Ik zou zeggen geluk komt niet naar je toe over het algemeen. In hetzelfde cirkeltje ronddraaien heeft nog geen succes gebracht, dus volharden kom je weinig verder mee. Het is echter wel zo dat niemand zou moeten veranderen, maar ja zo perfect zijn we allemaal niet of wel? Je moet alleen je eigenbelang in de gaten houden. Verandering is iets goeds, maar niet als je het voor iemand anders doet.quote:Op maandag 25 april 2005 12:44 schreef HenryHill het volgende:
Oh, het hoeft ook niet van mij, iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Maar als het op de huidige manier niet echt wil lukken, en je probeert zo af en toe niks anders dan blijf je in hetzelfde cirkeltje ronddraaien lijkt me. En dan ben je idd aangewezen op geluk.
Helemaal me eensquote:Op maandag 25 april 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
Verandering is iets goeds, maar niet als je het voor iemand anders doet.
Pardon?quote:Op maandag 25 april 2005 12:44 schreef HenryHill het volgende:
En ik geloof niet echt dat je het leuk vind dat je vriendinnen meer aandacht krijgen. Ik denk dat je het leuker had gevonden als jij zo af en toe ook de kans zou krijgen zo'n 'kansloze jongen' de grond in te stampen...
'begeerd worden' door een jongen die ik niet zie zitten vind ik niet leukquote:Op maandag 25 april 2005 12:44 schreef HenryHill het volgende:
En ik geloof niet echt dat je het leuk vind dat je vriendinnen meer aandacht krijgen. Ik denk dat je het leuker had gevonden als jij zo af en toe ook de kans zou krijgen zo'n 'kansloze jongen' de grond in te stampen...
Gelukkig kan zo'n vent dat ruiken, jullie zijn altijd ZOOOOO duidelijk.quote:Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
'begeerd worden' door een jongen die ik niet zie zitten vind ik niet leuk
ik zou dus allesbehalve jaloers zijn moest mijn vriendin een onaantrekkelijke-jongensmagneet zijn, en ik niet ...
wat heb ik eraan om achternagezeten te worden door mannen die ik niet wil => NIETS, het is zelfs storend
Of andersom...quote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ach dat kan toch altijd een keer gebeuren dat een vent iets in jou ziet wat jij niet in hem ziet?
Hee HH! Ik dacht dat je de wanhopigen in dit topic al had opgegeven?quote:
het was ook wel regelmatig andersom jaquote:
Hoezo? Je bent er toch nogquote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hee HH! Ik dacht dat je de wanhopigen in dit topic al had opgegeven?
Bij mij is het ook regelmatig andersomquote:Op maandag 25 april 2005 13:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was ook wel regelmatig andersom ja
Ik bedoel maar, pot verwijt ketel-verhaal.quote:Op maandag 25 april 2005 13:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was ook wel regelmatig andersom ja
Ik durf te wedden dat jij liever op z'n tijd wat kansloze mannen achter je aan krijgt dan helemaal geen mannen. Ook al wil je ze niet. Vrouwen hebben bevestiging nodig, mannen ook trouwens, maar vrouwen nog een tikkie meer.quote:Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
'begeerd worden' door een jongen die ik niet zie zitten vind ik niet leuk
ik zou dus allesbehalve jaloers zijn moest mijn vriendin een onaantrekkelijke-jongensmagneet zijn, en ik niet ...
wat heb ik eraan om achternagezeten te worden door mannen die ik niet wil => NIETS, het is zelfs storend
ECHT niet.quote:Op maandag 25 april 2005 13:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij liever op z'n tijd wat kansloze mannen achter je aan krijgt dan helemaal geen mannen. Ook al wil je ze niet. Vrouwen hebben bevestiging nodig, mannen ook trouwens, maar vrouwen nog een tikkie meer.
Nee, wellicht haal je je bevestiging uit mannen die wel leuk zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ECHT niet.
Ik haal mijn bevestiging echt niet uit kansloze gasten die me achterna zitten. Het stoort me.
Kansloze gasten lopen achter alles wat vrouwelijk is aan, is bv hetzelfde als op reis te gaan naar turkije of tunesië, je wordt een hele dag achternagefloten door die mannen, met als enige reden dat je over XX-chromosomen beschikt.
nee, dank u![]()
nu ik een relatie heb, ben ik daar echt helemaal niet meer mee bezig. Daarvoor misschien wel ja ... maar misschien kan ik het nu allemaal beter relativeren...quote:Op maandag 25 april 2005 13:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, wellicht haal je je bevestiging uit mannen die wel leuk zijn.
Maar probeer je nu eens in te beelden dat je door niemand meer nagefloten zou worden. Niet door leuke en niet door kansloze mannen. Je zou er op den duur toch aardig onzeker van worden, dat weet ik zeker. Ik denk dat geen enkele vrouw het leuk zou vinden als de gehele mannelijke bevolking ineens compleet ongeinteresseerd ten opzichte van haar staat.
He he knakkerd, misschien ben ik wel de enige vent in dit topic die zo hard met zichzelf bezig is. Wil je mij daarom niet zomaar overslaan?quote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef HenryHill het volgende:
Typisch...
Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen. Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?
Ik denk dat verandering juist een hele goede zaak is. Niet alleen vanwege de verandering zelf, maar ook vanwege het idee dat het vanaf nu beter met je zal gaan, dat je een positieve spiraal ingaat. Daar kan je ontzettend veel kracht uit putten.
Nee, niet gefrustreerd, ik kan me niet voorstellen dat jij geen aandacht verkiest boven aandacht van leuke en minder leuke jongens. Die vriendinnen hebben nl. wel meer keus dan jij. Maar nozem heeft het allemaal wat genuanceerder uitgelegd - zoals hij het verwoordt, dat is dus ook mijn achterliggende gedachte.quote:Op maandag 25 april 2005 13:10 schreef thaleia het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Frustratie alom weer hier, jammer hoor.
Dat probeer ik ook, maar het lukt nietquote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Thisbe het volgende:
Hee HH! Ik dacht dat je de wanhopigen in dit topic al had opgegeven?
Zijn er dan al resultaten zichtbaar? En dan bedoel ik niet wat halfzacht gedoe, maar min of meer empirisch verkregen bewijsmateriaalquote:Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
He he knakkerd, misschien ben ik wel de enige vent in dit topic die zo hard met zichzelf bezig is. Wil je mij daarom niet zomaar overslaan?
![]()
![]()
Dat niet iedereen reageert betekent niet dat de stelling dan ook meteen voor niemand anders op gaatquote:Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
He he knakkerd, misschien ben ik wel de enige vent in dit topic die zo hard met zichzelf bezig is. Wil je mij daarom niet zomaar overslaan?
![]()
![]()
Nou, als man kun je net zo goed veel vrouwen afwijzen. Tenminste, als je zelf goed met vrouwen om kan gaan, en laat merken dat het toch niks gaat worden, dan willen ze wel. Is mijn ervaring dan.quote:Op maandag 25 april 2005 10:55 schreef Tranceptor het volgende:
Het blijft natuurlijk niet leuk om afgewezen te worden en ik denk dat vrouwen gewoon minder last hebben van afwijzingen en meer afwijzen. Het is natuurlijk erg makkelijk af te wijzen, maar lastiger om het te slikken als je ergens in afgewezen word. Ik vind dat het verhaal twee kanten heeft. Ik begrijp de vrouwelijke kant, maar de mannelijke kant net zo.
Ja en andersom niet? Je punt ontgaat me even...quote:Op maandag 25 april 2005 18:14 schreef dawg het volgende:
Maar als een man sex wil, issie afhankelijk van de vrouw.
Ik hoor hier thuisquote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
Welkom in [Centraal] single Deel 29
Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.quote:Op maandag 25 april 2005 18:19 schreef Beach het volgende:
Tijdje gemist, licht me even toe.
Heeft M Schtoppel een date?![]()
Als iemand het wel verdient is hij het.quote:Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.![]()
Nee, want vrouwen hebben sex wanneer ze willen, volgens de kenners.quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja en andersom niet? Je punt ontgaat me even...
Jawel toch? Via msn ofzo, met dank aan de tips van David Whatshisname?quote:Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.![]()
Ik wil hier toch even op reageren door te zeggen dat ik, zoals ik in mijn eerdere post in deze topic al heb aangegeven, toch bezig ben mezelf te veranderen. Ik zit wat minder vaak achter de pc (tenminste, dat probeer ik) en ik ben zowaar gaan sporten. Dus CvB staat niet helemaal alleenquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef HenryHill het volgende:
Typisch...
Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen. Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?
Ik denk dat verandering juist een hele goede zaak is. Niet alleen vanwege de verandering zelf, maar ook vanwege het idee dat het vanaf nu beter met je zal gaan, dat je een positieve spiraal ingaat. Daar kan je ontzettend veel kracht uit putten.
Jij mag hier helemaal niet postenquote:Op maandag 25 april 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu ik een relatie heb, ben ik daar echt helemaal niet meer mee bezig. Daarvoor misschien wel ja ... maar misschien kan ik het nu allemaal beter relativeren...
je hebt op deze hele aardbol maar één idioot mens nodig die het aandurft met jou door het leven te gaanal de rest is leuk, maar je hebt er uiteindelijk echt niets aan
Druk bezig met bikini proof te wordenquote:Op maandag 25 april 2005 18:51 schreef thabit het volgende:
Zo, mensen. Hoe is het met de bierbuik?
[afbeelding]
Ik ben al redelijk zwembroekproofquote:Op maandag 25 april 2005 19:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Druk bezig met bikini proof te worden
Als ze jarenlang aan de heroine is geweest dan pas ik. Als ze vroeger wel eens wat gebruikte is dat geen probleem (maar geen heroine of crack en nu liever sowieso niks meer.) In de bak gezeten? Nou, liever niet eigenlijk. En wat bedoel je met een raar trauma?quote:Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
Die lijkt wel zwanger, thabit!
Ik zat net ff tv te kijken, en dat ging over drugsverslaving... en nu vraag ik me af in hoeverre je het verleden van een potentiële partner laat meespelen in je "overweging" er een relatie mee te beginnen... Zeg je: verliefd is verliefd, en ware liefde overwint alles (:r) of zijn er bepaalde dingen die je liever niet zou hebben?
Een partner met kind is al genoemd, maar als je "date" nou in de lik heeft gezeten? Of getrouwd is geweest? Of verslaafd is geweest aan het één of ander, of een raar trauma heeft...?
1) Getrouwd geweest pas ik in principe voor, tenzij ze daar een heel goede reden voor had.quote:Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
Een partner met kind is al genoemd, maar als je "date" nou in de lik heeft gezeten? Of getrouwd is geweest? Of verslaafd is geweest aan het één of ander, of een raar trauma heeft...?
Ik heb een date geregeld in de verre toekomstquote:Wie weet er eigenlijk voor zichzelf concreet wat hij of zij gaat doen om geen single meer te zijn?
Aan welke maand moet ik denken bij "verre toekomst"?quote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een date geregeld in de verre toekomst
Ik zelfs al huwelijken. Voor als ik 65 ben.quote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een date geregeld in de verre toekomst
Ik vind het wel moeilijk om daar op te reageren. Ik denk dat het toch per situatie verschillend is. Wat is er precies gebeurd, is er kans op herhaling? Als die persoon veranderd is en het niet te gek maakt lijkt het me geen probleem.quote:Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
Mei eerste helft van ...quote:Op maandag 25 april 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Aan welke maand moet ik denken bij "verre toekomst"?
Ja, dit heb ik ook gemerkt.quote:Op maandag 25 april 2005 20:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Persoonlijk merk ik wel dat mensen die nooit iets mee hebben gemaakt in hun leven, mij niet aankunnen.... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik op zoek ben naar mensen met problemen, maar soms is het wat makkelijjker dan mensen die altijd een perfect leventje zonder enige tegenstand hebben gehad.
Op een gegeven moment ontkom je daar denk ik niet meer aan.quote:Op maandag 25 april 2005 20:34 schreef sweetgirly het volgende:getrouwd is geweest? hm, denk al niet dat ik op (ex-)getrouwde mannen zou vallen eigenlijk.
Waarom zo stellig nee als iemand getrouwd is geweest?quote:Op maandag 25 april 2005 21:02 schreef Metro2005 het volgende:
dates die in de lik gezeten hebben voor een ernstig vergrijp hoef ik niet
voor een licht vergrijp zou ik mee kunnen leven
Als mijn date al getrouwd was geweest![]()
nee bedankt
Verslaafd is geweestnee bedankt
Een raar trauma heeft => tja kan ik niet mee zitten.
Ik ben pas 23quote:Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom zo stellig nee als iemand getrouwd is geweest?
Een of ander trauma is denk ik erger dan getrouwd geweest zijn.
Je moet erg stevig in je schoenen staan, wil een dergelijke relatie een kans van slagen hebben (in geval van een trauma). Het zal niet de eerste keer zijn dat de problemen van iemands partner ook zijn/haar problemen worden.quote:Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Een of ander trauma is denk ik erger dan getrouwd geweest zijn.
Ik kom er aan.quote:Op maandag 25 april 2005 21:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je moet erg stevig in je schoenen staan, wil een dergelijke relatie een kans van slagen hebben (in geval van een trauma). Het zal niet de eerste keer zijn dat de problemen van iemands partner ook zijn/haar problemen worden.
offtopic: Waarom zitten er alleen kerels in het IRC kanaal?
Jeetje, dat is ook niet aardig. Zou je hierop willen staan?quote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef HenryHill het volgende:
Een kuikentje.
Wat een schatje, maar wat is de oplossing dan van je raadseltje?quote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig. Zou je hierop willen staan?
[afbeelding]
Het kuiken staat waarschijnlijk voor een eventuele relatie in wording.... ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef DarkElf het volgende:
kuikentjes en singles?
mmm lijkt toch erg op offtopic
Nee hoor. Singles zijn zacht, schattig, en iedereen wil erbij in de buurt zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef DarkElf het volgende:
kuikentjes en singles?
mmm lijkt toch erg op offtopic
Omdat getrouwd en gescheiden zijn op jonge leeftijd het nodige zegt over een persoon. Ik zou het zelfs nog sterker willen zeggen: ik zou zelfs ernstige twijfels hebben bij een meisje dat al samengewoond heeft. Niet omdat dit op zich een fout iets is (want dat is het natuurlijk niet), maar wel omdat dit mij het gevoel zou geven dat ze zich te snel in iets gestort heeft. Uiteraard is dat zeer generaliserend, maar ik voel dat wel zo. Het verschil met mij is dan ook (denk ik) bovendien simpelweg te groot. Dus daar zou ik heel ernstig over moeten nadenken.quote:Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom zo stellig nee als iemand getrouwd is geweest?
Nozem?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb een date!Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
![]()
Nee, ze heeft alweer een ander.quote:
Dat bevestigt maar weer dat vrouwen het makkelijker hebben.quote:
Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bevestigt maar weer dat vrouwen het makkelijker hebben.![]()
Met je oma naar Boudewijn de Groot, sjee, die man wordt ook oud zeg..quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Dat was een gezellig avondje uit met een single naar een concert.
Probleem is alleen dat het concert van Boudewijn de Groot was en dat de single mijn oma was, maar toch was het okay.
Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.
Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.![]()
Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.
geintje
Nee, dat klopt. Je bent behoorlijk bang om ontmaskerd te worden he? Nergens voor nodig joh, die angst.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.![]()
Een vrouw die een man vraagt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb een date!Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
![]()
Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Een vrouw die een man vraagt.
Zo wil ik het zien!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...
Ik kan niet zonder ze..
Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapperquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]hehehehe.
Misschien een idee om een bordje te dragen met: Wil wel met je uit gaan.
Lieverd. Die inside jokes snapt toch geen hond. Het lijkt me beter als we onszelf verwijderen uit dit topic.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapper
Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
*meld*
Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry:
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt...
Het is wel te zien waar jij je mannen op selecteertquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
![]()
nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?
Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
-- edit: ik zie dat ze het wist ---quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
*meld*
Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
Nouja goed, als ze wist dat jij verliefd was, maar toch daar al niet op inhaakte...moet je je daarbij neerleggen natuurlijk. Dat is lastig, ok...maar goed, als ik weet dat iemand verliefd op me is, maar ik niet wederzijds...dan ga ik daar niet enorm veel rekening mee houden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraard
en ze wist dat ik 'r leuk vond - daarom wist ongeveer de hele wereld al dat ze wat hadden, behalve ik dus... bleh - telefoonnummer uit m'n telefoon gepleurd, die hoef ik voorlopig ook niet meer te zien
waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong?En ditch die vrienden als ze je vrouwen kapen terwijl jij al in love bent.
Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.
ik zou geen man laten staan, omdat een vriendin van mij verliefd is op hem.
och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.
Ehm, misschien had je dan extra je best moeten gaan doen om haar voor je te winnenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.
Als ze elkaar leuk vinden, dan zoeken ze 't maar uit... snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
Zeg broer (hallo, en zo),quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?
Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
ze had me al afgewezen, maar daarmee is de verliefdheid natuurlijk nog niet over als je elkaar nog regelmatig ziet... nouja, misschien moet ik idd maar eens op cursus ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ehm, misschien had je dan extra je best moeten gaan doen om haar voor je te winnen
van alleen maar toekijken en lief lachen krijg je geen relatie
Vrienden zeggen veel over jezelf. Alleen ben jij dan zo kansloos dat ze niet eens op je valtquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |