
Ach ja dat begrijp ik maar de 8250 wordt zo jaloersquote:
Uhm ik heb nog geen bod van je gehad? Je had wel gevraagd of het simlock vrij was en dat is ie wel. De hoogste bod voor de 8855 staat nu op 120 van Ashram. Maar ik spaarde vroeger wel DVD's (ik spaar zoveel dingenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:18 schreef sander_kok het volgende:
Lijkt mij idd redelijk logischAs far as money goes kan ik niet hoger gaan dan het reeds geboden bedrag. Mocht je interesse hebben in een grote stapel dvd's dan kan je me e-mailen. (Zie dat je geld zoekt maar maybe you're interested)
Ik bedoelde ook het hoogste bod tot nu toe, check de volgende links maar (Dvd's):quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:23 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Uhm ik heb nog geen bod van je gehad? Je had wel gevraagd of het simlock vrij was en dat is ie wel. De hoogste bod voor de 8855 staat nu op 120 van Ashram. Maar ik spaarde vroeger wel DVD's (ik spaar zoveel dingen) dus stuur maar even een mailtje met de titels die je hebt maar mijn voorkeur gaat toch eigenlijk meer naar eurotjes..
Inderdaad heel zieligquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef Ashram het volgende:
Mijn bod verhogen tot 135 dan maar...
Mijn 8850 is kapot en die 8855 voldoet prima en ik ga zelf pas volgend jaar naar HK, dus das te lang wachten. Zielig he?
Nou ja, ik ben Fok!ker, dus krijg ik even voorrang boven Marktplaats?
Voor de duidelijkheid, wat krijg ik bij de 8855?
Hmm er zitten niet echt iets bij voor mij. Dan wordt het dus toch maar geldquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:16 schreef sander_kok het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook het hoogste bod tot nu toe, check de volgende links maar (Dvd's):
[TK] Xbox Games / DVD's
[TK] DVD Opruiming
Nee maar ze behoren allebei tot de premium serie van Nokia (b.v. de 8810, 8850) waarbij de behuizing gemaakt is van metaal. Integenstelling tot de andere plastic prul is dit natuurlijk sterker, voelt robuster aan en onderscheidt jezelf hiermee van de rest. Qua software, dus menu's en dergelijke, lijkt de 8855 meer op de 8310, alleen heeft deze geen fm-radio en geen uitgebreide sms-functie (mappen en dergelijke).quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:37 schreef Napalm het volgende:
8855 lijkt op n 8910?
Nee sorry die heb ik alquote:
Ik zit te jankenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Inderdaad heel zieligmaar ja een Fokker krijgt van mij voorrang boven marktplaatsvolk qua vertrouwen enzovoorts, mits de verschil in prijs niet te groot is. Je krijg bij de 8855 de handleiding erbij en evt een oplader als je wilt.
[..]
Logische vervolgvraag: hoe kom je aan een gouden 8850? (Ik weet het, het is offtopic, maar je vind het vast niet erg dat ik af en toe je topic schopquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:10 schreef DeFlip het volgende:
8 op dit moment, de top van mn verzameling bestond uit 17 telefoons maar dan bedenk je waarvoor je het spaart en hoe duur het eigenlijk ook is, daarom ben ik beetje aan het opruimen. Hoewel sommige telefoon zal ik nooit van me leven weg doen zoals mijn gouden 8850, veelste zeldzaam gewoon. Maar als ik als een keer toevallig een mooie telefoon zie ik voor een lekker prijsje mee kan nemen kan ik het gewoon niet laten om niet te kopen.
Die gouden 8850 is zovelen malen meer klassevol dan die BlingBlingfoon van KPNquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:48 schreef DeFlip het volgende:
Haha nee hoor helemaal niet erg. Ik heb hem in China gekocht, ging wel 15 winkels af voor eentje in een goede staat en met een originele behuizing, en opeens vond ik eentje in perfecte staat en met doos nog wel. Dat is dus heel erg zeldzaam aangezien de gouden 8850 alleen maar voor ongeveer een halfjaartje werd verkocht door Nokia en alleen in Azië. Een gouden behuizing los alleen al kost zo een 80 a 100 euro.
Ik wist niet dat ie ook in Afrika werd gekocht, staat ook niks op nokia.com maar het kan inderdaad wel zo zijn aangezien Afrika best wel een gsm continent is qua populariteit en handel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:37 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
de 8250 is een mooi telefoontje idd, die wou ik in kenia op het vliegveld taxfree kopen, voor 700 gulden destijds, maar niet gedaan. Dus hij was niet alleen in azie te koop.
Tja dat blinblinggedoe van KPN moet je meer als een grap beschouwen denk ik. De gouden 8850 krijgt wel wat kritiek vanwege zijn 'patsergehalte' maar voor mij is het gewoon iets exclusiefs en ook nog eens hartstikke mooi. Er zijn trouwens ook officieële zwarte behuizingen te vinden voor de 8850 op Ebay, 80 dollar plus verzend= ong 100 euro. Beetje te duur anders zou ik het wel kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:32 schreef Ashram het volgende:
[..]
Die gouden 8850 is zovelen malen meer klassevol dan die BlingBlingfoon van KPN
Mailtje terugquote:
Hmm we gaan wel de goede richting op, ik ben tot en met woensdag weg, ik laat je het dan wel via email weten dan.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:44 schreef Napalm het volgende:
75 euro voor de 8250 + een extra originele batterij.
Ik moet helaas mijn bod intrekken. Heb vanmiddag een 8310 overgenomen van mijn collega.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:44 schreef Napalm het volgende:
75 euro voor de 8250 + een extra originele batterij.
Hmm 10 euro is te laag enne het is toch echt wel een 8250quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:20 schreef Woutey het volgende:
10 euro voor 8820
Ja hoor alleen ik heb geen officieele batterijen meer maar wel nooit gebruikte goede kwaliteit 3rd party batterijen, die krijg je wel voor 15 incl. En mijn Nokia 8250 is nog steeds te koop tegen elke aannemelijk bod.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef chopmax het volgende:
Hoi TS staat je aanbod voor 2 batterijen nog? ben dit topic een beetje vergeten sorry, en wat is nog te koop?
Mail me evenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef minicooperS het volgende:
30 euro voor de 8250?
Heb je die gouden telefoon ook nog?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:02 schreef DeFlip het volgende:
Uh ik heb wel nog een paar batterijtjesmaar als niemand hem wilt mag deze topic op slot.
Ja, voor hoeveel verkoop je 'm wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:02 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Je bedoelt de gouden Nokia 8850? Die heb ik nog wel ja maar die verkoop ik niet.
Gewoon niet. Of je moet komen met een hele gekke prijs zoals 250 euro ofzo maar dat is gekkenwerk. Ik doe hem simpelweg gewoon niet weg omdat het erg zeldzaam is om nog zo een telefoon in zo een goede staat te vinden. Maar mocht ik op een van de andere manier toch eentje beschikbaar hebben zie je het wel op Fok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |