Ik had dat topic gisteren eigenlijk verwachtquote:
Sorry, was niet voor jou bedoeld. Was geen aanval oid.. En nee, dat moet je niet doen. Is ook niet logisch.quote:Moet ik dat dan voor hem gaan doen? Ik bedoel, als iemand te lui is om te eten, moet ik dan zn voer in zn keel gaan schuiven, en ook nog voor hem kauwen?
Is er alquote:Nee hoor gfree is zich gewoon kapot aan t zuipen op een of ander oranjefestival, dat topic komt wel
Primaquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[centraal]Jouw leuke filmpjes/foto's van je mobiel-dumptopic
Om maar ff een startschot te geven
geeft niet, maar hier is dus de plees toe biequote:
GAD is the place to be.. fo sho dawgquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geeft niet, maar hier is dus de plees toe bie
Slap[en maar danquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Moet trouwens maar een vroeg mijn bed in een keer. Het weinig rusten en veel werken breekt me op. Van de afgelopen 8 dagen heb ik er 7 gewerkten morgen dus weer
Hee da's een goed planquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we over je gaan roddelen
Ik ken nog wel iemand bij de FP die vast wel wat over jou te vertellen heeftquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Begin maar, ik doe mijn ogen wel ff dicht.
Ik sta nooit ter discussiequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand bij de FP die vast wel wat over jou te vertellen heeft
ehh nee zegt me ff niks, maar aan het eind is iedereen vast knetterzat?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
Hallooik moest me broertje ophalen bij een feestje
het was heel leuk en ze hadden het fles ronddraai spel gedaan ( u know what that means
)
Dan moet je draaien en bij wie die komt moet je een kusje geven.. anyway..quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehh nee zegt me ff niks, maar aan het eind is iedereen vast knetterzat?![]()
oh okee, de onschuldige variant zeg maarquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan moet je draaien en bij wie die komt moet je een kusje geven.. anyway..
Knetterzat was er niemand ik bedoel hij is 9
Ik moest 3 keer lezen, maar nu begrijp ik deze zinquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:50 schreef tonks het volgende:
Knetterzat was er niemand ik bedoel hij is 9
quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:05 schreef tonks het volgende:
Bijna 2 mei timmy
Wat is er 2 mei voor bijzonders dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:05 schreef tonks het volgende:
Bijna 2 mei timmy
Want? Ik heb je stukje nog niet gelezen, maar je weet al dat deze dramatisch is? En zo berucht zal je toch niet zijn? Ik ben tenslotte ook in de crew terechtgekomen, en ik had ook wel wat negatieve dingetjesquote:
De sollicitatieronde voor nieuwsposters op de FP eindigt dan. En Tonks heeft gesolliciteerdquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er 2 mei voor bijzonders dan?
Nog 50 minuten genieten van mijn kleur op het forumquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst weer even het zwart-blauw onderscheid herstellen jongens
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Want? Ik heb je stukje nog niet gelezen, maar je weet al dat deze dramatisch is? En zo berucht zal je toch niet zijn? Ik ben tenslotte ook in de crew terechtgekomen, en ik had ook wel wat negatieve dingetjes
O jeequote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De sollicitatieronde voor nieuwsposters op de FP eindigt dan. En Tonks heeft gesolliciteerd
Fine sure cool whateverquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan kan ik daarna promoveren naar forum en jou collega in GAD worden
quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan kan ik daarna promoveren naar forum
Nou nou, moet je nou zo onaardig doen omdat er voor jou nooit zo'n PROMOTIE in zal zitten?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat er voor jou nooit zo'n PROMOTIE in zal zitten?
Ik zit ook ff aan de rustgevende anijstheequote:
Kom er net achter dat ik vandaag en gister alles bij elkaar 8x4 blikjes DR pepper op heb,quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit ook ff aan de rustgevende anijstheeHeb wel weer genoeg alco op vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |