Jaja ik heb alweer een paar telefoons te koop. Het gaat deze keer om de uiterste zeldzame Nokia 8855 en de even zeldzame Nokia 8250. Poosje geleden stond er ook een 8855 van mij te koop hier maar zoals ik toen al zei ben mijn verzameling van (zeldzame en soms ook minder zeldzame) telefoons langzaam aan het verkopen omdat ik de geld nodig heb. Dus daarom komt er ook zo vaak gsm advertentie's van mij langs.
![]()
Als eerst de
Nokia 8855Een zeer exclusief toestel die officieel nooit buiten Azië werd verkocht. Het is de opvolger van de 8850 met heel veel extra's, je kan het vergelijken met de 8310 qua software. Voor specs en meer informatie zie
http://www.nokia-asia.com/nokia/0,,27117,00.htmlDe telefoons kan je krasvrij noemen omdat dit voor mijn collectie was en dus bijna nooit gebruikt is. De schuifklep is b.v. nog perfect. Natuurlijk simlock en geen mankementen. Heel zeldzaam om zo een toestel nog in deze staat te vinden. Een echte statement van stijl en exclusiviteit.
Prijs is 160 euro, wat hoger dan mijn vorige 8855 vanwege deze z.g.a.n. staat en je krijgt de handleiding erbij.
Foto's:
![]()
![]()
De kleur hier is een beetje kleurrijker dan normaal, het is niet zo blauw als op deze foto. De kleur op de eerste is de 'echte' kleur.
![]()
Tweede liefje,
Nokia 8250Ook een hele exclusieve toestel die óók nooit buiten Azië werd verkocht, meer gericht op de jeugdige publiek dan de 8855. Opvolger van de inmens populaire 8210, even groot en even zwaar maar met veel meer functies zoals screensavers, composer, chatfunctie en een ongelooflijk felle blauwe scherm. Echt een eyecatcher. De staat van deze telefoon is iets minder dan mijn 8855 aangezien ik deze een poos heb gebruikt. Er zijn wat gebruiks sporen op de frontje maar als je gewoon een andere frontje erop doet is hij gewoon weer zo goed als nieuw. En natuurlijk simlock vrij.
Specs en info:
http://www.nokia-asia.com/nokia/0,8764,27443,00.htmlPrijs 125 maar geef gerust een bod.
![]()
![]()
En een foto van ze allebei. Links de 8855 en rechts de 8250
DingetjesVerder heb ik nog een stuk of 7 BLB-2 (originele en ook niet originele die varieën van 650 mah tot 700 mah) batterijen die passen in de: Nokia 3610, Nokia 5210, Nokia 6510, Nokia 7650, Nokia 8250, Nokia 8210, Nokia 8310, Nokia 8850, Nokia 8855, Nokia 8910, Nokia 8910i.
- Originele 10 euro per stuk en niet originele 7 euro per stuk (allemaal ongebruikt)
Misschien voeg ik over een paar dagen nog wat telefoonmeuk toe maar dat is onder voorbehoud!
En nog iets wat de mensen zeker weer gaan vragen:
Ik heb geen bonnen en/of garantie bij deze toestellen aangezien ze allemaal in het buitenland gekocht zijn omdat ze ook alleen maar in het buitenland te krijgen zijn. Maar de toestellen zijn allemaal zonder mankementen dat kan ik je persoonlijk gegaranderen.
En wel lief doen he allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door DeFlip op 26-04-2005 11:42:26 ]