Ikke? Ach,ik schaam me nergens voor,ik ben natuurlijk niet voor die hoofdstedelijkequote:Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
[..]
je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf morgen tot 22 mei ben ik op vakantie.
Gelieve in deze periode alle sfeerfoto's, grappige quotes, negatieve bijnamen voor Joden etc. alsmede alle fanmail door te sturen naar m'n tijdelijke e-mailadres: golfer@fok.nl
Dank u.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf morgen tot 22 mei ben ik op vakantie.
Gelieve in deze periode alle sfeerfoto's, grappige quotes, negatieve bijnamen voor Joden etc. alsmede alle fanmail door te sturen naar m'n tijdelijke e-mailadres: golfer@fok.nl
Dank u.
quote:
Inclusief die rode kruisjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod de OP van het Liverpool - Chelsea topic door DG even vervangen door de mijne, een stukje verder in dat topic?
Maar het is niet goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Rode kruisjes??? Dat zijn logo's als het goed is hoor.
Yups.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij zou nu beter moeten zijn.
Oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Kan dicht
Je trollerige, uitlokkende manier van posten, gisteravond al en vanmiddag alweer met de provocerende conclusie die je trok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Shreyas het volgende:
Wat was er mis met mijn post in het Feyenoord topic (vraag aan Golfer) ?
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je trollerige, uitlokkende manier van posten, gisteravond al en vanmiddag alweer met de provocerende conclusie die je trok.
Niet voor niets wordt er op jouw uitlokkerige posts af-en-toe zo heftig gereageerd en geloof mij: ik neem als ras-Ajacied niet gauw F'noorders in bescherming.
Post normaal, ga een normale discussie aan en hou op met provoceren.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.
Oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:57 schreef VoreG het volgende:
JM trut!
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebbenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebben
Dat doet ze nou altijdquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |