Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bevestigt maar weer dat vrouwen het makkelijker hebben.![]()
Met je oma naar Boudewijn de Groot, sjee, die man wordt ook oud zeg..quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Dat was een gezellig avondje uit met een single naar een concert.
Probleem is alleen dat het concert van Boudewijn de Groot was en dat de single mijn oma was, maar toch was het okay.
Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar vertel eens, is het een aardig meisje, die Thisbe? Jullie kenden elkaar al wat beter hoorde ik.
Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik citeer in het openbaar niet uit private gesprekken.![]()
Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ik lees toch alles.
geintje
Nee, dat klopt. Je bent behoorlijk bang om ontmaskerd te worden he? Nergens voor nodig joh, die angst.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je doet je best maar, mijn naam is toch niet bekend.![]()
Een vrouw die een man vraagt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb een date!Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
![]()
Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Een vrouw die een man vraagt.
Zo wil ik het zien!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Onzin. Ze heeft mij helemaal niet gevraagd. Ze doet het alleen zo voorkomen. Vrouwen...
Ik kan niet zonder ze..
Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapperquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]hehehehe.
Misschien een idee om een bordje te dragen met: Wil wel met je uit gaan.
Lieverd. Die inside jokes snapt toch geen hond. Het lijkt me beter als we onszelf verwijderen uit dit topic.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hij bloosde toen ik het vroeg. Schattig he? Alleen jammer dat ie een oranje bodywarmer droeg beetje een afknapper
Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
*meld*
Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry:
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt...
Het is wel te zien waar jij je mannen op selecteertquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb een date!Ik heb een hele lekkere knul gevraagd of ie mee wilde naar de bioscoop donderdag. En hij zei ja Als hij zich dan goed voelde Ik kan het wel! En ik vond het ook helemaal niet eng om te vragen
![]()
nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?
Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
-- edit: ik zie dat ze het wist ---quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Flurry het volgende:
*meld*
Pfff vanavond gehoord dat het meisje waar ik al maanden helemaal verliefd op ben, sinds een week in bed ligt met een vriend van me... vroeg me al af waarom ze niet meer sms-te.
Dat is ongeveer de 10e keer dat me dat overkomt... moet ik weer blij voor ze gaan lopen doen etc.... godverdomme.
Nouja goed, als ze wist dat jij verliefd was, maar toch daar al niet op inhaakte...moet je je daarbij neerleggen natuurlijk. Dat is lastig, ok...maar goed, als ik weet dat iemand verliefd op me is, maar ik niet wederzijds...dan ga ik daar niet enorm veel rekening mee houden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:02 schreef Flurry het volgende:
[..]
nee, bij andere vrouwen (en vrienden) uiteraard
en ze wist dat ik 'r leuk vond - daarom wist ongeveer de hele wereld al dat ze wat hadden, behalve ik dus... bleh - telefoonnummer uit m'n telefoon gepleurd, die hoef ik voorlopig ook niet meer te zien
waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wist ze dat je verliefd op haar was? What went wrong?En ditch die vrienden als ze je vrouwen kapen terwijl jij al in love bent.
Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ? is het de fout van die vrienden misschien? Dat meisje heeft ook een keuze, als zij niet verliefd is, doet ze wat ze wil.
ik zou geen man laten staan, omdat een vriendin van mij verliefd is op hem.
och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat ook niet, al zou ik als 'vriend' het wel even melden als het eraan zit te komen. Een relatie valt niet uit de lucht neem ik aan.
Ehm, misschien had je dan extra je best moeten gaan doen om haar voor je te winnenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
och, hij zat al een tijdje achter d'r aan, maar had niet gedacht dat 't iets zou worden... tja... wat moet je ervan zeggen: "afblijven, die is van mij?" - dat gaat m.i. ook nergens over.
Als ze elkaar leuk vinden, dan zoeken ze 't maar uit... snap alleen niet wat er leuker is aan hem dan aan mij... waarom vallen vrouwen altijd op kansloze types?
Zeg broer (hallo, en zo),quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Tiende keer? Bij dezelfde vrouw? Dan moet je toch zo langzamerhand ook wel iets gaan dagen, of niet?
Overigens wel leuk hoe getrouwd zijn en kinderen hebben in dit topic min of meer gelijk wordt gesteld aan een gevangenisstraf of een trauma hebben gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |