Ja en andersom niet? Je punt ontgaat me even...quote:Op maandag 25 april 2005 18:14 schreef dawg het volgende:
Maar als een man sex wil, issie afhankelijk van de vrouw.
Ik hoor hier thuisquote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
Welkom in [Centraal] single Deel 29
Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.quote:Op maandag 25 april 2005 18:19 schreef Beach het volgende:
Tijdje gemist, licht me even toe.
Heeft M Schtoppel een date?![]()
Als iemand het wel verdient is hij het.quote:Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.![]()
Nee, want vrouwen hebben sex wanneer ze willen, volgens de kenners.quote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja en andersom niet? Je punt ontgaat me even...
Jawel toch? Via msn ofzo, met dank aan de tips van David Whatshisname?quote:Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt enorme vooruitgang te boeken en daar willen wij graag het bewijs van zien.![]()
Ik wil hier toch even op reageren door te zeggen dat ik, zoals ik in mijn eerdere post in deze topic al heb aangegeven, toch bezig ben mezelf te veranderen. Ik zit wat minder vaak achter de pc (tenminste, dat probeer ik) en ik ben zowaar gaan sporten. Dus CvB staat niet helemaal alleenquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef HenryHill het volgende:
Typisch...
Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen. Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?
Ik denk dat verandering juist een hele goede zaak is. Niet alleen vanwege de verandering zelf, maar ook vanwege het idee dat het vanaf nu beter met je zal gaan, dat je een positieve spiraal ingaat. Daar kan je ontzettend veel kracht uit putten.
Jij mag hier helemaal niet postenquote:Op maandag 25 april 2005 13:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu ik een relatie heb, ben ik daar echt helemaal niet meer mee bezig. Daarvoor misschien wel ja ... maar misschien kan ik het nu allemaal beter relativeren...
je hebt op deze hele aardbol maar één idioot mens nodig die het aandurft met jou door het leven te gaanal de rest is leuk, maar je hebt er uiteindelijk echt niets aan
Druk bezig met bikini proof te wordenquote:Op maandag 25 april 2005 18:51 schreef thabit het volgende:
Zo, mensen. Hoe is het met de bierbuik?
[afbeelding]
Ik ben al redelijk zwembroekproofquote:Op maandag 25 april 2005 19:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Druk bezig met bikini proof te worden
Als ze jarenlang aan de heroine is geweest dan pas ik. Als ze vroeger wel eens wat gebruikte is dat geen probleem (maar geen heroine of crack en nu liever sowieso niks meer.) In de bak gezeten? Nou, liever niet eigenlijk. En wat bedoel je met een raar trauma?quote:Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
Die lijkt wel zwanger, thabit!
Ik zat net ff tv te kijken, en dat ging over drugsverslaving... en nu vraag ik me af in hoeverre je het verleden van een potentiële partner laat meespelen in je "overweging" er een relatie mee te beginnen... Zeg je: verliefd is verliefd, en ware liefde overwint alles (:r) of zijn er bepaalde dingen die je liever niet zou hebben?
Een partner met kind is al genoemd, maar als je "date" nou in de lik heeft gezeten? Of getrouwd is geweest? Of verslaafd is geweest aan het één of ander, of een raar trauma heeft...?
1) Getrouwd geweest pas ik in principe voor, tenzij ze daar een heel goede reden voor had.quote:Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
Een partner met kind is al genoemd, maar als je "date" nou in de lik heeft gezeten? Of getrouwd is geweest? Of verslaafd is geweest aan het één of ander, of een raar trauma heeft...?
Ik heb een date geregeld in de verre toekomstquote:Wie weet er eigenlijk voor zichzelf concreet wat hij of zij gaat doen om geen single meer te zijn?
Aan welke maand moet ik denken bij "verre toekomst"?quote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een date geregeld in de verre toekomst
Ik zelfs al huwelijken. Voor als ik 65 ben.quote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een date geregeld in de verre toekomst
Ik vind het wel moeilijk om daar op te reageren. Ik denk dat het toch per situatie verschillend is. Wat is er precies gebeurd, is er kans op herhaling? Als die persoon veranderd is en het niet te gek maakt lijkt het me geen probleem.quote:Op maandag 25 april 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
Mei eerste helft van ...quote:Op maandag 25 april 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Aan welke maand moet ik denken bij "verre toekomst"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |