Play-offs, Robinho, Alex, zeehondendribbel, overzicht van het weekend, elleboog van de week. Valt wel mee dus.quote:Op zondag 24 april 2005 23:48 schreef PJORourke het volgende:
Studio Lamp de laatste tijd. Kwam geen voetbal aan bod, vanavond.
Kregen die twee gasten die hem doormidden schopten eigenlijk rood, of mag dat daar gewoon?quote:
Die Colombiaan die een doodschop gaf kreeg heel verbaasd een rode kaartquote:Op zondag 24 april 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Kregen die twee gasten die hem doormidden schopten eigenlijk rood, of mag dat daar gewoon?
Speelt zijn rol dus uitstekend.quote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Borst is echt een stokertje.
Die heeft z'n ballen nog, die Zeeleeuw moet nu effe zoeken volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2005 00:02 schreef zijle het volgende:
Die Colombiaan die een doodschop gaf kreeg heel verbaasd een rode kaart
Borstquote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Borst is echt een stokertje.
quote:Op maandag 25 april 2005 01:14 schreef twi het volgende:
Het domste wat je kunt doen, een bobo uitnodigen.
Volgens mij heet die gast toevallig hetzelfde als die langharige voetballer.quote:Op maandag 25 april 2005 01:27 schreef Greetings het volgende:
Jack van Gelder versprak zich.... hij had het over de chef-sport van Studio Voetbal.... die Van Rijswijk heet (Mark geloof ik), en hij zei Rene van Rijswijk![]()
Daarna begon ie maar snel aan z'n volgende zin.![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 00:02 schreef zijle het volgende:
[..]
Die Colombiaan die een doodschop gaf kreeg heel verbaasd een rode kaart
Ik hoop op een leuke afleveringquote:Op zondag 1 mei 2005 16:12 schreef tong80 het volgende:
Achteraf toch een goede keuze om Gullit juist vandaag uit te nodigen
Gullit is de Wouter Bos onder de trainers.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
Vinden jullie dat nou echt leuk, zo'n Gullit die er een beetje om heen gaat zitten lullen?
Kijk anders een wat vaker naar het Buitenhof, daar zitten alitijd van die types
Mocht Gullit willen, dan werd ie kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gullit is de Wouter Bos onder de trainers.
Eensch.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als een boer met kiespijn. Verschrikkelijk altijd die gespeelde "gezelligheid en knusheid" bij Studio Voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |