abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26510354
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat bevestigt maar weer dat vrouwen het makkelijker hebben.
Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:04:34 #177
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26510355
Zo. Dat was een gezellig avondje uit met een single naar een concert.

Probleem is alleen dat het concert van Boudewijn de Groot was en dat de single mijn oma was, maar toch was het okay.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26510383
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Dat was een gezellig avondje uit met een single naar een concert.

Probleem is alleen dat het concert van Boudewijn de Groot was en dat de single mijn oma was, maar toch was het okay.
Met je oma naar Boudewijn de Groot, sjee, die man wordt ook oud zeg..
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:06:30 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26510385
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef nozem het volgende:

[..]

Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.
Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26510403
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.
Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.

geintje
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:08:43 #181
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26510414
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.

geintje
Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:10:34 #182
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26510441
We gaan trouwens wel traag zeg, dit topic is al meer dan een dag open. Wordt de hoogste tijd dat we het tempo weer opvoeren.
pi_26510492
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.
Nee, dat klopt. Je bent behoorlijk bang om ontmaskerd te worden he? Nergens voor nodig joh, die angst.
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:14:53 #184
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26510495
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb een date! Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
Een vrouw die een man vraagt.
Zo wil ik het zien!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_26510561
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef cerror het volgende:

[..]

Een vrouw die een man vraagt.
Zo wil ik het zien!
Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...

Ik kan niet zonder ze..
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:21:51 #186
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_26510580
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:20 schreef nozem het volgende:

[..]

Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...

Ik kan niet zonder ze..
hehehehe.
Misschien een idee om een bordje te dragen met: Wil wel met je uit gaan.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_26510711
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:21 schreef cerror het volgende:

[..]

hehehehe.
Misschien een idee om een bordje te dragen met: Wil wel met je uit gaan.
Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapper
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26510793
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapper
Lieverd. Die inside jokes snapt toch geen hond. Het lijkt me beter als we onszelf verwijderen uit dit topic.

Hetzelfde terug trouwens.
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:46:16 #189
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_26510889
*meld*
Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_26510990
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
*meld*
Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong? En ditch die vrienden als ze je vrouwen kapen terwijl jij al in love bent.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:26:39 #191
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_26511294
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry:
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt...
Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?

Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
  dinsdag 26 april 2005 @ 06:51:29 #192
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26512077
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb een date! Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
Het is wel te zien waar jij je mannen op selecteert

en @ I.R. met je oma naar boudewijn de groot is toch leuk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 26 april 2005 @ 08:02:33 #193
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_26512354
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:

[..]

Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?

Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraard
en ze wist dat ik 'r leuk vond - daarom wist ongeveer de hele wereld al dat ze wat hadden, behalve ik dus... bleh - telefoonnummer uit m'n telefoon gepleurd, die hoef ik voorlopig ook niet meer te zien
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 26 april 2005 @ 08:24:26 #194
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26512524
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
*meld*
-- edit: ik zie dat ze het wist ---

Dan vind ik het een grove naaistreek van d'r en moet je er geen tijd meer aan besteden hoe moeilijk dat ook is.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26512869
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 08:02 schreef Flurry het volgende:

[..]

nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraard
en ze wist dat ik 'r leuk vond - daarom wist ongeveer de hele wereld al dat ze wat hadden, behalve ik dus... bleh - telefoonnummer uit m'n telefoon gepleurd, die hoef ik voorlopig ook niet meer te zien
Nouja goed, als ze wist dat jij verliefd was, maar toch daar al niet op inhaakte...moet je je daarbij neerleggen natuurlijk. Dat is lastig, ok...maar goed, als ik weet dat iemand verliefd op me is, maar ik niet wederzijds...dan ga ik daar niet enorm veel rekening mee houden.
pi_26512970
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong? En ditch die vrienden als ze je vrouwen kapen terwijl jij al in love bent.
waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.

ik zou geen man laten staan, omdat een vriendin van mij verliefd is op hem.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26513000
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.

ik zou geen man laten staan, omdat een vriendin van mij verliefd is op hem.
Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:18:39 #198
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_26513212
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:05 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.
och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.
Als ze elkaar leuk vinden, dan zoeken ze 't maar uit... snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:23:58 #199
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26513306
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef Flurry het volgende:

[..]

och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.
Als ze elkaar leuk vinden, dan zoeken ze 't maar uit... snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
Ehm, misschien had je dan extra je best moeten gaan doen om haar voor je te winnen
van alleen maar toekijken en lief lachen krijg je geen relatie
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:25:34 #200
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26513340
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:

[..]

Zeg broer (hallo, en zo),

waarom is onderhuids dicht?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')