Ja, dit heb ik ook gemerkt.quote:Op maandag 25 april 2005 20:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Persoonlijk merk ik wel dat mensen die nooit iets mee hebben gemaakt in hun leven, mij niet aankunnen.... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik op zoek ben naar mensen met problemen, maar soms is het wat makkelijjker dan mensen die altijd een perfect leventje zonder enige tegenstand hebben gehad.
Op een gegeven moment ontkom je daar denk ik niet meer aan.quote:Op maandag 25 april 2005 20:34 schreef sweetgirly het volgende:getrouwd is geweest? hm, denk al niet dat ik op (ex-)getrouwde mannen zou vallen eigenlijk.
Waarom zo stellig nee als iemand getrouwd is geweest?quote:Op maandag 25 april 2005 21:02 schreef Metro2005 het volgende:
dates die in de lik gezeten hebben voor een ernstig vergrijp hoef ik niet
voor een licht vergrijp zou ik mee kunnen leven
Als mijn date al getrouwd was geweest![]()
nee bedankt
Verslaafd is geweestnee bedankt
Een raar trauma heeft => tja kan ik niet mee zitten.
Ik ben pas 23quote:Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom zo stellig nee als iemand getrouwd is geweest?
Een of ander trauma is denk ik erger dan getrouwd geweest zijn.
Je moet erg stevig in je schoenen staan, wil een dergelijke relatie een kans van slagen hebben (in geval van een trauma). Het zal niet de eerste keer zijn dat de problemen van iemands partner ook zijn/haar problemen worden.quote:Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Een of ander trauma is denk ik erger dan getrouwd geweest zijn.
Ik kom er aan.quote:Op maandag 25 april 2005 21:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je moet erg stevig in je schoenen staan, wil een dergelijke relatie een kans van slagen hebben (in geval van een trauma). Het zal niet de eerste keer zijn dat de problemen van iemands partner ook zijn/haar problemen worden.
offtopic: Waarom zitten er alleen kerels in het IRC kanaal?
Jeetje, dat is ook niet aardig. Zou je hierop willen staan?quote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef HenryHill het volgende:
Een kuikentje.
Wat een schatje, maar wat is de oplossing dan van je raadseltje?quote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig. Zou je hierop willen staan?
[afbeelding]
Het kuiken staat waarschijnlijk voor een eventuele relatie in wording.... ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef DarkElf het volgende:
kuikentjes en singles?
mmm lijkt toch erg op offtopic
Nee hoor. Singles zijn zacht, schattig, en iedereen wil erbij in de buurt zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef DarkElf het volgende:
kuikentjes en singles?
mmm lijkt toch erg op offtopic
Omdat getrouwd en gescheiden zijn op jonge leeftijd het nodige zegt over een persoon. Ik zou het zelfs nog sterker willen zeggen: ik zou zelfs ernstige twijfels hebben bij een meisje dat al samengewoond heeft. Niet omdat dit op zich een fout iets is (want dat is het natuurlijk niet), maar wel omdat dit mij het gevoel zou geven dat ze zich te snel in iets gestort heeft. Uiteraard is dat zeer generaliserend, maar ik voel dat wel zo. Het verschil met mij is dan ook (denk ik) bovendien simpelweg te groot. Dus daar zou ik heel ernstig over moeten nadenken.quote:Op maandag 25 april 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom zo stellig nee als iemand getrouwd is geweest?
Nozem?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb een date!Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
![]()
Nee, ze heeft alweer een ander.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |