abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26495347
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:44 schreef HenryHill het volgende:

Oh, het hoeft ook niet van mij, iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Maar als het op de huidige manier niet echt wil lukken, en je probeert zo af en toe niks anders dan blijf je in hetzelfde cirkeltje ronddraaien lijkt me. En dan ben je idd aangewezen op geluk.
Ik zou zeggen geluk komt niet naar je toe over het algemeen. In hetzelfde cirkeltje ronddraaien heeft nog geen succes gebracht, dus volharden kom je weinig verder mee. Het is echter wel zo dat niemand zou moeten veranderen, maar ja zo perfect zijn we allemaal niet of wel? Je moet alleen je eigenbelang in de gaten houden. Verandering is iets goeds, maar niet als je het voor iemand anders doet.
  maandag 25 april 2005 @ 13:01:02 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26495604
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
Verandering is iets goeds, maar niet als je het voor iemand anders doet.
Helemaal me eens

Ik weet nog wel dat ik vroeger echt vanalles aan mezelf wilde veranderen om bij anderen in de smaak te vallen. Maar intussen vind ik dat de heren maar genoegen moeten nemen met het totaalpakket... en niemand is perfect
pi_26495835
quote:
En ik geloof niet echt dat je het leuk vind dat je vriendinnen meer aandacht krijgen. Ik denk dat je het leuker had gevonden als jij zo af en toe ook de kans zou krijgen zo'n 'kansloze jongen' de grond in te stampen...
Pardon?

Frustratie alom weer hier, jammer hoor.
pi_26495884
quote:

En ik geloof niet echt dat je het leuk vind dat je vriendinnen meer aandacht krijgen. Ik denk dat je het leuker had gevonden als jij zo af en toe ook de kans zou krijgen zo'n 'kansloze jongen' de grond in te stampen...
'begeerd worden' door een jongen die ik niet zie zitten vind ik niet leuk
ik zou dus allesbehalve jaloers zijn moest mijn vriendin een onaantrekkelijke-jongensmagneet zijn, en ik niet ...

wat heb ik eraan om achternagezeten te worden door mannen die ik niet wil => NIETS, het is zelfs storend
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26495927
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou dus allesbehalve jaloers zijn moest mijn vriendin een onaantrekkelijke-jongensmagneet zijn, en ik niet ...

wat heb ik eraan om achternagezeten te worden door mannen die ik niet wil => NIETS, het is zelfs storend
Gelukkig kan zo'n vent dat ruiken, jullie zijn altijd ZOOOOO duidelijk.
Ach dat kan toch altijd een keer gebeuren dat een vent iets in jou ziet wat jij niet in hem ziet? Hoevaak vergissen mensen zich uberhaupt niet? Dat is de keerzijde van een aantrekkelijke vrouw zijn, pech voor je. Het grappige vind ik dat de meeste vrouwen niet vaak genoeg kunnen horen van een vent hoe leuk ze wel niet zijn. Het zijn de keerzijdes van dezelfde medailles. Ik vind het mooi zo overigens hoor, geen klachten hier...
  maandag 25 april 2005 @ 13:18:41 #107
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26495988
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ach dat kan toch altijd een keer gebeuren dat een vent iets in jou ziet wat jij niet in hem ziet?
Of andersom...
pi_26496009
quote:

Verhaal
Hee HH! Ik dacht dat je de wanhopigen in dit topic al had opgegeven?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26496058
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:18 schreef Christine het volgende:

[..]

Of andersom...
het was ook wel regelmatig andersom ja
pi_26496082
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Hoezo? Je bent er toch nog
  maandag 25 april 2005 @ 13:23:46 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26496092
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:22 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Bij mij is het ook regelmatig andersom
Maargoed, het gaat om het punt
pi_26496103
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:22 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, pot verwijt ketel-verhaal.
pi_26496182
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat jij liever op z'n tijd wat kansloze mannen achter je aan krijgt dan helemaal geen mannen. Ook al wil je ze niet. Vrouwen hebben bevestiging nodig, mannen ook trouwens, maar vrouwen nog een tikkie meer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26496282
Even alles teruglezen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26496283
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:27 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat jij liever op z'n tijd wat kansloze mannen achter je aan krijgt dan helemaal geen mannen. Ook al wil je ze niet. Vrouwen hebben bevestiging nodig, mannen ook trouwens, maar vrouwen nog een tikkie meer.
ECHT niet.
Ik haal mijn bevestiging echt niet uit kansloze gasten die me achterna zitten. Het stoort me.
Kansloze gasten lopen achter alles wat vrouwelijk is aan, is bv hetzelfde als op reis te gaan naar turkije of tunesië, je wordt een hele dag achternagefloten door die mannen, met als enige reden dat je over XX-chromosomen beschikt.

nee, dank u
pi_26496393
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ECHT niet.
Ik haal mijn bevestiging echt niet uit kansloze gasten die me achterna zitten. Het stoort me.
Kansloze gasten lopen achter alles wat vrouwelijk is aan, is bv hetzelfde als op reis te gaan naar turkije of tunesië, je wordt een hele dag achternagefloten door die mannen, met als enige reden dat je over XX-chromosomen beschikt.

nee, dank u
Nee, wellicht haal je je bevestiging uit mannen die wel leuk zijn.

Maar probeer je nu eens in te beelden dat je door niemand meer nagefloten zou worden. Niet door leuke en niet door kansloze mannen. Je zou er op den duur toch aardig onzeker van worden, dat weet ik zeker. Ik denk dat geen enkele vrouw het leuk zou vinden als de gehele mannelijke bevolking ineens compleet ongeinteresseerd ten opzichte van haar staat.
pi_26496430
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:36 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, wellicht haal je je bevestiging uit mannen die wel leuk zijn.

Maar probeer je nu eens in te beelden dat je door niemand meer nagefloten zou worden. Niet door leuke en niet door kansloze mannen. Je zou er op den duur toch aardig onzeker van worden, dat weet ik zeker. Ik denk dat geen enkele vrouw het leuk zou vinden als de gehele mannelijke bevolking ineens compleet ongeinteresseerd ten opzichte van haar staat.
nu ik een relatie heb, ben ik daar echt helemaal niet meer mee bezig. Daarvoor misschien wel ja ... maar misschien kan ik het nu allemaal beter relativeren...

je hebt op deze hele aardbol maar één idioot mens nodig die het aandurft met jou door het leven te gaan al de rest is leuk, maar je hebt er uiteindelijk echt niets aan
pi_26497722
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef HenryHill het volgende:
Typisch...

Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen. Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?

Ik denk dat verandering juist een hele goede zaak is. Niet alleen vanwege de verandering zelf, maar ook vanwege het idee dat het vanaf nu beter met je zal gaan, dat je een positieve spiraal ingaat. Daar kan je ontzettend veel kracht uit putten.
He he knakkerd, misschien ben ik wel de enige vent in dit topic die zo hard met zichzelf bezig is. Wil je mij daarom niet zomaar overslaan?

Gaap Goals rulezzz!
  maandag 25 april 2005 @ 14:40:22 #119
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26497733
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:10 schreef thaleia het volgende:

[..]

Pardon?

Frustratie alom weer hier, jammer hoor.
Nee, niet gefrustreerd, ik kan me niet voorstellen dat jij geen aandacht verkiest boven aandacht van leuke en minder leuke jongens. Die vriendinnen hebben nl. wel meer keus dan jij. Maar nozem heeft het allemaal wat genuanceerder uitgelegd - zoals hij het verwoordt, dat is dus ook mijn achterliggende gedachte.
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Thisbe het volgende:
Dat probeer ik ook, maar het lukt niet
Elke keer als ik weer drogredenen zie staan, dan krijg ik de neiging om er wat van te zeggen. En na 10 minuten ijsberen, overal krabben en mijn tanden in het bureau zetten geef ik dan toch weer toe aan mijn drang om te posten...
Heb ik gezegd dat ik er genoeg van had? Kan me niet meer herinneren, eerlijk gezegd

--edit--
@Schtoppel: Tja, jij hebt helemaal niet gereageerd op de stelling; ik keek alleen naar de posts in deeltje 29. Maar mijn excuses, oh big cheese
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26498380
Whooeee, oogcontact met een leuk uitziende dame en single zijn roeleert
  maandag 25 april 2005 @ 15:13:36 #121
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26498515
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

He he knakkerd, misschien ben ik wel de enige vent in dit topic die zo hard met zichzelf bezig is. Wil je mij daarom niet zomaar overslaan?

Zijn er dan al resultaten zichtbaar? En dan bedoel ik niet wat halfzacht gedoe, maar min of meer empirisch verkregen bewijsmateriaal ?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26499882
Ja Schtoppel wanneer is je date?
pi_26500504
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Dat niet iedereen reageert betekent niet dat de stelling dan ook meteen voor niemand anders op gaat Dus sla mij ook niet over
pi_26501367
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef Christine het volgende:

[..]

Euh, en dat kan niet omdat...???
...mannen niet kunnen daten om de sex.
pi_26501646
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:55 schreef Tranceptor het volgende:

Het blijft natuurlijk niet leuk om afgewezen te worden en ik denk dat vrouwen gewoon minder last hebben van afwijzingen en meer afwijzen. Het is natuurlijk erg makkelijk af te wijzen, maar lastiger om het te slikken als je ergens in afgewezen word. Ik vind dat het verhaal twee kanten heeft. Ik begrijp de vrouwelijke kant, maar de mannelijke kant net zo.
Nou, als man kun je net zo goed veel vrouwen afwijzen. Tenminste, als je zelf goed met vrouwen om kan gaan, en laat merken dat het toch niks gaat worden, dan willen ze wel. Is mijn ervaring dan.
  maandag 25 april 2005 @ 18:11:35 #126
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26501725
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef dawg het volgende:

[..]

...mannen niet kunnen daten om de sex.
Hmm volgens mij waren het toch voornamelijjk de vrouwen die het moeilijk los konden zien
pi_26501770
Maar als een man sex wil, issie afhankelijk van de vrouw.
  maandag 25 april 2005 @ 18:15:48 #128
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26501807
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:14 schreef dawg het volgende:
Maar als een man sex wil, issie afhankelijk van de vrouw.
Ja en andersom niet? Je punt ontgaat me even...
pi_26501876
Tijdje gemist, licht me even toe.
Heeft M Schtoppel een date?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 25 april 2005 @ 18:27:50 #130
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26502014
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
Welkom in [Centraal] single Deel 29

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Ik hoor hier thuis
  maandag 25 april 2005 @ 18:34:38 #131
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26502151
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:19 schreef Beach het volgende:
Tijdje gemist, licht me even toe.
Heeft M Schtoppel een date?
Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.
pi_26502219
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.
Als iemand het wel verdient is hij het.
pi_26502285
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja en andersom niet? Je punt ontgaat me even...
Nee, want vrouwen hebben sex wanneer ze willen, volgens de kenners.
pi_26502335
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jawel toch? Via msn ofzo, met dank aan de tips van David Whatshisname?
Of ben ik gek aan het worden, dat kan natuurlijk ook.
pi_26502456
Zo, mensen. Hoe is het met de bierbuik?

maandag 25 april 2005 @ 18:55:57 #136
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26502534
Die lijkt wel zwanger, thabit!

Ik zat net ff tv te kijken, en dat ging over drugsverslaving... en nu vraag ik me af in hoeverre je het verleden van een potentiële partner laat meespelen in je "overweging" er een relatie mee te beginnen... Zeg je: verliefd is verliefd, en ware liefde overwint alles (:r) of zijn er bepaalde dingen die je liever niet zou hebben?

Een partner met kind is al genoemd, maar als je "date" nou in de lik heeft gezeten? Of getrouwd is geweest? Of verslaafd is geweest aan het één of ander, of een raar trauma heeft...?
pi_26502626
Getrouwd geen probleem, in de gevangenis... Ehm, omdat ze haar vorige man heeft vermoord? Dan liever niet...

Verslaving, als ze er nu echt vanaf zou zijn wel.

Raar trauma: wat versta je daar precies onder?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator maandag 25 april 2005 @ 19:03:27 #138
42184 crew  DaMart
pi_26502671
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef HenryHill het volgende:
Typisch...

Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen. Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?

Ik denk dat verandering juist een hele goede zaak is. Niet alleen vanwege de verandering zelf, maar ook vanwege het idee dat het vanaf nu beter met je zal gaan, dat je een positieve spiraal ingaat. Daar kan je ontzettend veel kracht uit putten.
Ik wil hier toch even op reageren door te zeggen dat ik, zoals ik in mijn eerdere post in deze topic al heb aangegeven, toch bezig ben mezelf te veranderen. Ik zit wat minder vaak achter de pc (tenminste, dat probeer ik) en ik ben zowaar gaan sporten. Dus CvB staat niet helemaal alleen
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_26502910
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nu ik een relatie heb, ben ik daar echt helemaal niet meer mee bezig. Daarvoor misschien wel ja ... maar misschien kan ik het nu allemaal beter relativeren...

je hebt op deze hele aardbol maar één idioot mens nodig die het aandurft met jou door het leven te gaan al de rest is leuk, maar je hebt er uiteindelijk echt niets aan
Jij mag hier helemaal niet posten
pi_26502981
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:51 schreef thabit het volgende:
Zo, mensen. Hoe is het met de bierbuik?

[afbeelding]
Druk bezig met bikini proof te worden
pi_26503154
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:18 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Druk bezig met bikini proof te worden
Ik ben al redelijk zwembroekproof
  maandag 25 april 2005 @ 19:29:31 #142
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26503188
als je "date":
  • in de lik heeft gezeten?
    Ligt helemaal aan het vergrijp. Als het een zwaar vergrijp betreft, neem ik wel afstand en geef ik duidelijk aan dat het echt niets tussen ons zal worden.

• getrouwd is geweest?
    Geen problemen mee. Eventuele kinderen vind ik een groter struikelblok.

• verslaafd is geweest aan het één of ander
    Als de kans op herhaling klein is, vind ik het geen probleem. Als ze een keer een joint of wat ander licht spul wil (alles met mate), prima... zodra de harddrugs boven tafel komen, volgen er absoluut maatregelen. Waar ik ook niet op zit te wachten is dat ze mij gaat zitten pushen om mee te doen. Ik ben clean (geen drugs, alcohol of andere zooi) en ik blijf clean.

• een raar trauma heeft...?
    Deze vind ik wat moeilijk te beantwoorden. Zolang ze geen gekke dingen gaat doen en open staat voor raad en hulp, is het denk ik nog wel te doen. Is ze totaal geflipt, dan mag ze het wat mij betreft een paar deuren verderop zoeken, omdat ik van mezelf weet dat ik dat nooit zal volhouden.

Misschien ben ik nogal voorzichtig, maar beter zo dan dat door 1 persoon je complete leven wordt verwoest.
  • If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
    pi_26503213
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
    Die lijkt wel zwanger, thabit!

Ik zat net ff tv te kijken, en dat ging over drugsverslaving... en nu vraag ik me af in hoeverre je het verleden van een potentiële partner laat meespelen in je "overweging" er een relatie mee te beginnen... Zeg je: verliefd is verliefd, en ware liefde overwint alles (:r) of zijn er bepaalde dingen die je liever niet zou hebben?

Een partner met kind is al genoemd, maar als je "date" nou in de lik heeft gezeten? Of getrouwd is geweest? Of verslaafd is geweest aan het één of ander, of een raar trauma heeft...?
    Als ze jarenlang aan de heroine is geweest dan pas ik. Als ze vroeger wel eens wat gebruikte is dat geen probleem (maar geen heroine of crack en nu liever sowieso niks meer.) In de bak gezeten? Nou, liever niet eigenlijk. En wat bedoel je met een raar trauma?
      maandag 25 april 2005 @ 19:43:20 #144
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26503423
    quote:

1) Getrouwd geweest pas ik in principe voor, tenzij ze daar een heel goede reden voor had.
    2) Een ex-bajesklant zie ik ook niet zitten.
    3) Verslaafd: is afhankelijk van de vraag waaraan ze verslaafd was en of ze er van af is.
    4) Een trauma: is ook afhankelijk wat je daar onder verstaat. Als ze in haar verleden nare dingen heeft meegemaakt is dat geen reden om niet aan een relatie te beginnen, maar indien dat trauma een normaal leven (wat dat ook moge zijn) in de weg stat wordt het een ander verhaal.
      Moderator maandag 25 april 2005 @ 20:09:25 #145
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_26503953
    quote:
    Wie weet er eigenlijk voor zichzelf concreet wat hij of zij gaat doen om geen single meer te zijn?
    Ik heb een date geregeld in de verre toekomst
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_26504004
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Aan welke maand moet ik denken bij "verre toekomst"?
      maandag 25 april 2005 @ 20:12:42 #147
    6467 QyRoZ
    Just Q it!
    pi_26504032
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik zelfs al huwelijken. Voor als ik 65 ben.
    For great justice!
      maandag 25 april 2005 @ 20:15:24 #148
    99364 melismay
    I'm not finished!!!
    pi_26504088
    quote:
    Ik vind het wel moeilijk om daar op te reageren. Ik denk dat het toch per situatie verschillend is. Wat is er precies gebeurd, is er kans op herhaling? Als die persoon veranderd is en het niet te gek maakt lijkt het me geen probleem.

Persoonlijk merk ik wel dat mensen die nooit iets mee hebben gemaakt in hun leven, mij niet aankunnen.... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik op zoek ben naar mensen met problemen, maar soms is het wat makkelijjker dan mensen die altijd een perfect leventje zonder enige tegenstand hebben gehad.
    Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
    -
    I'm not dating, I'm knitting
      maandag 25 april 2005 @ 20:18:40 #149
    67978 HenryHill
    pi_26504140
    Getrouwd geweest: momenteel een no-go (maar ook nog niet echt mijn doelgroep nu). De andere 3 zijn sowiezo probleemgevallen, daar blijf je last mee houden. Het moet heel gek lopen voordat ik daar een relatie mee zou willen. Ik zeg nooit 'nooit', maar dit zit toch heel dicht tegen 'nooit' aan...

Ik denk dat als je bajesklant / verslaafde bent, dat het ook e.e.a. zegt over je persoonlijkheid en opvoeding. En da's niet van het type waar ik naar op zoek ben...
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
      Moderator maandag 25 april 2005 @ 20:18:53 #150
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_26504147
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:11 schreef thabit het volgende:

[..]

Aan welke maand moet ik denken bij "verre toekomst"?
    Mei eerste helft van ...
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_26504213
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mei eerste helft van ...
    Aha, een meidate dus. Heel goed!
    pi_26504259
    Ex bajes niet, harddrugs niet...

trauma's...ligt eraan wat
    pi_26504407
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:15 schreef melismay het volgende:

[..]

Persoonlijk merk ik wel dat mensen die nooit iets mee hebben gemaakt in hun leven, mij niet aankunnen.... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik op zoek ben naar mensen met problemen, maar soms is het wat makkelijjker dan mensen die altijd een perfect leventje zonder enige tegenstand hebben gehad.
    Ja, dit heb ik ook gemerkt.
    pi_26504450
    als je "date":
  • in de lik heeft gezeten?
    Ligt eraan voor wat en/of hij/zij echt schuldig/onschuldig is.

• getrouwd is geweest?
    hm, denk al niet dat ik op (ex-)getrouwde mannen zou vallen eigenlijk.

• verslaafd is geweest aan het één of ander
    Ja, sexverslaafd

• een raar trauma heeft...?
    Hebben we dat allemaal niet

Dat waren mijn antwoorden weer
  •   maandag 25 april 2005 @ 21:01:52 #155
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26505090
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 20:34 schreef sweetgirly het volgende:
  • getrouwd is geweest?
    hm, denk al niet dat ik op (ex-)getrouwde mannen zou vallen eigenlijk.
  • Op een gegeven moment ontkom je daar denk ik niet meer aan.
    If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
      maandag 25 april 2005 @ 21:02:37 #156
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26505103
    dates die in de lik gezeten hebben voor een ernstig vergrijp hoef ik niet
    voor een licht vergrijp zou ik mee kunnen leven

Als mijn date al getrouwd was geweest nee bedankt
    Verslaafd is geweest nee bedankt
    Een raar trauma heeft => tja kan ik niet mee zitten.
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_26505262
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:02 schreef Metro2005 het volgende:
    dates die in de lik gezeten hebben voor een ernstig vergrijp hoef ik niet
    voor een licht vergrijp zou ik mee kunnen leven

Als mijn date al getrouwd was geweest nee bedankt
    Verslaafd is geweest nee bedankt
    Een raar trauma heeft => tja kan ik niet mee zitten.
    Waarom zo stellig nee als iemand getrouwd is geweest?

Een of ander trauma is denk ik erger dan getrouwd geweest zijn.
      maandag 25 april 2005 @ 21:13:33 #158
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26505343
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik ben pas 23 dan heb je liever geen getrouwde vrouwen
    maar misschien als ik wat ouder ben dat ik er geen problemen meer mee heb.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      maandag 25 april 2005 @ 21:25:46 #159
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26505594
    quote:
    Je moet erg stevig in je schoenen staan, wil een dergelijke relatie een kans van slagen hebben (in geval van een trauma). Het zal niet de eerste keer zijn dat de problemen van iemands partner ook zijn/haar problemen worden.

offtopic: Waarom zitten er alleen kerels in het IRC kanaal?
    pi_26505599
    Even een raadseltje tussendoor. Het is geel en je kunt erop staan.
      maandag 25 april 2005 @ 21:26:35 #161
    67978 HenryHill
    pi_26505615
    Een kuikentje.
    pi_26505648
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:25 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Je moet erg stevig in je schoenen staan, wil een dergelijke relatie een kans van slagen hebben (in geval van een trauma). Het zal niet de eerste keer zijn dat de problemen van iemands partner ook zijn/haar problemen worden.

offtopic: Waarom zitten er alleen kerels in het IRC kanaal?
    Ik kom er aan.
    pi_26505724
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef HenryHill het volgende:
    Een kuikentje.
    Jeetje, dat is ook niet aardig. Zou je hierop willen staan?

pi_26505749
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef thabit het volgende:

[..]

Jeetje, dat is ook niet aardig. Zou je hierop willen staan?

[afbeelding]
    Wat een schatje, maar wat is de oplossing dan van je raadseltje?
    pi_26505788
    kuikentjes en singles?

mmm lijkt toch erg op offtopic
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      maandag 25 april 2005 @ 21:39:09 #166
    13211 MSXUser
    Irritant figuur...
    pi_26505893
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef DarkElf het volgende:
    kuikentjes en singles?

Het kuiken staat waarschijnlijk voor een eventuele relatie in wording.... ofzo
    pi_26505967
    Het kuikentje symboliseert de lente, dat ik dat nog moet uitleggen. Er zijn hier mensen die dat kapot willen trappen en zo de kansen op de liefde willen vergooien.
    pi_26506093
    pffdiepzinnig hoor en dat voor de maandag..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      maandag 25 april 2005 @ 21:48:00 #169
    67978 HenryHill
    pi_26506116
    @Sabrina: je wil niet weten wat de oplossing is...
    quote:
    Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef DarkElf het volgende:
    kuikentjes en singles?

Nee hoor. Singles zijn zacht, schattig, en iedereen wil erbij in de buurt zijn.
    En af en toe zijn singles ook een beetje geel. Soms.

On-topic dan maar: ik vind de vragen "zou jij met een verslaafde / bajesklant / getraumatiseerd iemand een relatie opstarten" nu niet echt een positieve insteek hebben. Niet voor Miss / Mister Universe gaan en je eisen iets naar beneden stellen kan prima, maar dit is erg overdreven. Nu lijkt het net of je verwacht nooit een relatie met een 'normaal' iemand te kunnen beginnen, en het daarom maar in deze hoek moet zoeken...
    pi_26506834
    Zoals HH zegt, Miss Universe hoeft niet (mag uiteraard wel ) maar een kamper/pauper dat hoeft nou ook weer niet
      dinsdag 26 april 2005 @ 00:54:46 #171
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26510200
    quote:

[..]

Omdat getrouwd en gescheiden zijn op jonge leeftijd het nodige zegt over een persoon. Ik zou het zelfs nog sterker willen zeggen: ik zou zelfs ernstige twijfels hebben bij een meisje dat al samengewoond heeft. Niet omdat dit op zich een fout iets is (want dat is het natuurlijk niet), maar wel omdat dit mij het gevoel zou geven dat ze zich te snel in iets gestort heeft. Uiteraard is dat zeer generaliserend, maar ik voel dat wel zo. Het verschil met mij is dan ook (denk ik) bovendien simpelweg te groot. Dus daar zou ik heel ernstig over moeten nadenken.
    pi_26510207
    Ik heb een date! Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
      dinsdag 26 april 2005 @ 00:56:18 #173
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26510221
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
    Ik heb een date! Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
    Nozem?
    pi_26510268
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nozem?
    Nee, ze heeft alweer een ander.

Ik kan het niet geheel ontcijferen schat, maar ik begreep er min of meer een huwelijksaanzoek uit?
      dinsdag 26 april 2005 @ 00:59:49 #175
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26510278
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, ze heeft alweer een ander.
    Dat bevestigt maar weer dat vrouwen het makkelijker hebben.
    pi_26510354
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat bevestigt maar weer dat vrouwen het makkelijker hebben.
    Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.
      dinsdag 26 april 2005 @ 01:04:34 #177
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_26510355
    Zo. Dat was een gezellig avondje uit met een single naar een concert.

Probleem is alleen dat het concert van Boudewijn de Groot was en dat de single mijn oma was, maar toch was het okay.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_26510383
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Zo. Dat was een gezellig avondje uit met een single naar een concert.

Probleem is alleen dat het concert van Boudewijn de Groot was en dat de single mijn oma was, maar toch was het okay.
    Met je oma naar Boudewijn de Groot, sjee, die man wordt ook oud zeg..
      dinsdag 26 april 2005 @ 01:06:30 #179
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26510385
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef nozem het volgende:

[..]

Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.
    Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.
    pi_26510403
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.
    Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.

geintje
      dinsdag 26 april 2005 @ 01:08:43 #181
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26510414
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.

geintje
    Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.
      dinsdag 26 april 2005 @ 01:10:34 #182
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_26510441
    We gaan trouwens wel traag zeg, dit topic is al meer dan een dag open. Wordt de hoogste tijd dat we het tempo weer opvoeren.
    pi_26510492
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.
    Nee, dat klopt. Je bent behoorlijk bang om ontmaskerd te worden he? Nergens voor nodig joh, die angst.
      dinsdag 26 april 2005 @ 01:14:53 #184
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_26510495
    quote:
    Een vrouw die een man vraagt.
    Zo wil ik het zien!
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_26510561
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef cerror het volgende:

[..]

Een vrouw die een man vraagt.
    Zo wil ik het zien!
    Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...

Ik kan niet zonder ze..
      dinsdag 26 april 2005 @ 01:21:51 #186
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_26510580
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:20 schreef nozem het volgende:

[..]

Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...

Ik kan niet zonder ze..
    hehehehe.
    Misschien een idee om een bordje te dragen met: Wil wel met je uit gaan.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_26510711
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:21 schreef cerror het volgende:

[..]

hehehehe.
    Misschien een idee om een bordje te dragen met: Wil wel met je uit gaan.
    Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapper
    pi_26510793
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapper
    Lieverd. Die inside jokes snapt toch geen hond. Het lijkt me beter als we onszelf verwijderen uit dit topic.

Hetzelfde terug trouwens.
      dinsdag 26 april 2005 @ 01:46:16 #189
    24492 Flurry
    Het was een mooie tijd
    pi_26510889
    *meld*
    Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
    Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
    We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
    pi_26510990
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
    *meld*
    Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
    Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
    Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong? En ditch die vrienden als ze je vrouwen kapen terwijl jij al in love bent.
      dinsdag 26 april 2005 @ 02:26:39 #191
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_26511294
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry:
    Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt...
    Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?

Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
      dinsdag 26 april 2005 @ 06:51:29 #192
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26512077
    quote:
    Het is wel te zien waar jij je mannen op selecteert

en @ I.R. met je oma naar boudewijn de groot is toch leuk
      dinsdag 26 april 2005 @ 08:02:33 #193
    24492 Flurry
    Het was een mooie tijd
    pi_26512354
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:

[..]

Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?

Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
    nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraard
    en ze wist dat ik 'r leuk vond - daarom wist ongeveer de hele wereld al dat ze wat hadden, behalve ik dus... bleh - telefoonnummer uit m'n telefoon gepleurd, die hoef ik voorlopig ook niet meer te zien
    We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
      dinsdag 26 april 2005 @ 08:24:26 #194
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26512524
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
    *meld*
    -- edit: ik zie dat ze het wist ---

Dan vind ik het een grove naaistreek van d'r en moet je er geen tijd meer aan besteden hoe moeilijk dat ook is.
    pi_26512869
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 08:02 schreef Flurry het volgende:

[..]

nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraard
    en ze wist dat ik 'r leuk vond - daarom wist ongeveer de hele wereld al dat ze wat hadden, behalve ik dus... bleh - telefoonnummer uit m'n telefoon gepleurd, die hoef ik voorlopig ook niet meer te zien
    Nouja goed, als ze wist dat jij verliefd was, maar toch daar al niet op inhaakte...moet je je daarbij neerleggen natuurlijk. Dat is lastig, ok...maar goed, als ik weet dat iemand verliefd op me is, maar ik niet wederzijds...dan ga ik daar niet enorm veel rekening mee houden.
    pi_26512970
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 01:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong? En ditch die vrienden als ze je vrouwen kapen terwijl jij al in love bent.
    waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.

ik zou geen man laten staan, omdat een vriendin van mij verliefd is op hem.
    pi_26513000
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.

ik zou geen man laten staan, omdat een vriendin van mij verliefd is op hem.
    Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.
      dinsdag 26 april 2005 @ 09:18:39 #198
    24492 Flurry
    Het was een mooie tijd
    pi_26513212
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 09:05 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.
    och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.
    Als ze elkaar leuk vinden, dan zoeken ze 't maar uit... snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
      dinsdag 26 april 2005 @ 09:23:58 #199
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26513306
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef Flurry het volgende:

[..]

och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.
    Als ze elkaar leuk vinden, dan zoeken ze 't maar uit... snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
    Ehm, misschien had je dan extra je best moeten gaan doen om haar voor je te winnen
    van alleen maar toekijken en lief lachen krijg je geen relatie
      dinsdag 26 april 2005 @ 09:25:34 #200
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_26513340
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:

[..]

Zeg broer (hallo, en zo),

waarom is onderhuids dicht?
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 26 april 2005 @ 09:35:57 #201
    24492 Flurry
    Het was een mooie tijd
    pi_26513532
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 09:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ehm, misschien had je dan extra je best moeten gaan doen om haar voor je te winnen
    van alleen maar toekijken en lief lachen krijg je geen relatie
    ze had me al afgewezen, maar daarmee is de verliefdheid natuurlijk nog niet over als je elkaar nog regelmatig ziet... nouja, misschien moet ik idd maar eens op cursus ofzo
    brrr.... wat lijkt me dat eng zeg
      dinsdag 26 april 2005 @ 09:38:43 #202
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_26513586
    quote:
    Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef Flurry het volgende:

[..]

snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
    Vrienden zeggen veel over jezelf. Alleen ben jij dan zo kansloos dat ze niet eens op je valt
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')